Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan et asutaan erillään, en ole ottanut miestä luoksemme

Vierailija
28.03.2006 |

vaikka meille tulossa jo toinen lapsi. Miehellekkin se sopii. Mä en van kestä sitä et pitäis alkaa vatvoon raha-asioita sun muita ongelmia. Suhde pysyy virkeenä kun iskä välillä poissa ja lapsi isän tykönä ja taas ollaan välillä kaikki öitä yhdessä. Toinen lapsi oli yhteinen päätös ja mies maksaa lapsesta elarin kuten ekastakin ja huolehtii muutenkin heistä. Tämä sopii meille tai miehelle nyt sopii melkein kaikki mitä mä sanon. En tajua miksi kaikki pitäis mennä saman kaavan mukaan jos kerran näin asiat paremmin. Ainakin lastenvalvoja antoi meille ymmärrystä ja sanoikin et ei tässä maailmassa ole valmista kaavaa vaan itse voi vielä valita onnensa ja elintapansa. Onko muita? Ei sekään sanottu ole etteikö joskus mentäis saman katon alle, eläkepäivinä ehkä tai en tiiä....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoista syistä suunnilleen ap;n kanssa

paitsi et vauva on syntynyt jo

Vierailija
2/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi on tulossa meillekin. Tämä sopii meille hyvin tällä hetkellä. Tulevaisuudessa ehkä muutetaan yhteen, mutta näin siis nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oo muija vahtimassa huulipunia kauluksesta kostean illan jälkeen ;)

Vierailija
4/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla sit lapsia ennestäänkin jonkun muun ukon kanssa?

Mieti vähän millaisen mallin annat lapsillesi!

Vierailija
5/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet yhdessä asuvat vasta hyvän mallin antaakin lapsille, on tullut seurattua läheltä,voi kiesus sentään.

Vierailija
6/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina ollut erillään elämisen kannalla, mielestäni suhde voi paljon paremmin kun ei tarvitse katsella toisen naamaa heti aamutuimaan ja taas viimeiseksi illalla. ja lisäksi viihdyn hirveän hyvin yksinäni. käytännön syistä asun mieheni kanssa saman katon alla, mutta jos valita voisin....

Vierailija
7/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikka nykyinen mies onkin ihan eritapainen, ei juo eikä räyhää ja on oikein kova tekeen kotitaloushommia mutta aika näyttää aika näyttää.

Vierailija
8/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipähän tarvitse sitten erota!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi