Mihin te kääritte käytetyn tamponin? Vessapaperista tulee läpi :/
Ennen ei ollut niin väliä mutta nyt kun lapset laittavat itse vessan roskikseen tyhjiä vessarullia jne niin täytyy peittää käytetyt tamponit.
Olen käärinyt niitä vessapaperiin mutta hetken päästä se paperi on punainen. Ei kovin kiva näky roskiksessa!
En halua viedä niitä keittiön roskikseen sillä lapset käyttävät sitäkin.
Mihin te kääritte ne?
En halua myöskään tuhlata vessapaperia ja kääriä puolta rullaa tamponin ympärille. Vessan roskis olisi myös tosi pian täynnä.
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Kommentit (6)
Roskiksen sisältö ei ikinä ole kiva näky, ei siinä yksi paperiin kääritty tamponi paljon paina. Kerro lapsille mitkä kuukautiset on niin ei tartte asiaa salailla.
niksi jonka opin äidiltä: sujautan tamponin tyhjän wc-rullan sisään ja taita päät. Ei tule kosteus läpi ja näyttää siistiltä.
Öö no traumatisoituuko ne sun lapset jotenkin, jos näkee tamponin? Jos nyt kuitenkaan et halua, että lapset ne näkee niin osta oma pikkuroskis vessaan ja laita se itellesi tamponiroskikseksi johonkin korkeammalle, mihin lapset ei yltä? Mulla ainakin vessan roskis on pyykkikaapissa ylähyllyllä, koska muuten koira käy kaivelemassa sitä.
Vessapaperia ei pidä säästää. Se on tarkoitettu..öö... käytettäväksi. Uskomaton "ongelma". Laita hyvä ihminen lisää vessapaperia! Tai talouspaperia.
Hanki pieniä minigrip-pusseja, joihin laitat tamponisi ja sitten naamioit sen käärimällä päälle vessapaperia.
Ei, minä en tee niin, mutta sinä voit tehdä.
Vessapaperiin käärin, minkä takia niitä tamponeita pitää piilotella ja häpeillä, kun voisit rehellisesti kertoa lapsille mistä on kyse?