Työkaverit pakotti syömään pitsaa ja sitten nauroivat, kun rikoin laiharin :(
Ihan kamala olo, söin neljä isoa palaa pitsaa kahvitunnilla. Enkä olis halunnut mutta kun yritin kieltäytyä, niin työkaverit uhkaili et kyl sun täytyy ottaa, kun ollaan tehty koko pellillinen ja ota nyt helvetti soikoon sitä pitsaa, niin päästään takaisin töihin. Kiroilivat ja haukkuivat kunnes söin neljä isoa palaa. Nyt nauravat kun mun laihari kusi. Itkettää ja oksettaa. Milksi mulle aina käy näin!
Kommentit (20)
Onpas harvinaisen ääliöitä työkavereita.
Älä välitä! Näköjään laihduttamisesi ärsyttää työyhteisöä. Ei sinun laihdutuskuurisi muutamaan pitsanpalaan kaadu; syöt sitten huomenna vähemmän. Ja ensi kerralla otat yhden palan tekemättä siitä mitään numeroa, sitten kiität ja poistut pöydästä.
Ei kaikista tai oikeastaan mistään herkuista kannata kieltäytyä laihdutuksenn aikanakaan, on vain säädettävä annoskokoa pienemmäksi. Ei se heti onnistu, mutta vähitellen. Itse söin ennen yksinäni yli puoli pellillistä pitsaa, joka on ehdoton herkkuni. Nyt pystyn hyvin tyytymään yhteen palaan, joten voin syödä pitsaa lounaaksi tai päivälliseksi n. kerran kahdessa viikossa.
Eivät päästääneet mua ulos kahvihuoneesta. Seisoivat siinä pöydän vieressä ja puhuivat mulle vihaisesti ja käskivät ottaa lisää. Sun on pakko syödä, ennen ei kukaan lähde täältä kuin oot syönyt kaiken pitsan. Olisivat varmaan pakottaneet mua syömään enemmän mutta onneksi siivoja tuli ja nämä lähti pois. Ap
https://en.wikipedia.org/wiki/Crab_mentality Pullukat ravut häiriintyivät, kun joku oli pääsemässä pakoon.
Hyi mitä oksetuksia työkavereina. Ignoraa moiset älykääpiöt ja pidä pääsi.
Tee valitus esimiehelle! Ei tuollaista tarvitse sietää. Miten muuten kohtelevat Sinua?
Eivät päästäneet ulos? Eikös ole rikosilmoituksen paikka?
Vierailija kirjoitti:
Eivät päästääneet mua ulos kahvihuoneesta. Seisoivat siinä pöydän vieressä ja puhuivat mulle vihaisesti ja käskivät ottaa lisää. Sun on pakko syödä, ennen ei kukaan lähde täältä kuin oot syönyt kaiken pitsan. Olisivat varmaan pakottaneet mua syömään enemmän mutta onneksi siivoja tuli ja nämä lähti pois. Ap
Nyt ilmoitusta esimiehelle tms. Tuo on selvää työpaikka kiusaamista, aivan törkeää. Mikä vittu siinä on kun aikuiset ei osaa käyttäytyä työpaikalla, pitää leikkiä jotain yläaste teinejä... kenenkään ei tule kestää tuollaista.
Puolisoani kiusattiin pitkään työpaikalla, onneksi tekijät saatiin kuriin. Meno oli kuitenkin ihan naurettavan lapsellista, syytä ei oikeestaan ollut muuta kun kateus tai se, että halusivat vain olla "mean girlssejä". Arvet siitä on jäänyt, kiitos näille idiooteille.
Ei se laidutuskuuri tuosta pilallle mennyt, päivä ehkä lisää mut samalla otat tuosta lisää tahtoaonnistumiseen. Vastoinkäymiset kuuluvat asiaan, ja nepitää kääntää motivaatioksi.
Vierailija kirjoitti:
Tee valitus esimiehelle! Ei tuollaista tarvitse sietää. Miten muuten kohtelevat Sinua?
No arvatkaa vaan miten kohtelevat! Nauroivat lopun iltapäivää mulle ja mun dieetille.
Olen kai sitten jotenkin outo ja heikko mutta menen ihan lukkoon ja pelästyn, kun neljä käskyttää mua vihaisesti päin naamaa.
Ja esimiehestä ei ole apuja. Hällä on alkoholiongelmansa kanssa ihan tarpeeksi tekemistä. Ja häntä ylempiä en edes tunne. Ap
Kyllä on niin keksitty alotus että! Ei kukaan telkee ketään taukohuoneeseen ja pakota syömään.
Ja ylipäätään jos on itse laiharilla niin itse on vastuussa mitä suuhunsa laittaa ja kuinka paljon. Vaikka pöytä notkuisi herkuista niin ei siitä tarvitse ottaa vaikka kuka kuinka syyllistäisi.Niinkuin meillä töissä aina joku tuo leipomuksia ja sanoo että kyllä pitää ottaa kun olen teille leiponut. Kiitän mutta kerron että en nyt ota syystä x.
Vierailija kirjoitti:
Eivät päästäneet ulos? Eikös ole rikosilmoituksen paikka?
No käskivät vihaisesti. Ja
Mä pelkään kaikkea riitaa ja eripuraa, niin tottelen ihan vaistomaisesti. Jos olisin lähtenyt pois kiusaisivat mut varmaan hengiltä. Ap
Poistettiinko se mun viesti kun asiallisesti kirjoitin että ap:n olisi täytynyt vaan pitää kovasti puoliaan, haistattaa veet ja leipoa ne pitsanpalat tyrkyttäjien naamaan...? Ihme palsta, täysin sairasta pskaa kyllä palsta on täynnä, mutta kun kirjoittaa asiaa, (vaikkakin hieman kärjistetysti), niin jo lähtee viesti nopsaan pois.
Tsemppiä laihdutukseen, kyllä se vielä onnistuu! Ei se nyt näihin pitsapaloihin missään nimessä kaadu. Liiku viikonloppuna aiottua enemmän, tehostaa haluttuun painotavoitteeseen pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko julkisella töissä, ap?
Piti vaan sanoman, että tuntuu ihan mun entiseltä työpaikalta kunna virastotalossa. Kolme narsistia naista terrorisoi kaikkia muita eikä esimies voinut mitään, kun pelkäsi itsekin.
Ap nauraa partoihinsa kun täällä ääliöt tuhlaa ruutia näin älyttömään provoon👏
Hienoja ihmisiä sulla elämässä, älä vietä enää aikaa niiden kanssa, vain pakolliset menot.
Mitä ihmettä.