Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten S-market voi olla niin paljon edullisempi kuin K-market? S-marketissa sama karkkipussi maksaa 2,19€ minkä hinta K-marketissa on 3,59€

Vierailija
31.05.2017 |

Aikamoinen hintaero. Tiedänpähän tästä lähtien, mistä kannattaa ostaa viikonloppukarkit.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 2,59€, ei 3,59€. Sorry typo otsikossa. Mutta silti aika paljon eroa hinnoissa. Ap

Vierailija
2/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on osuuskauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesko on osakeyhtiö, jonka perimmäinen tarkoitus on tuottaa rahaa osakkeenomistajille. Lisäksi k-kaupat ovat kauppiasvetoisia, joten tarvitseehan se kauppias myös omansa. S-ryhmä on osuuskunta, jonka tarkoituksena on tuottaa etuja sen jäsenille, joita ovat osuusmaksun maksaneet tavalliset kuluttajat.

Vierailija
4/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen huomannut järkkyjä tuotekohtaisia hintaeroja. Eipä taida olla mikään yksittäistuote edullisempi koossa. Toisaalta tarjouksista voi löytää halvemmalla, mutta sitten ei saa ostaa kuin ne tarjoustuotteet.

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Vierailija
5/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne perus K-marketit yleensä on sellaisia pikkukauppoja, joissa toki on paljon korkeammat hinnat kuin isommissa kaupoissa. Onhan S-ryhmän sisälläkin Alepoissa kalliimpaa kuin S-marketeissa. Toki sitten Cittarissa on kyllä hieman kalliimpaa kuin Prismassa mutta nää ei enää ole isoja eroja.

Vierailija
6/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 2,59€, ei 3,59€. Sorry typo otsikossa. Mutta silti aika paljon eroa hinnoissa. Ap

Miksi alapeukut? Mulle 40 c on iso raha. Jos kaksikin tuollaista karkkipussia ostaisi, niin siitä tulisi melkein euro. Kyllä mulle ainakin raha kelpaa. Ap

Vierailija
7/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan mielelläni k-kaupan kauppiaalle vähän extraa koska siellä on älyttömän hyvä ja vaihtuva valikoima. Viereisessä ässässä on aina ne samat valmiit lihapakkaukset ja makkarat. Sieltä voi hakea maidon mutta isot ruokaostokset teen siinä kaupassa josta tiedän saavani myös erikoisempia tarvikkeita ja inspiraatiota ruoan laittoon.

Vierailija
8/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne perus K-marketit yleensä on sellaisia pikkukauppoja, joissa toki on paljon korkeammat hinnat kuin isommissa kaupoissa. Onhan S-ryhmän sisälläkin Alepoissa kalliimpaa kuin S-marketeissa. Toki sitten Cittarissa on kyllä hieman kalliimpaa kuin Prismassa mutta nää ei enää ole isoja eroja.

Riippuu mitä ostaa. Cittareissa on paljon paremmat alet kuin prismoissa. Koskee koko k/s kauppoja.

Vierailija
9/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Mulle 40 c on iso raha. Jos kaksikin tuollaista karkkipussia ostaisi, niin siitä tulisi melkein euro. Kyllä mulle ainakin raha kelpaa. Ap

Et ois korjannut "mokaa". ;)

Vierailija
10/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, et ihmiset on tyhmiä. Taas tää sama väite, joka täällä jatkuvasti on. Mitä jos vaan jokanen tekis ostoslistan, menis ostamaan ne tavarat sieltä mistä löytää ja tsekkailis sitten mistä saa ITSE ne ostoksensa edullisimmin. K kauppojen hinnat eivät ole samat joka K kaupassa, edes cittareissa ei ole samat hinnat.

Itse käyn Tammiston citymarketissa. Sieltä löydän kaiken mitä tarvitsen ja siellä oma kauppakassini on myös edullisin. Meidän ostokset tulee usein s kaupoissa paljon kalliimmaksi kun käytetään paljon reilunkaupan tuotteita, luomua ja kasviksia. Riippuu ihan siitä mitä ostaa tuleeko missä halvemmaksi.

Vierailija
11/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Market otti käyttöönsä Siwan hinnat. Käypä Citymarketissa vertaamassa.

Vierailija
12/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kauppoissa tulee usein halvemmaks kasvikset ja s kaupoissa alotuksen pohjalta karkit.

Meillä ostetaan ehkä sen 2 karkkipussia/kk, mutta kasviksia joka ostoskerralla. Kummassa säästän?

Vierailija
13/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-Market otti käyttöönsä Siwan hinnat. Käypä Citymarketissa vertaamassa.

No ei meidän lähi-K-Supermarket oo koskaan Siwa ollut. Sieltä ton hinnankin katsoin. Ap

Vierailija
14/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No S-Market vastaa K-Supermarketia, ei kannata verrata S-Marketia K-Marketteihin, jotka ovat pikkukauppoja ja joissa hinnat luonnostaan kalliimpia.

Vierailija
15/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaat ap väärän kokoisia kauppoja keskenään.

Prisma vs. citymarket, S market vs. K supermarket, Alepa vs. K market. Eli mene johonkin Alepaan vertaamaan tuon karkkipussin hintaa vs. K market ja saatat yllättyä.

Vierailija
16/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sun kannattaa käytä varmaan S-marketissa =) Itse käytän ainoastaan K-ryhmän kauppoja ja Lidlejä.

Vierailija
17/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää se ,että S-marketissa on halvemmat hinnat kuin Alepassa, vaikka omistaja on sama. Mulla on Hesassa kotikadun varrella S-market, Alepa 24 h auki, K market ja Lidl. Alepa viereisessä talossa, muut 200m säteellä. Kmarket kallein.

Vierailija
18/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä ostaa. Cittareissa on paljon paremmat alet kuin prismoissa. Koskee koko k/s kauppoja.

Se on totta, että K-kaupoissa on paljon parempia tarjouksia, mutta oletin, että tässä verrataan kahden kaupan normaalihintoja toisiinsa.

Vierailija
19/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijamaito Cittarissa 3,29€, sama tuote Prismassa ja S-marketissa 2,69€. Jopa K-marketissa on Cittaria halvemmalla 2,99€.

Moni tuote on Ka-kaupassa ylihinnoiteltu, varsinkin Cittarin hinnat yllättää aina.

Mutta, kuten sanottu, kauppa se on mikä kannattaa. Cittareiden kauppiaillahan on huipputulot. En ole kateellinen (joku tätä kohta ehdottaa kuitenkin), mutta en ymmärrä miksi tekisin noin räikeää tulonsiirtoa omasta lompakosta kauppiaille kun voin valita halvemmankin kaupan mistä ostaa perheelle ruokaa.

Vierailija
20/70 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soijamaito Cittarissa 3,29€, sama tuote Prismassa ja S-marketissa 2,69€. Jopa K-marketissa on Cittaria halvemmalla 2,99€.

Moni tuote on Ka-kaupassa ylihinnoiteltu, varsinkin Cittarin hinnat yllättää aina.

Mutta, kuten sanottu, kauppa se on mikä kannattaa. Cittareiden kauppiaillahan on huipputulot. En ole kateellinen (joku tätä kohta ehdottaa kuitenkin), mutta en ymmärrä miksi tekisin noin räikeää tulonsiirtoa omasta lompakosta kauppiaille kun voin valita halvemmankin kaupan mistä ostaa perheelle ruokaa.

Cittari on laadukkaampi kauppa, K-marketit ovat profiloituneet asuinalueen mukaan eikä ole enää tusinakauppoja kuten Alepat. Jos ei ole rahasta niin tarkkaa, niin jokainen varmaan valitsee K-ryhmän. Rahan takia S-kaupoissa käydään, siellä on pointtina että tonnikalaa on 10 lavallista kahta eri sorttia ja K-kaupoissa 10 eri sorttia pienemmät määrät. Pointti selvisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän