Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin itseeni lisää virtaa aamuisin? Aivan järkyttävän vaikeaa herääminen ja nouseminen. Antakaa vinkkinne.

Vierailija
31.05.2017 |

.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen laatu ja sen myötä aamuvirkeys on varmaankin yhteydessä yleiseen henkiseen hyvinvointiin/stressitasoon. En usko että mitään varsinaista hyvää täsmävinkkiä on olemassa.

Vierailija
22/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskafestari kirjoitti:

Ai että mua ärsyttää nää "mene aiemmin nukkumaan"-neuvot, kun itselläni sillä ei ole oikeasti merkitystä. Ja jos olen kertonut menneeni puoli kymmeneltä nukkumaan ja heränneeni puoli seitsemältä, sitten syyksi sanotaan, että olenkin nukkunut liikaa. Olen vuosien varrella kokeillut vaikka mitä, ja yhden käden sormilla on laskettavissa ne kerrat, kun olen herännyt aidosti levänneenä.

Mulla ei ainakaan syytä ole löydetty. Lääkäri määräsi masennuslääkettä! Kokeilin sitäkin, mutta se vain lisäsi sen krapulaisen väsymysolon jatkumisen ympärivuorokautisesti.

Ja kuulkaa kyllä juu ulkoilen, syön terveellisesti, liikun, en juo kahvia, en katso edes televisiota, en juo viinaa, en syö karkkia, minulla ei ole edes valvottavia lapsia.

Aamut on vaan oksennusrefleksin kera kompuroitavaa tuskaa. Kesäisin hieman auttaa valoisuus aamuisin.

Ootko syönyt millä tavalla edellisenä iltana? Täysin tyhjä vatsa voi aiheuttaa pahoinvointa. Kokeile syödä jotain pientä heti heräämisen jälkeen, ihan vain sen takia, ettet olisi tyhjällä mahalla kovin pitkään. Vaikka joku helposti nieltävä juttu, tyyliin jogurtti.

Tai onko sulla joku lääkitys? Itsellä ainakin pramipeksoli illalla otettuna sai oksentamaan koko seuraavan aamun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä