Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä peitevoide/muu tuote TODELLA tummille silmänalusille?

Vierailija
01.06.2017 |

Haussa meikkituote, joka OIKEASTI peittäisi tummat silmänaluset niin, ettei tarvitse vetää tuuman paksuista kerrosta. Tykkään kevyestä ja kuulaasta meikistä, mutta tähän asti se on tarkoittanut, että silmien alla on ainaiset tummat varjot, jotka saavat minut näyttämään väsyneeltä ja vanhentavat ilmettä, vaikka olen vasta 22. Syntymälahjana saatu, eli nyt en kaipaa mitään vinkkejä vähäisestä alkoholinkäytöstä tai riittävästä unesta ja vedenjuonnista - kaikki nämä ovat kyllä kunnossa. :) Mutta jos jollain olisi vinkata kevyt, mutta peittävä, ja vaalealle iholle sopiva tuote mieluiten suht edullisesti tai ainakin hyvällä hinta-laatusuhteella, niin olisin kiitollinen!

Ajattelin mennä kyllä ihan kosmetiikkaliikkeeseen vielä kyselemään, mutta käyttäjäkokemuksia olisi kiva kuulla, etteivät kaupittele epäsopivaa tuotetta vain saadakseen maksavan asiakkaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin concealer  toimii mulla ainakin hyvin. Ei liian paksua, mutta peittää hyvin. Itsellä on muuten hyvä iho, enkä kaipaa paksua meikkiä, mutta silmänaluset kanssa aina tummat. Hintava toi on, mutta myös  riittoisa :)

Vierailija
2/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin käytät jotain tuotetta, joka neutraloi tummuutta, onko se sitten sinun tapauksessasi sinertävää vai vihertävää, niin sen perusteella valitset sävyn. Siihen päälle sitten jotain superpeittävää peiteainetta, jota riittää ohut kerros. Mulla käytössä neutraloivana tuotteena Nyxin Dark Circle Concealer, ja siihen päälle varsinaisena peitevoiteena sitten Macin Pro Longwear Concealer. Irtopuuteria kevyelti päälle, niin ei lähe liikkumaan päivän aikana. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee lauder double jotain en muista tarkkaa nimeä! Ja sitten joe blascon valovoide tummimpiin kohtiin.

Vierailija
4/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blasco ei onnistu omiani peittämään, lisäksi on niin paksua että kertyy juonteisiin. Pigmenttiä riittää, mutta ei silti toimi... Joten epäilen jo ettei mikään auta kunnolla.

T. Aina väsyneen näköinen 25v.

Vierailija
5/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kärsin erittäin tummista silmänalusista. Jotkut voivat jopa pahentaa tummia silmänalusia, jos sävy ei ole oikea. Joskus ajatellut, että pitäisi ottaa aurinkoa solarium lasit päässä.

Vierailija
6/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattipiirit käyttävät usein Kryolanin tuotteita.

Olisiko noista apua?

https://global.kryolan.com/product/erase-stick#DA

Vierailija
7/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermablend peitevärit lienevät aika peittäviä kun saman sarjan meikkivoiteilla saa jopa tatuoinnit piiloon.

Vierailija
8/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia käyttänyt Helena Rubinsteinin Magic Concealer -peitevoidetta. Sävyjä on muistaakseni kolme ja mullakin se medium eli keskimmäinen, vaikka olen aika vaaleapiirteinen. Se vaalein on vhän liian possunpunainen, niin kuin vaaleimmat svyt usein on. Tuo medium on vaalea ja taittaa kellertävään , näyttää ehkä tummemmalta kun tuubista ottaa, mutta vaalenee kun levittää iholle. Tuota ei myydä ihan jok paikassa, mutta Stockmannilla ja Sokoksella ja sitten netissä, googlamalla löytyy.

Ohut, nestemäinen koostumus, jota riittää ihan tippa. Ei kerry ainakaan minull niihin hyvin hentoihin ilmejuonteisiin, jotka silmien alla on. Peittää aika hyvin mun tosi tummat silmänaluset, jotka ihan perinnöllinen vitsaus meidän suvussa. Lämpimästi suosittelen! Maksaa jtn 30-40 e paikasta riippuen (15 ml).

Vierailija
9/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nuo Helena Rubinsteinin ja Joe Blascon tuotteet näyttävät saaneen paljon hyviä arvosteluja. Ja tuon verran kehtaisi vielä maksaakin - varsinkin kun ainakin Joe Blascon erään tuotteen pigmenttipitoisuus on 60 %, halvimmissa jäävät parinkymmenen prosentin tienoille. Kiitos paljon! Toki lisääkin saa vinkata. :) Ap

Vierailija
10/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai Fluid Finish Lasting Velvet, reilut 40 euroa.

Mukautuu ihon väriin, saatavana muistaakseni kolmea eri sävyä. Erittäin ohut ja erittäin peittävä, sopii  myös herkkäsilmäiselle, ei ärsytä. Sensain tuotteista tykkään, ovat kyllä kalliita, mutta laadukkaita.

Vierailija
11/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla myös tosi tummat silmänaluset, enemmnän violettiin menevät. Käytän nyt vaan Lumenen peitevoidetta tummille silmänalusille ja päälle irtopuuteria tai mineraalimeikkipohjaa + irtopuuteria viemään kuulauden pois. Nuo mineraalipohjat kun tuppaa hohtamaan vaikka olisivat mataksi mainostettuja, mitä olen kokenut. Pelkästään tuo lumenekin peittää hyvin jos laittaa toisen kerroksen.

Vierailija
12/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ohut ja nestemäinen, vaan paksuhko ja tosi peittävä, mutta vinkkaapahan silti.Eli Rimmelin lasting finish concealer.Pienessä punaisessa purkissa josta sormella levitetään.Vaalein sävy on tosi vaalea ja peittää loistavasti.On myös kehuttu.

Vierailija
13/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten olen saanut omat tummat silmänaluseni peittoon laittamalla ensin ohuen kerroksen jotain corrector tuotetta (keltaista, persikkaista yms.) ja sitten varsinaisen peiteaineen. Lopuksi puuterointi pienehköllä siveltimellä ja hienojakoisella puuterilla. Valokynä tietyissä kohdin on joskus myös apuna vielä noidenkin päällä. Ei paksuja kerroksia vaan ohuesti ja hyvä tasoittelu sekä häivyttely.

Hyviä peiteaineita ovat mielestäni mm. L.A.Girl PRO conceal HD, essence camouflage, NYX HD Studio Photogenic ja Maybelline Fit Me.

Vierailija
14/14 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella vaalea iho joe blascon sinisen neutralisoija on aivan liian tumma. Itselle ongelma myö tummat silmänaluset enkä ole sopivaa peitevoidetta löytänyt.

Sitten kun pitäisi olla sellainen joka ei kerry ihon juonteisiin.