*** CLOMISTIT VIIKKO 13 ***
[size=4][color=8B0000] clomistit [/size][/color]
[size=2][color=808080] viikko 13 [/size][/color]
[size=3][color=8B0000] Clomifeeneja syövät kuumeilijat: [/size][/color]
[size=2][color=808080]
yöö
LiisaM
Hanna
Olvi
Adette
myttö75
Mia79
Irmeli72
omppu03
pipu-77
Sätky
marrasmamma [/size][/color]
[size=3][color=8B0000] Plussanneet clomistit: [/size][/color]
[size=2][color=808080]
Kanelisokeri
viliweera [/size][/color]
Kommentit (35)
pienoiset onnittelut marrasmammalle!!! toivotann että se on + ja kyllä minä niin uskon :) kaikkea hyvää vaan sulle ja ilmoittele kun tiedät lisää... ;)
pikaisesti tulin käymään kun on ollut niin kiire viikko, että ei oo millään koneelle kerinny...
minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään.
Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa ja nyt huhtikuussa 2006 aloitan clomifenit ja terolutit.
Siinä oli lyhykäinen esittely itsestäni...eli nyt mennään kp 1/28 ja la aloitan nyt clomifenit :) ihanaa kun vihdoinkin tuntuu et saa aloittaa kunnolla tän yrityksen...
mutta kirjoitteln lisää vlopun jälkeen.. ollaan koko viikonloppu mökillä kalajoella
-Adette--
onnittelen marrasmammaa varovaisesti. Eiköhän se plussa kuitenkin varmaan ole, tule sitten lauantaina kertomaan heti kun teet uuden testi niin saa sitten onnitella kunnolla :)
+++++onnea kaikille!
Onnea plussanneille ja hyvää viikonloppua kaikille!
Heippa,
onpa kivaa, kun on taas perjanta! Ja ihan ensiksi onnittelut plussanneille.
Itse metsästän plussaa, tosin vain ovulaatiotestiin. Gynekologi painotti, että pitää ostaa Clearbluen testi, jota metsästin apteekeista, kunnes selvisi, että sitä ei ole enää myynnissä. Ostin sitten apteekin oman ovulaatiotestin, mutta vielä en ole ainakaan onnistunut saamaan siihen kahta viivaa.
Lääkärin mukaan ovulaatio tapahtuu oikealta ja eilen jo vihloi sillä puolella lupaavasti. Toivon siis parasta viikonlopun aikana, mieluiten sunnuntaiaamuna, kun mies lähti tänään matkoille. Juuri tätä olen halunnut välttää ja tässä ollaan! :)
Eipä muuta nyt kuin hauskaa viikonloppua!
Olvi
Täällä savossa ainakin tulee taas vaihteeksi lunta. Ei taida kevät tulla ..
Testasin taas samalla testillä aamulla ja..: Toinen viiva alkoi ilmestyä näkyviin heti kun testi kastui. Se ei ollut ihan yhtä tumma ja paksu kuin kontrolli viiva, mutta sen verran vahvistunut ja ilmaantui nopeemmin, että kyllä minä nyt taidan jo uskoa että plussattu on!! olo on sekava,pelokas ja kuitenkin todella onnellinen. Yksityiselle varaan maanantaina alku- ultraa, jonnekin 2,5 viikon päähän. Vähän jännittää montako asukkia on, koska sillon ovulaation aikaan kivut oli molemmin puoli, normaalisti ei ole. Niin se sitten toisesta clomikierrosta onnistui, johan tuotaonkin odoteltu..
Plussa onnea kaikille!!!
-marrasmamma- rv 4+1 (noin)
ONNEA!!!! kyllä sitä ajateltiinkin että plussa se on,hienoa!!
kerro aina kuulumisista kun uutta ilmenee,on mukava aina kuulla :) täällä pirkanmaalla sataa vettä ja on hirvee sohjokeli :( toiv. se kevät kunnolla sieltä tulee... no odottelehan sinä jouluvauvaa ja pidä meidät ajan tasalla... :)
Nyt voikin jo onnitella kunnolla eli TOSI paljon onnea plussasta. Kiva että sait plussan. :)
Tuohan nyt niitä plussasäteitä meille muillekin. Ja tule kertomaan kuulumisia.
Onnea marrasmammalle, hienolta varmasti tuntuu!
Itse yritän tappaa lauantai-iltaa, etten menisi liian aikaisin nukkumaan ja heräisi samaten liian aikaisin huomisaamuna. Jos vaikka kahdeksaan saisi nukuttua :).
Olin jo tosi epäileväinen koko ovistestailun suhteen, mutta tänä aamuna tuli testiin haalea viiva, joten eiköhän huomenna ole sitten vahvempi. Ainakin munasarja on vihlonut niin paljon, että ovulaation huomaisin ilman testiäkin :). Onneksi mies tulee huomenna matkoilta...
Tämä kyllä jää viimeiseksi testauskierroksi, tämän jälkeen en aio rahojani tuhlata ovulaatiotesteihin. Ainakin vielä uskon niin... Kesästä asti on yritetty ja jos ennen ensi kesää ei ala raskautta kuulua, alan varmasti olla jo epätoivoinen.
Kuten huomaatte, ei näin lauantai-iltana ole kovin tähdellistä kerrottavaa. Ihana, kun on huomenna vapaapäivä!
Hauskaa sunnuntaita!
Olvi
Olen pitänyt taukoa palstailusta hetken, kun viime kierron jälkeen masensi niin kovasti tädin tulo. Oli oireitakin vielä ennen sitä. Nyt sitten olen jo kp 8 menossa. Ei auta muuta kuin jatkaa yritystä.
Täällä on tullut plussia sillä välin ainakin viliveeralle ja marrasmammalle, paljon onnea teille!!!! Jos oli joku ,muukin plussannut, niin onnea hänellekin!
Nyt tässä odotellaan vaan tulevaa ovista eli hiljaiseloa...
niin..haluaisin taas kysyä siitä kun puhui kovista kivuista oviksen aikaan..kestivät muutaman päivän.onko muilla tullut kovia kipuja clomifenin/oviksen aikaan...yhtenä päivänä oli maha niin kipeä,että hyvä kun pystyin kävelemään,mietin että jollei munasolu mahdu munajohtimeen tai jotain ,vai onkohan tuo kipu normaalia? oviksesta varmaan kuitenkin kyse oli....kesti noin 3pv,mutta pahin kipu yhtenä päivänä,onko teistä kellään muulla ollut vastaavaa?
Kipuja on ollut, siihen on auttanut Litalgin. Tässä kierrossa kp 5-9
100 mg clomifenejä. Kp 22 menossa ja kipuja vieläkin vuorosta vasemmalta puolelta.
Ekaksi onnittelut plussanneille (ja niille joiden plussa on varmistunut ;-)
Sitten asiaan... Kyselin tuolta ovispuoleltakin jo, mutta laitetaan nyt vielä tännekkin.
Eli onko teistä kellään tietoa/kokemusta vaikuttaako Panadol lämpöihin? Ovistesti näytti eilen positiivista ja illalla otin pari Panadol Zappia, kun alavatsaa jomotti niin kovin, ettei mikään pupuilu käynyt kyllä mielessäkään ;-) Tänä aamuna lämmöt oli sitten mun mittapuun mukaan taivaissa (mun keltarauhanenkin on heikko, eikä lämmöt ole noussut näihin lukemiin edes Lugeilla). Ovistesti näytti aamulla jo vähän heikompaa viivaa kuin eilen, joten saattaahan se tietysti olla, että Clomit on jotenkin vaikuttaneet keltarauhaseenkin eikä Panadolilla ole asian kanssa mitään tekemistä. Sairaana minun ei pitäisi olla, joten ei se sitäkään ole.
-Sätky-
Minunkin ensimmäinen lapsi sai alkunsa 2. clomikierrosta, ja haamua näytti vielä 29/28. Mutta kyllä se siitä vahvistuu ! Onnea !