Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäkohteliasta olla ottamatta kakkua juhlissa? Lauantaina lakkiaisiin vieraana, ja puoli vuotta onnistunutta sokeritonta ruokavaliota takana.

Vierailija
01.06.2017 |

En haluaisi pilata tätä nyt, ja ei edes tee mieli makeaa. Äidin mielestä epäkohteliasta olla ottamatta, ja hänen kanssaan olen menossa juhliin..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai juhlissa oikeasti joku kyttää ja pidä kirjaa vieraiden syömisistä? Eihän!?

Vierailija
22/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kumman juhlissa vahdataan sitä et syökö joka vieras varmasti kakkua? Aika juhlavalta kuulostaa :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kukaan katso mitä kukanenkin syö. Äidillesi voisit kyllä sanoa, että lopettaa sinun kiusaamisesi ja alat miettimään kannattaisiko sinun viettää mahdollisimman vähän aikaa äitisi kanssa.

Vierailija
24/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Ja äitikään ei muuta tee kuin valittaa siitä miten minä olen liian lihava ja "tämä kesä täytyy omistaa laihduttamiselle". Tänä ei edes ole vitsi! Ap

Näytä tämä keskustelu äidillesi, jos alkaa vielä urputtaa siitä kakusta. Tunnen sympatiaa sua kohtaan, minunkin äitini on tosi kontrolloiva ihminen ja oli esim. aikanaan sitä mieltä, että juhlissa minun (olen kasvissyöjä) pitäisi ottaa lautaselleni lihakeittoa ja jättää vain lihanpalat syömättä, jotta en herättäisi huomiota. Öö, kumpihan herättää enemmän ihmetystä – lihapalojen jättäminen lautasen pohjalle vai se, että syön vain niitä ruokia, joissa ei ole lihaa, enkä tee asiasta mitään numeroa?

Vierailija
25/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huomaa, jollet korosta asiaa. Minulla on takana monia sokerittomia kausia:) ja olen mennyt monet juhlat pelkällä kahvilla/kahvilla ja suolapalalla. En tuo tätä erikseen esiin millään tavalla. Kukaan ei koskaan huomaa eikä kommentoi.

Vierailija
26/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliasta on jättää onnittelemassa ja skoolaamatta ylioppilaan kanssa, jos hän näin haluaa tehdä. Skoolaamiseen voi pyytää vaikka vissyä, jos ei halua alkoholia tai limsaa.

Jaa, no voi sitä skoolata juoma lasissa ja hieman huuliaan kastaa juomaan.... ja se siitä.

Monesti juhlisa löytyy niitä täyidä lasje, kun siivoaa. ei kaikki juo tai syö. Ottavat ne tarjoilut muodon vuoksi.

Ja jollian voi olla syynsäkins iihen, että miksei syö.

aapee...voi jättää ottaamatta tai jättää syömättä ottamansa. Molempi parempi. han hyvällä omatunnolla ja hyvillä mielin.

NAuti juhlasta. Se kai se on se olennainen se ylioppilas....eikä yksi kakun pala.

Äidillesi voit hymyillä ja tehdä ihan oman ratkaisusi. Kiitos neuvosta. Teen näin.

Vierailija
27/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kommenteista! Näiden perusteella en todellakaan pode huonoa omatuntoa, vaikka äiti varmasti tarkkailee juhlissa minua ja erittäin todennäköisesti suuttuu ja nalkuttaa minulle joko paikan päällä jossain hiljaisessa paikassa, tai jälkeenpäin kotona. Ap

Vierailija
28/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meet edes juhliin, niin tuskin ne kakun takia pillastuu. Täytyy olla tosi pinnallista sakkia.. Eiköhän siellä kuitenkin juhlita valmistunutta eikä kakkua :d

Vierailija
29/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia kommenteista! Näiden perusteella en todellakaan pode huonoa omatuntoa, vaikka äiti varmasti tarkkailee juhlissa minua ja erittäin todennäköisesti suuttuu ja nalkuttaa minulle joko paikan päällä jossain hiljaisessa paikassa, tai jälkeenpäin kotona. Ap

Nalkuttavat mutsit on behvasta 

Vierailija
30/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö joku ihan oikeasti tällaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän