Päivä oletetun ovulaation jälkeen alkoi menkkakivut,
siis tuntemukset masussa aivan kuin menkat alkais minä hetkenä hyvänsä. kuitenkin nyt on vasta kp 22??? Ja tämä alkoi seuraavana päivänä kun " vuoto" oli muuttunut venyvästä " normaaliksi" .
Onko kellään muulla käynyt samoin, oliskohan pikku siemen löytänyt kasvupaikan =)
Kommentit (3)
Mulla ainakin tärppäsi aikanaan nimenomaan siinä kierrossa kun ovulaation aikaan oli tosi kovat vatsakivut yhtenä päivänä (en tikuttanut ett missä kohtaa tarkalleen ovis oli). Luulen ett sinä iltana poikamme sai alkunsa :). Eli Onnea!!! Toivotaan parasta.
Nyt kuumeilen pikkuhiljaa toista ja pohdinkin, että onkohan tytön kannalta koska paras hetki..? Koskas se hedelmöittyminen tapahtuukaan... Juuri tuolloin kivun hetkellä = ovulaatio = hedelmöittyminen VAIKO parin päivän kuluessa tuosta... Ei enää muista... kiitti jos joku huomaa vastata myös tähän!
Heippa,
kuule mulla ihan sama juttu. Tikutin 3-4 päivää sitten ja nyt on sitten ihan ihmeellinen olo! Koko ajan ajattelen että onkohan ne menossa perille asti :o) Maha tai alamaha on outo, välillä vihlasee, paineen tulle ja jotenkin niin ihmeellinen ja tällasta ei oo ollu koskaan ennen...
IHMETTELEN...
Milja
Tutulta kuulostaa. Itselläni oli ensimmäisessä yrityskierrossa juuri noin. Ja ajattelin, että taisipa heti tärpätä :)
(Nimittäin esikoisen kanssa oli nippaisut ja alavatsakipuilut ym tuntemukset olemassa ennen positiivista testiä jo.)
Mutta negatiivinen testi tuli. Välissä, seuraavana, ollut kierto oli kivuton ovulaatioaikoihin, eikä mitään " raskautumisoireita" tuntunut. Nyt 3. yrityskierto, ja taas on tuntunut vihlaisuja, nipistelyitä jne ovulaatiopäivinä ja joka päivä niiden jälkeen... No aika näyttää. Mutta ekassa raskaudessa ne tosiaan olivat merkkinä raskautumisesta, mutta nyt tosiaan se eka yrityskierto tuntoineen osoittautui joksikin muuksi? Eli kai voi olla kummin vain...
Edellinen nimimerkki, noista tyttö-poika-yritysjutuista löydät paljon asiaa haku-kohdan kautta... Ja tälläkin palstalla ja vauvakuume-puolella näytti olevan tuoreitakin.
Tulkaapa kertomaan mikä on tilanne...