Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverista fuckbyddy?

Vierailija
31.05.2017 |

Erosin vasta 12v liitosta ja nyt eräs ennen platoninen kaveri ehdotti seksiseuraa.
Meillä on tosi pitkä tuttuus takana. yläasteelta lähtien polkumme ovat risteilleet 20 vuoden aikana välillä lähemmäs, välillä kauemmas.
Onko paha, jos buddy on liian tuttu? Tiedän hänestä asioita ja yhdessä vaiheessa juttelimme paljon elämästä. Pidän tyypistä jo valmiiksi jollain tasolla, mutta olen kyllästynyt seurusteluun ja parisuhteisiin. Ahdistaisi, jos pitäisi aloittaa tuntemattoman kanssa tutustumisleikki. Pelkään yhdenillanjuttujen aloitusta mutta en halua olla ilman seksiä.
Nyt olemme asuneet eri paikkakunnilla 3 vuotta emmekä ole olleet juuri yhteydessä.
Mietin myös, että hän asuu 2h matkan päässä. Ei olisi vaaraa että lähentyisimme liikaa ja liian usein, mutta riittäisikö pari kertaa kesän aikana esim? Pitääkö olla monta buddya?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, nyt relaat reippaasti ja otat elämältä elämää vastaan. Ota kaveri vakipanoksi. Puhukaa säännöt ym. valmiiksi, eli miten lopette, jos tarve vaatii (mm. ihan hyvä sopia, että lopetustoivetta ei tarvitse kummankaan perustella tai kertoa miksi) ja että ystävyytenne jatkuu tämänkin jälkeen.

2 kertaa kesässä kunnon panot on kuule tasan 2 x enemmän kuin ei mitään!

Ole rohkea joa ota mies edes kesäkolliksi. Laastariksi.

Ja voit myös tuon kertoa hänelle suoraan. Sanoa vaikka, että elokuulle asti ja sitten neuvotellaan uusiksi.

Vierailija
22/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei täällä oikein tiedetä, mitä teidän päissänne liikkuu. Aikuiset ihmiset saavat kyllä ihan vapaasti nussia hyvässä yhteisymmärryksessä. Mikä siinä nyt olisi niin hankalaa? Minullakin on tuttavapiirissä ihmisiä, joiden kanssa olen joskus harrastanut seksiä ja nykyään en harrasta.

CE-standardi ei kerro mitään buddyjen määrästä, joten voit ihan itse päättää, monta niitä pitää olla. EU-direktiivejä en ole ehtinyt tarkistaa, joten kannattaa varmistaa nekin.

Juuri näin. Ei tämä elämä nyt niin vakavaa ole. Ei kannata kehitellä turhia ongelmai asioista, joissa niitä ei ole. Ota miehen vakipanoksi - niin kauanksi aikaa kuin se on kivaa (sovitte nämä asiat ejo etukäteen, kuten ehdotin).

Ole siis rohkea ja sano yes!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisko?

Vierailija
24/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rohkea ja sano YES kirjoitti:

2 kertaa kesässä kunnon panot on kuule tasan 2 x enemmän kuin ei mitään!

Niin juuri!

Vierailija
25/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likainen Harri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vaan 357

Tuskin nyt tätä ongelmaa millään Magnumilla voi hoitaa.

Magnumkalulla ehkä...;)

Sellaista ois luvassa..;)

Vierailija
26/38 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole kuin se riski, että kaveruus menee jos homma ei toimikaan. Itse kokeilisin. Kun yhdessä sovitaan säännöt niin homma toimii. Ei missään tapauksessa kahta buddyä. Se sekoittaa jo oman pään. Kysehän on nimenomaan tarpeiden tyydyttämisestä. Seksi ei satu. Se on vähän hassua kun esim. Tinderissä naiset kirjoittavat, etteivät etsi seksiä. Minä en ainakaan haluaisi sellaista naista.

Vierailija
27/38 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos buddy on kaukana ja kiireinen, eikä ehdi tavata kuin pari kertaa kesällä? Mulla ei ole autoa, ja junamatka tulee aika kalliiksi.

Vierailija
28/38 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, että olen liian lihava :( hän on nähnyt mut livenä viimeksi 10kg hoikempana. Hän on itse super fit.

Vierailija
29/38 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö fuckbuddylle olla uskollinen?

Vierailija
30/38 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänen paikkakunnallaan ole naisia? Miksi hän matkustaisi sinun luoksesi?

Vierailija
31/38 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhh, nyt ahdistaa..

Henkisesti valmistauduin jo pyytämään häntä buddyksi. Nyt hänestä ei ole kuulunut mitään. Alkuviikosta hän lähetti monta dick piciä. Olikohan mun innostus liikaa, kun lähetin tit picin?

Vierailija
32/38 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut esim. keskustella tästäkin asiasta sen buddyn kanssa? Meinaan vaan, kun me ei täällä oikein voida tätäkään teidän puolestanne päättää.

Vierailija
33/38 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut esim. keskustella tästäkin asiasta sen buddyn kanssa? Meinaan vaan, kun me ei täällä oikein voida tätäkään teidän puolestanne päättää.

Kyllä voidaan. Me sanotaan mitä se voi tehdä ja mitä ei.

Vierailija
34/38 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhh, nyt ahdistaa..

Henkisesti valmistauduin jo pyytämään häntä buddyksi. Nyt hänestä ei ole kuulunut mitään. Alkuviikosta hän lähetti monta dick piciä. Olikohan mun innostus liikaa, kun lähetin tit picin?

Olin varmaan liian innokas. Yritin keskustella täällä esittämistäni kysymyksistä, mutta mies ei vastannut viesteihini. Oli munaa lähettää dick pic, muttei keskustella? Ei tule koskaan koskemaan minua sillä munalla.

Vierailija
35/38 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä mies koki kysymykset jotenkin niin, että "hauskasta jutusta tulee liian suunnitelmallista" ? Olisi ehkä halunnut vain että asia etenee omalla painollaan.. ?

Voihan joltain tutulta kysyä suoraan, että haluatko mun fuck buddyksi? Jos kemiaa löytyy. Tai sitten antaa asian edetä siihen suuntaan ilman kysymyksiä.. Fuck buddyn kanssa ei kai yleensä ole mitään sitoumuksia ja lupauksia, jos niitä on niistä pitää yhdessä sopia, kuten onko suhde täysin vapaa vai ollaanko vain toistemme kanssa. Jos asioista ei ole sanallisesti sovittu niin eiköhän kummatkin ole vapaita puuhastelemaan omalla ajallaan mitä huvittaa? Joka tapauksessa, niin tai näin, muista ehkäisy!

Omat fuck buddyt ovat tarttuneet mukaan kapakasta pienessä sievässä.. Yksi on vanha tuttu jonka kanssa päädyttiin petiin koska "hei, ollaanko me molemmat muka sinkkuja?! No sittenhän...."  Nähdään satunnaisesti, ilman suunnittelemista, kun satutaan samoille kulmille.

Vierailija
36/38 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit emotionaalisesti liikaa jo nyt.

Vierailija
37/38 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko buddysi täysikäinen? Ei kuulosta siltä. 

Vierailija
38/38 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies ilmaisisi suoraan, jos haluaisi sinua.