Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yo-juhlassa alkoholitarjoilu

Vierailija
01.06.2017 |

Mitä mieltä olette alkoholitarjoilusta yo-juhlissa? Meille on tulossa alkuskumpat ja viiniä, punaista ja valkoista, ruuan kanssa.
Olutta, siideriä ja lonkeroakin olisi varastossa, sopiiko niitä laittaa myös tarjolle?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii tietenkin. Jos juhlakalulle sopii siis.

Vierailija
2/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa juhlissa joissa olen itse ollut, on ollut tarjolla niin viiniä kuin olutta ja siideriäkin. Esille vain jos tuntuu siltä, että vieraille maistuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty! Kyllä mun yo juhlissa oli alkoholitarjoilua. Otettiin sen jälkeen kavereiden kanssa limusiini, ja lisää alkomahoolia sinne.

Vierailija
4/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidukat ja lonkut alkaa kuulostaa jo wt ja dokaamiselta.

Vierailija
5/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia mukana?

Vierailija
6/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen yo-juhlissa (minun ja sisaruksieni) on ollut vain kuohuviiniä. Kenenkään meidän yo-juhlissa ei ollut lämmintä ruokaa tarjolla, joten mitään muita viinejä ei tarvittu. Kakkujen, piirakoiden yms. kanssa riitti pelkkä kahvi, tee, holiton booli.

Vierailija
7/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia mukana?

Tulee myös lapsivieraita. Ap.

Vierailija
8/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia mukana?

Niille tarjotaan nittä siidereitä ja lonkeroita.

Vierailija
9/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ei tykkää viinistä, niin olut tai siideri olisi tasapuolisuuden vuoksi jotain alkoholillista juomaa jos joku haluaa ottaa.

10/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheen yo-juhlissa (minun ja sisaruksieni) on ollut vain kuohuviiniä. Kenenkään meidän yo-juhlissa ei ollut lämmintä ruokaa tarjolla, joten mitään muita viinejä ei tarvittu. Kakkujen, piirakoiden yms. kanssa riitti pelkkä kahvi, tee, holiton booli.

Sama meillä. En ole ikinä ollut yo-juhlissa, missä olisi muuta alkoholia tarjolla kuin kuohuviiniä.

Vierailija
11/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ylppäreissä oltiin koko suku vauvasta vaariin ihan seipäässä. Oli niin vahvat sahdit.

Vierailija
12/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä ja alkumaljat voi olla, mutta siiderit ja oluet ottaisin esille vasta illempana. Mun omissa juhlissa oli booliakin, mutta ulkona teltassa, jonne kerääntyikin sitte se porukka jolle enemmän maistui.

Vierailija
13/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule alkoholia laisinkaan, juhlakalu on absolutisti. Joku holiton alkumaljavinkki olisi tervetullut ettei tarvi mennä pommac linjalla. Holittomia kuohuvia ei halunnut myöskään.

Vierailija
14/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia mukana?

Ja taas tää alkaa... Miten tämä liittyy mitenkään siihen, tarjoaako ap viiniä juhlissa? Tuskin oli tarkoitus tarjota sitä viiniä niille lapsille kumminkaan.

Vierailija
15/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kutsussa olisi pitänyt kertoa, että tilaisuudessa on alkoholitarjoilu jos teillä on noin runsaasti alkoholia tarjolla. Vain kuohuviinit kuuluvat siihen, mitä yo-juhlissa odotetaan olevan. Kaikki vanhemmat eivät halua ottaa lapsiaan mukaan katselemaan viinanhuuruista juominkia. Heille olisi pitänyt antaa tieto tästä miettiäkseen pitäisikö jättää lapset kotiin tai osallistuvatko ollenkaan.

Vierailija
16/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille ei tule alkoholia laisinkaan, juhlakalu on absolutisti. Joku holiton alkumaljavinkki olisi tervetullut ettei tarvi mennä pommac linjalla. Holittomia kuohuvia ei halunnut myöskään.

Esim. Louhisaaren juoma on hyvä alkoholiton alkumalja. Toimii juhlissa myös muuten janojuomana.

Vierailija
17/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoaisi muuta kuin kuoharin. Viini (ja olut) on siinä rajalla että kelpuuttaisin ruuan kanssa. 

Lonkerot, siiderit yms. on turhia paitsi jos vieraita jää iltaan asti notkumaan. 

Vierailija
18/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millaiset juhlat haluat pitää. Alkoholitarjoilu tarkoittaa sitä, että kutsut vieraat pitkäksi aikaa ja todennäköisesti ovat siellä iltamyöhään. Siten alkoholitarjoilu lienee enemmän oman illanviettosi takia, koska ainakin meillä päin ylioppilaat lähtevät omiin menoihinsa aika nopeasti juhlien jälkeen. Siten heille sopii ennemmin päiväjuhlat ja sitten lähtevät omiin alkoholipitoisiin juhliinsa vasta illalla.

En toki näe siinä mitään väärää, että itse jäät viettämään aikaa sukulaistesi ja kavereidesi kanssa, vaikka ylioppilas lähteekin menemään, mutta älä odota, että hän on siellä niin pitkään kuin vieraatkin. 

Vierailija
19/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli alkoholitarjoilu ja olin ihan seipäässä :'D hauskat juhlat oli!

Vierailija
20/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kutsussa olisi pitänyt kertoa, että tilaisuudessa on alkoholitarjoilu jos teillä on noin runsaasti alkoholia tarjolla. Vain kuohuviinit kuuluvat siihen, mitä yo-juhlissa odotetaan olevan. Kaikki vanhemmat eivät halua ottaa lapsiaan mukaan katselemaan viinanhuuruista juominkia. Heille olisi pitänyt antaa tieto tästä miettiäkseen pitäisikö jättää lapset kotiin tai osallistuvatko ollenkaan.

Lasten kanssa ei ole pakko notkua iltamyöhään, jos tietää olevansa sukua jossa tykätään parantaa maailmaa aamutunneille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan