Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt esimieheni kiusaamiseen ja haluan sairaseläkkeelle

Vierailija
31.05.2017 |

Olen jo keski-ikäinen ja en enää jaksa taistella vahvaa, epäreilua ja kieroa esimiestäni vastaan. Kertokaa, mikä sairaus minulle iskee, että pääsisin irti tuosta helvetistä. Tämä ei ole provo, enkä halua huumorijuttuja tähän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta hyvä ihminen se esimiehen kiusaaminen. Tai jos kiusata täytyy niin vaihda välillä kohdetta. Vaihtelu virkistää. Ei tuollaisen takia sairaseläkkeelle pääse.

Vierailija
2/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele asiasta luottamusmiehen, esimiehen esimiehen ja/tai työterveyshuollon kanssa. Tuo on työsuojelullinen asia. Sitä on vaikea sanoa, mitä sairauksia sinulla on odotettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työterveyshuolto puuttua kiusaamiseen jos töissä ei ole siihen resursseja.

Entä luottamusmies.

Vierailija
4/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahan mennä töihin. Ei kukaan maksa sinulle siitä kun tänne kirjoitat.

Vierailija
5/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu työsuojeluvaltuutetulle ja luottamusmiehelle ja työterveyslääkärille. Työpaikan pitää ryhtyä selvittämään asiaa ja tekemään sitten tarvittavat toimenpiteet, että esimiehen toiminta täyttää lainsäädännön ehdot. Tuo on puhdasta h-ttiä tuo tilanne sinulle nyt siellä töissä, mutta jaksa vielä sen verran, että haet oikeutta itsellesi. Luota siihen, että asia tutkitaan ja tosiasiat otetaan selville. Jos näin ei tehdä, ota rohkeasti yhteyttä työsuojelupiiriin. Jaksa vielä vähän, toivon sulle parempia aikoja tulevaisuudessa ❤️

Vierailija
6/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja kommentteja... p*skamainen esimies voi oikeasti tuhota terveyden, koettu on. Voimia sinulle! Masennus tai burn out varmaan on se todennäköisin sairaus, mutta sillä voi eläkkeelle pääsy olla vaikeaa. Parempi kannella esimiehestä eteenpäin, tai ottaa asia suoraan puheeksi hänen kanssaan. Sanoa, että mulla ei pää kestä enää, haluatko olla vastuussa siitä. Näillekin ihmishirviöille voi tulla yllätyksenä, että heidän teoillaan on niin iso vaikutus jonkun muun elämään. Ei sulla mitään hävittävääkään ole! Toivottavasti luottamusmies tms. voi auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme