Vierailija

Savonlinna alkaa 1:56 :-)

• ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

En bjalsa ruveta katsomaan mutta satasesta vetoa että siellä on kaikkea muuta kuin tyypillinen suomalainen nainen.

• ylös 12
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Katsoinpa kuitenkin ja aika erikoista väittää tyypilliseksi suomalaiseksi naiseksi kun huutaa lopussa venäjäksi tai muulla vastaavalla kielellä 😃.

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsoinpa kuitenkin ja aika erikoista väittää tyypilliseksi suomalaiseksi naiseksi kun huutaa lopussa venäjäksi tai muulla vastaavalla kielellä 😃.

NO eihän huuda

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole venäjää. Se on vain sitä miltä normaali suominainen kuullostaa, kun hän humalassa ja vihaisena huutaa ja ihmettelee miksi kukaan ei ymmärrä.

Vierailija

Haloo, kuuntelin kuulokkeilla ja venäjää se on. Olen jopa kolme vuotta lukenut että ymmärrän puolittain mitä sanoo :D.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haloo, kuuntelin kuulokkeilla ja venäjää se on. Olen jopa kolme vuotta lukenut että ymmärrän puolittain mitä sanoo :D.

Ehkä me sittenkin ollaan sukulaiskansaa:-)

Vierailija

Venäjä alkaa kun lähtee menemään, tunnistan "ni dielat" = ei tehnyt, ja= minä, wiedet = nähnyt jne :D.

Vierailija

Ei tuosta nyt ota selvaa puhuuko venäjää vai Suomea, teksitys pitää olla että muutenkaan saa selvää. Ja oli kyllä naisella melkoinen ääni, ellei ääni sitten ollut muutettu tahallaan korkeammaksi? Varmaan vaikea saada töitä tuolla äänellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka alle 60-vuotias katsoo Poliisi-tv:tä? :-o Sori vaan, mutta aika junttia.

Iskikö pieneen sydämmeen.-D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta nyt ota selvaa puhuuko venäjää vai Suomea, teksitys pitää olla että muutenkaan saa selvää. Ja oli kyllä naisella melkoinen ääni, ellei ääni sitten ollut muutettu tahallaan korkeammaksi? Varmaan vaikea saada töitä tuolla äänellä.

Älä nyt jaksa, se on venäjää ja käännös näkyy tekstityksessä. Ihan oikeasti, miten pässejä te olette. Viimeinen lause, yritäpäs sovittaa se suomen kieleen ja kuulla niinkuin tekstitys menee. Oikeasti "jaa razka, ni dies wiedet" tms. Käännös Minä näin, hän ei tehnyt mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Älä nyt jaksa, se on venäjää ja käännös näkyy tekstityksessä. Ihan oikeasti, miten pässejä te olette. Viimeinen lause, yritäpäs sovittaa se suomen kieleen ja kuulla niinkuin tekstitys menee. Oikeasti "jaa razka, ni dies wiedet" tms. Käännös Minä näin, hän ei tehnyt mitään.

Kuuntelin useamman kerran ja oikeassa olet :) En saanut selvää yhdestäkään sanasta, joten suomea ei ainakaan ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka alle 60-vuotias katsoo Poliisi-tv:tä? :-o Sori vaan, mutta aika junttia.

Iskikö pieneen sydämmeen.-D

sydämeen

ohis

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.