Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tarinoita k-päisistä naapureista!

Vierailija
31.05.2017 |

Kertokaa millaisia teillä? V***ttaa oma nyt niin paljon ettei veri kierrä. Ehkä pystyn kertomaan syyn kun raivo tasaantuu.

Kommentit (212)

Vierailija
1/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitpä hyvänä päivänä, ihmettelin juuri itse, miten voi pienet asiat raivostuttaa näin paljon. Muun muassa koiran kusetus aina samaan kohtaan niin että istuttamassani pensaassa on "lommo". No, onneksi pian pääsee muuttamaan kauas täältä... kohti uusia pettymyksiä :D

Vierailija
2/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja kissan irtipitäminen vaikka maalla ollaankin (pieni kylä) kusee ja paskoo meidän pihalle. Ei auta iso koira kun yöllä kiertää:/

En uskalla kasvimaata laittaa.

Vierailija
4/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat kiinni kirjoitti:

Juu ja kissan irtipitäminen vaikka maalla ollaankin (pieni kylä) kusee ja paskoo meidän pihalle. Ei auta iso koira kun yöllä kiertää:/

En uskalla kasvimaata laittaa.

Kaverini joutui laittamaan verkon kasvimaansa päälle tästä syystä. Sanoi että teki mieli laittaa lasku naapurille.

Vierailija
5/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen naapuri joka kuvittelee että kaikki muut jatkuvasti vakoilevat häntä.

Vierailija
6/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaninainen asuu lapsineen vieressä. Mies ja sukulaiset ravaavat jatkuvasti, joten käytännössä vieraspaikka on aina varattu samalla autolla päivästä toiseen. Röyhkeimmillään minun vierasta pyydettiin siirtämään autonsa, jotta naapurin vieraat pääsevät paikalle! Minä maksan kuitenkin omasta paikastani, naapurin naisella ei tietenkään omaa autoa ja autopaikkaa ole.

Vierailija
7/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin vuokrataloh**vetistä löytyy koko k-päänaapurien kirjo. Lasken päiviä kunnes pääse muuttamaan pois täältä. Sanottakoon yhtenä asiana vaikka, että huomaa miksi Suomen nuoriso on pilalla: vanhemmat ovat täällä monella seinähulluja. Surullista lasten kannalta :/

Vierailija
8/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo onneksi entinen, mutta jonkun muun riesa, naapuriperhe onnistui 2 aikuisen ja 2 teinin voimalla pitämään ääntä yötä päivää. Nurmikko piti leikata 3 kertaa viikossa, piski haukkui pihassa aamuvarhaisesta yömyöhään. Parhaimmillaan pihassa oli 4 autoa, joilla tietysti ajeltiin enemmän ja vähemmän tärkeitä menoja ympäri vuorokauden ja ovia piti aina paukuttaa kovasti. Vanhemmat lähtivät joskus kesällä aamulla töihin tietysti eri aikoihin parisen tuntia myöhemmin kun teinipoika ja teinilikka olivat kotiutuneet aamuyöllä omilta reissuiltaa, eri aikaan tietysti hekin. Tässä vain pieni osa niiden edesottamuksista, niistä voisi kirjoittaa lyhyen romaanin. Kun lopen kyllästyneenä koiran pätkimiin yöuniin sanoin asiasta hienon perheen rouvalle, tämä lensi melkein silmille ja ilmoitti vielä, että ei hänelläkin mitään ihanne naapureita ole, hänen on ollut vaikea tottua kestämään, kun naapurien pyykkinaruilla kuivuvat pyykit näkyvät HEIDÄN pihalle.

Vierailija
9/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävin kokemus on ollut, kun kaupungin vuokrakerrostalon pihassa istui joku vuosi sitten kesäisin kaikki päivät muutama alkkismamma kittaamassa kaljaa, juoruilemassa ja "hienovaraisesti" vittuilemassa ohi kulkeville, täysin tuntemattomille naapureille. Välillä joku teini huuteli myös loukkauksia, ja mamma vain nauroi lapsensa "nokkeluudelle". En oikein tiennyt mitä tehdä, joten pyrin vain välttämään heitä.

Vierailija
10/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon pyykkituvassa naapuri tuli kerran huutamaan päin naamaa että pyykit pitää kerätä heti kun ne ovat kuivuneet. Hänellä on todistaja siitä että jätin ne kerran sinne ja olivat kolme tuntia yliaikaa. Jaa jaa, mielenkiintoista, kun olin kuitenkin pyykkituvassa silloin ekaa kertaa.

Vierailija
11/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina asuin talossa joka oli aivan ideaalinen yhtä naapuria lukuunottamatta.

Naapuri muutti rappuun ehkä vuosi minun jälkeeni ja heti alkoi valitus. Mieleen äkkiseltään tulee:

- vessaa ei saisi vetää hiljaisuuden alettua kun herättää

- ei saa kokata mausteisia ruokia tai kalaa kun se haju tulee hänen kämppäänsä

- toisen naapurin koira räksyttää (asuin 6 vuotta kämpässä ja kuulin koirasta mitään ääntä kerran)

- roskia ei ole lajiteltu (oli siis käynyt jonkun roskapussin läpi)

- vieraspaikalla oli sama auto 2 päivää

- rappukäytävässä ei saisi puhua kun kaikuu niin paljon

- häiritsin hänen yöuniaan koska mikro oli plimpahtanut  illalla 22 aikaan 

- kukkia ei saisi laittaa parvekkeelle koska se houkuttelee hyönteisiä

- jouluna ei saisi laittaa valoja parvekkeelle kun ne häiritsevät yöunia

- ja se pahin, ikuinen valituksen aihe: suihkussa käynti. Taloyhtiössä hiljaisuus alkoi klo 22, mutta rouva oli saanut päähänsä että  klo 21 aikaan kaikkien tulee olla hiirenhiljaa. Tein opiskelujen yhteydessä hommaa josta pääsin yleensä klo 21, eli kun suihkuun pääsin kello oli sen 22 tai pikkuisen yli. Teki minusta näiden vuosien aikana noin 15 valitusta. Onneksi rouva oli ekan valituksen aikaan jo tajuttu ammattivalittajaksi, joten minulle ei tästä koitunut mitään. 

Tämä nainen ei siis edes ollut mikään erityisen vanha, ehkä noin 40. Asui talossa noin 2 vuotta ennen kuin muutti. Avautui silloin toiselle naapurille että pakko muuttaa koska olemme tehneet hänen elämästään NIIN vaikeaa. Justiinsa juu. Koiran omistava naapuri kävi jakamassa kaikille rouvan muuttoa seuraavana päivänä leipomaansa pullaa juhlan kunniaksi.

Vierailija
12/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun aivan keskustassa ja naapurirapussa asuu joku ulkomaalainen (lapset ovat nähneet ja kertoivat) jolla kaksi isohkoa koiraa. Pitää autoaan näiden ulkotarhana/koppina. Kovilla pakkasilla ei tehnyt tätä, mutta muuten. Ja ne räksyttävät ihan kaikkea mikä pihalla näkyy! Vituttaa kuunnella koirien haukkumista, kun ei itse sellaista edes omista. Enkä usko että se ikkunoiden auki pitäminen riittää kuumana päivänä jäähdyttämään tarpeeksi autoa. Eli jos erehtyy kuumana päivänä tuon tekemään niin teen ilmoituksen. Oon tosin miettinyt jo tekeväni sen muutenkin.

Vierailija
13/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsee usioperhe joka tavaroineen ja romuineen levittäytyy koko maisemaan. Siivoaisi edes muksujen pallot ja maalit pois häiritsemästä näköalaa.

Vierailija
14/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Mulla oli kahden vuoden ajan kaksikerroksisessa talossa alakerran naapurina vähintääkin omituinen tapaus joka ei ilmeisesti ole tullut toimeen kenenkään yläpuolellaan asuvan kanssa. Edellisen naapurin postilaatikkoon oli kerännyt pihapiirin kaikki röökintumpit koska oli syystä tai toisesta vakuuttunut että hän polttaa kaikkia kymmentä eri merkkiä ja viskoo tumpit pitkin pihoja.

Haluan korostaa sitä, että en pitänyt ikinä juhlia tai juossut sisällä, olen työssäkäyvä kunnon kansalainen, mulla harvoin oli vieraita ja elin kaikinpuolin normaalia elämää.

Olin viikon asunut siinä ja pyörittelin rauhassa lihapullia pellille kun ovikello soi ja tämä sankarihan siellä oli ekaa kertaa oven takana. "Mitä vittua sä tällä teet?" -No ihan lihapullia vaan. "Lopeta se vitun juokseminen ja ravaaminen!!!!!!!!!!111" Koitin selittää etten usko että noi mun 5kg koirat nyt niin kauheeta ääntä pitää tossa kipitellessään et en sitte tiiä.

Mulle saisi toki tulla valittamaan melusta esimerkiksi jos oisin järkännyt jonkun sortin bileet ja toki pahoittelisin, mutta kun halusin vaan syödä lihapullia ja kaverin asenne oli se että huutaa vaan.

Kävi sitten ilmi, että tossa talossa oli tosiaan seinät ihan paperia ja esim. keittiön liesituulettimen kautta kuuli mitä tää tapaus puhu puhelimessa, normaalilla äänellä. Välillä se tosin taisi ihan tarkotuksella puhua vielä kovempaa ja puhua "yläkerran kyrvästä" siellä kaverilleen ( ehkä mielikuvituskaverille mut kuitenkin) .

Eihän se tietenkään sitten tän naapurin vihaa mua kohtaan ainakaan helpottanut, en siis voinut elää normaalielämää koska sellaset äänet mille ei vaan voi mitään häiritsi sitä niin paljon.

Yhtenä iltana mulla tippui tyhjä cokistölkki laminaatille ja sain sitten vartin verran kuunnella sen psykoottista huutoa kun se kävi sinne liesituulettimen huutamaan. Oikeesti, siinä kaverissa oli jotain vikaa. Se saatto yksinään pitää puolen tunnin monologeja "yläkerran sekopäätä" koskien. Loppuaikana kun tossa asuin niin aloin jopa vastailemaan sen "VITUN YLÄKERRAN JUOPPO MULLKU KYRPÄ" huuteluihin, käytiin hyviä keskusteluja ja opin paljon uusia kirosanoja.

Jos pääsin illalla 21 töistä ja menin suihkuun, se alkoi sillä välin jumputtaa musiikkia niin kovaa että luulen et se on siellä ite istunu tuskissaan korvatulppien kanssa. Jatko sitä usein jopa pari tuntia jos en jaksanu mennä hakkaa sen ovea. Tää jumputus oli loppuaikana melkeen jokapäiväistä ja alko yleensä just kun olin suihkussa, loppu kyllä kun kaivoin sen numeron ja laitoin sille viestiä. Myönnän että tässä vaiheessa olin jo niin kypsä etten jaksanut edes olla asiallinen (pistin sille kakkaemojeita) Ongelma tossa oli se, ettei herralle voinut edes jutella. Aijemmin olin kuitenkin yrittänyt asiallisesti käydä sen kanssa keskustelemassa mutta työns mut ovensa välistä pois ja huus ettei mulla ole mitään asiaa sen elämään tai oven taakse 😂

Jos olin parvekkeella kun hän lähti autolla pihasta, näytti yleensä keskisormea perään.

Kerran sain postilaatikkooni pinssin, jota koristi myöskin keskisormi.

Kaiken huippu oli se, kun hän tuli mua pihalla vastaan ja ohimennen sohaisi tahallaan mun 5 kilosta koiraa jalallaan joka ei todellakaan ollut edes sen tiellä. Silloin mulla meni ihan täydellisesti hermot, ja huusin hänelle keskellä pihaa kurkku suorana mutta hän ei kääntyny edes katsomaan taakkeen, jatko vaan viileästi matkaa ilmeisesti hirveen ylpeenä siitä että uskals noin tehdä.

Luojan kiitos pääsin siitä eroon. Oon monesti miettiny että nyt ku asun jo muualla voisin lähettää sille koiranpaskaa postissa. En mä jaksa olla asiallinen tollasille :(

Vierailija
15/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun aivan keskustassa ja naapurirapussa asuu joku ulkomaalainen (lapset ovat nähneet ja kertoivat) jolla kaksi isohkoa koiraa. Pitää autoaan näiden ulkotarhana/koppina. Kovilla pakkasilla ei tehnyt tätä, mutta muuten. Ja ne räksyttävät ihan kaikkea mikä pihalla näkyy! Vituttaa kuunnella koirien haukkumista, kun ei itse sellaista edes omista. Enkä usko että se ikkunoiden auki pitäminen riittää kuumana päivänä jäähdyttämään tarpeeksi autoa. Eli jos erehtyy kuumana päivänä tuon tekemään niin teen ilmoituksen. Oon tosin miettinyt jo tekeväni sen muutenkin.

Apua :O eikös noista ihan ohjeistetakin tekemään ilmoitus häkeen jos on vähänkään lämpimämpää? Soita niin tulevat pelastamaan koirat?

Vierailija
16/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, hei haloo. mikset soittanut kyttiä paikalle tai tehnyt rikosilmoitusta?

Vierailija
17/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta yläpuolella asuva naapurini sai metelöidä ja häiritä. Yöt yhtä helvettiä kun äijä raahasi raskaita huonekaluja pitkin lattiaa, paukutti lattiaa, putkia ja pattereita, televisio huusi täysillä, kaatoi ruokaa ikkunasta ja nimitteli minua huoraksi kun huomautin häiriöstä. Tehtiin asukkaiden kanssa peräti 6 valitusta ja nyt vihdoin k-pää sai häädön. Ihanan rauhallista ja yöt saa nukkua rauhassa että jaksaa töissä.

Vierailija
18/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo, monesti uhkasin poliiseille soittaa, sillonkin soittaa kun se musiikkia jumputti, vastaus oli sanasta sanaan "Suosittelen esittämäänne vaihtoehtoa kun ette muuhunkaan pysty." Hiljensi siitä hetken kuluttua. Mistä mä oisin rikosilmotuksen tehny, naapuri huutelee mulle lieden kautta vai siitä että näyttelee keskaria? Ajattelin silloin että varmaa niillä parempaakin tekemistä kun sitten miettiä et kumpi puhuu totta, minä kun sanon etten ole tehny mitään ja elelen rauhassa (just 18v täyttänyt kouluja käymätön vuokralainen) vai se kun väittää että olen sekasin (40v insinööri joka omistaa asunnon). Myöskin ton koiratapauksen takia vähän jopa pelkäsin sitä mutta siinäkään ei mitään sattunut eikä kukaan nähnyt sitä niin rikosilmoitus ois ollu täysin turha. Sillon pistin mun äidin sen oven taakke ja sain jopa hetken olla rauhassa.

Vierailija
19/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo, monesti uhkasin poliiseille soittaa, sillonkin soittaa kun se musiikkia jumputti, vastaus oli sanasta sanaan "Suosittelen esittämäänne vaihtoehtoa kun ette muuhunkaan pysty." Hiljensi siitä hetken kuluttua. Mistä mä oisin rikosilmotuksen tehny, naapuri huutelee mulle lieden kautta vai siitä että näyttelee keskaria? Ajattelin silloin että varmaa niillä parempaakin tekemistä kun sitten miettiä et kumpi puhuu totta, minä kun sanon etten ole tehny mitään ja elelen rauhassa (just 18v täyttänyt kouluja käymätön vuokralainen) vai se kun väittää että olen sekasin (40v insinööri joka omistaa asunnon). Myöskin ton koiratapauksen takia vähän jopa pelkäsin sitä mutta siinäkään ei mitään sattunut eikä kukaan nähnyt sitä niin rikosilmoitus ois ollu täysin turha. Sillon pistin mun äidin sen oven taakke ja sain jopa hetken olla rauhassa.

Melkein ymmärrettävä toi eka lause mut varmaan tajuutte mitä mun oli tarkotus sanoa.

Vierailija
20/212 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua :O eikös noista ihan ohjeistetakin tekemään ilmoitus häkeen jos on vähänkään lämpimämpää? Soita niin tulevat pelastamaan koirat?

Se koirien autossa pitäminen on epäsäännöllisen säännöllistä. Aamuisin ja iltaisin taitaa enimmäkseen olla, ehkä siis itsekin ymmärtää kuuman auton vaarat. Mutta todella piittaamatonta naapureita kohtaan tuo koirien haukkuminen. Enkä muutenkaan ymmärrä ideaa?? Eikö jaksa niitä sisällä katsoa?

Teen kyllä ilmoituksen jos vähänkään lämpimämpää. Häkeenkö tollaset ilmoitetaan? Olen luullut, että jollekin eläinsuojeluvalvojalle, että hätäkeskusta ei ruuhkauta turhaan ja se ei ole pois kenenkään ihmisen auttamisesta.😋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi