Työpaikan hakematta jättäminen.
Oletko jättänyt hakematta sinulle sopivaa työpaikkaa? Miksi et hakenut sitä?
-Ajattelitko ettet kuitenkaan tule valituksi? -Pelkäsitkö työhaastattelu tilannetta? -Etkö osannut tehdä/kopioida/liittää/ hakemusta? -Pelkäätkö työhön menoa aikaisemman kokemuksen esim.kiusaamisen vuoksi? -Oliko työ osa-aikatyö jolloin et olisi selvinnyt rahallisesti?
Kommentit (7)
En ole hakenut mihinkään työpaikkaan enää viiteentoista vuoteen, enkä hae, jos ei pakoteta hakemaan.
Vieläkö vastauksia? Vähän vertaistukea vaikeaan tilanteeseen, enhän ole ainoa. -aloittaja-
Koska olinjo hakenut vastaavia töitä ja niistä vastattiin ettei minulla ole haluttua koulutusta tai taustaa kyseiseen työhön niin vittuako taas uudestaan sitten tukkisin linjoja kun tiedän vastauksen valmiiks? Kyseessä myyjäntyö erikoisliikkeessä, minulla onkyllä asiakaspalvelu taustaa mutta ei myynti kokemusta....
Olin jo saanut toisen työpaikan ja työkkärin mukaan tätä toista olisi ollut pakko hakea. En hakenut. Osa-aikaista olen jättänyt hakematta, 0 tuntista olen jättänyt hakematta samoin kuin provikkapalkkaisia.
Kyllä olen näin tehnyt, sillä yrittäjä on ollut vastenmielinen, yrityksellä huono maine tai yrityksessä on töissä ihminen jota en voi sietää tai jonka kanssa en halua töitä tehdä. Toisaalta taas olen pakosta joutunut hakemaan yritykseen johon olen jo kolme kertaa aiemmin hakenut, mutta en ole päässyt ammattitaudin tai muun syyn vuoksi ja karenssilla uhkailun vuoksi piti hakea jälleen kerran. No en tietenkään päässyt mutta te-virkailija oli tyytyväinen kun sai nöyryyttää.
Olen jättänyt hakematta siksi, kun olen laittanut samaan paikkaan jo 7 hakemusta, vai oliko se 7 x7 mutta aivan tarpeeksi monta kuitenkin. On haastateltu ja silloin on tullut vaikutelma, että ihmettelivät jo, miksi minä olen sinne yhtenään tunkemassa.
Olen myös jättänyt hakematta paikkaa kun olin raskaana ja jälkeen päin kuullut ihmettelyä, miksi en hakenut kun olivat minun hakemustani siihen erikseen odottaneet ja olisivat valinneet.
Olen jättänyt hakematta. Kyse oli itse asiassa firmasta, johon olen hakenut aiemminkin monta kertaa, päässyt pari kertaa haastatteluunkin, mutten ole koskaan tullut valituksi. Jossain vaiheessa tuli sellainen olo, että nyt olen heidän suhteensa hakannut päätäni puuhun jo tarpeeksi kauan. Jos en ole tullut valituksi aiemmillakaan kerroilla, tuskin tulisin nytkään. Eikä enää oikeastaan edes kiinnostanut.