Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä aiheuttaa pepussa olevat finnit ja muut näppylät?

Vierailija
01.06.2017 |

Ruokavalio? Huono hygienia? Sheivaaminen? Aika monella naisella olen pakaroissa ja nivusten alueella näppylöitä nähnyt. Vie vähän seksihaluja pois sellaiset punaiset paukamat, joskus ovat ihan tulehtuneen näköisiäkin. :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesaastutus, joka on syntiä. Näppylät ovat rangaistus synnistä.

Vierailija
2/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio? Huono hygienia? Sheivaaminen? Aika monella naisella olen pakaroissa ja nivusten alueella näppylöitä nähnyt. Vie vähän seksihaluja pois sellaiset punaiset paukamat, joskus ovat ihan tulehtuneen näköisiäkin. :(

Kun aloin vegaanixi yli 3 vuotta sitten-kaikki näppylät joka paikasta hävis, myös alapäästä :-) !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä näppylät ja finnit vaikka kasvoihin, rintaan tai selkään. Sisäsyntyistä ja toisille luontaista. Harvoin niille mitään itse voi tehdä, kuitenkin kaikki huolehtii riittävästä hygieniasta nykypäivänä. Lisäksi on olemassa sairaus nimeltä hikirauhastulehdus, joka aiheuttaa paiseita alapäähän nivusiin, pakaroihin ja reisiin. Se onkin vaikeampi sairaus hoitaa, tuskin koskaan täysin oireettomaksi pääsee. Jättää jälkeensä rumia arpia.

Vierailija
4/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemättönyys

Vierailija
5/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo ja hoitoaine saattavat (huom. saattavat) aiheuttaa. Mulle ne teki selkäfinnejä. Kun muista syistä vaihdoin luonnonmukaiseen palashampooseen, selkäfinneistä 90% hävisi.

Vierailija
6/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään sokerilla niin hiivahan siellä jyllää...

Vierailija
7/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aloin vegaanixi yli 3 vuotta sitten-kaikki näppylät joka paikasta hävis, myös alapäästä :-) !

Voi että te vegaanit jaksatte mainosta tuota kulttianne. Tulee mieleen hartaat sukovaiset, jotka kertovat parantuneensa syövästä rukouksen avulla. :D

Vierailija
8/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhopallikas. Se on pieni koppiainen joka viihtyy pepuissa ja puree sinne näppylöitä.

Vierailija
9/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuminen.

Vierailija
10/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit. Ei sille voi mitään. Aina viikkoa ennen kuukautisia niitä tulee. Mikään pesu ym ei auta. 

Vierailija
11/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas hikoilu pepun alueella. Vain 1. Päivässä pesu.

Vierailija
12/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eletään sokerilla niin hiivahan siellä jyllää...

Höpönlöpön. Minä olen karpannut kaksi vuotta siten, että hiilihydraatit on päivässä alle 20 grammaa. Mitään puhdasta sokeria en syö koskaan. Silti minulla on takamuksessa niitä finnejä. Hiivasta ei ole kyllä tietoakaan, ja peseydyn huolellisesti kaksi kertaa päivässä.

Vierailija
13/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ahkerasta treenaamisesta, ja paiseet siis itselläni ovat tulehtuneita hikirauhasia. Suolasaippua auttaa jonkin verran, samlin treenitaukojen aikaan paiseet vähenevät. Kiusallinen ja kivuliaskin vaiva, mutta urheilemisesta en luovu.

Vierailija
14/14 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnipyllyt, pyyhkikää Molkosania takamukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän