Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelen 20 vuoden takaista exääni usein

Vierailija
31.05.2017 |

En yhtään, ei vähääkään haikaillen vaan ihan asiallisesti, ihan hyvällä muistellen, mutta hyvin eromme syyt muistaen, ja tiedän, ettei meistä olisi tullut onnellisia yhdessä. Viime yönä näin hänestä unta, ei ollenkaan mitään romanttista, vaan ihan mukavaa unta, jossa tapasimme ja muistelimme menneitä.
Mistä tämä jatkuva muistelu johtuu? Emme ole tavanneet 20 vuoteen! Minulla on jopa tunne, kun meillä olisi joku käsittämätön yhteys. Voiko sellaista olla? Tosi outoa jo tällainen melkein päivittäinen muisteleminen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu minulla - en ole nähnyt moneen kymmeneen vuoteen, puhelimessa puhuin noin 16 vuotta sitten.

Muuten lähes päivittäin ollut mielessä jostain syystä varsinkin viime vuosina, untakin olen nähnyt hänestä usein ja oikeasti ikävöin nähdä häntä. Enkä tiedä miksi.

Vierailija
2/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää jo ne siat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myös hiljattain unta että harrastin seksiä silloisen (siis 20v sitten) tyttöystäväni kanssa,muutamaa päivää ennen lakkiaisia. Tai no, se kyllä taisi olla muisto, joka tuli uneen. Erittäin hyvä muisto.

M39

Vierailija
4/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki exäni ovat bröhistyneitä muumimammoja, ovat lähes jokainen saaneet pari lasta tai enemmän. Ei niitä varmaan enää edes ulkoisesti tunnistaisikaan .

Kuulin asiasta yhteisten tuttujen kautta.

On se kyllä ihme että jotkut naiset eivät useista synnytyksistä huolimatta lihoa, mutta toiset turpoavat kuin iso kuumailmapallo.

Tietysti pitää syödä hyvin että jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä