Tyypillinen suomalainen nainen poliisi tv.ssä
Kommentit (23)
En bjalsa ruveta katsomaan mutta satasesta vetoa että siellä on kaikkea muuta kuin tyypillinen suomalainen nainen.
Hyvä video. Tuo aku ankka ääni sopi mainiosti.
Katsoinpa kuitenkin ja aika erikoista väittää tyypilliseksi suomalaiseksi naiseksi kun huutaa lopussa venäjäksi tai muulla vastaavalla kielellä 😃.
Vierailija kirjoitti:
Katsoinpa kuitenkin ja aika erikoista väittää tyypilliseksi suomalaiseksi naiseksi kun huutaa lopussa venäjäksi tai muulla vastaavalla kielellä 😃.
NO eihän huuda
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole venäjää. Se on vain sitä miltä normaali suominainen kuullostaa, kun hän humalassa ja vihaisena huutaa ja ihmettelee miksi kukaan ei ymmärrä.
Miksi ääriikeisto saa riehua noin vapaasti kaduilla?
Haloo, kuuntelin kuulokkeilla ja venäjää se on. Olen jopa kolme vuotta lukenut että ymmärrän puolittain mitä sanoo :D.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, kuuntelin kuulokkeilla ja venäjää se on. Olen jopa kolme vuotta lukenut että ymmärrän puolittain mitä sanoo :D.
Ehkä me sittenkin ollaan sukulaiskansaa:-)
Venäjä alkaa kun lähtee menemään, tunnistan "ni dielat" = ei tehnyt, ja= minä, wiedet = nähnyt jne :D.
Ei tuosta nyt ota selvaa puhuuko venäjää vai Suomea, teksitys pitää olla että muutenkaan saa selvää. Ja oli kyllä naisella melkoinen ääni, ellei ääni sitten ollut muutettu tahallaan korkeammaksi? Varmaan vaikea saada töitä tuolla äänellä.
Ette voi olla tosissanne... *sniisk* Emmä sitä tarkottanu!! BYYYHYHYHYYYY!!!
Kuka alle 60-vuotias katsoo Poliisi-tv:tä? :-o Sori vaan, mutta aika junttia.
Vierailija kirjoitti:
Iskikö pieneen sydämmeen.-D
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta nyt ota selvaa puhuuko venäjää vai Suomea, teksitys pitää olla että muutenkaan saa selvää. Ja oli kyllä naisella melkoinen ääni, ellei ääni sitten ollut muutettu tahallaan korkeammaksi? Varmaan vaikea saada töitä tuolla äänellä.
Älä nyt jaksa, se on venäjää ja käännös näkyy tekstityksessä. Ihan oikeasti, miten pässejä te olette. Viimeinen lause, yritäpäs sovittaa se suomen kieleen ja kuulla niinkuin tekstitys menee. Oikeasti "jaa razka, ni dies wiedet" tms. Käännös Minä näin, hän ei tehnyt mitään.
Humalaiset ihmiset on aina yhtä älykkäitä, suoranaisia neroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa, se on venäjää ja käännös näkyy tekstityksessä. Ihan oikeasti, miten pässejä te olette. Viimeinen lause, yritäpäs sovittaa se suomen kieleen ja kuulla niinkuin tekstitys menee. Oikeasti "jaa razka, ni dies wiedet" tms. Käännös Minä näin, hän ei tehnyt mitään.
Kuuntelin useamman kerran ja oikeassa olet :) En saanut selvää yhdestäkään sanasta, joten suomea ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskikö pieneen sydämmeen.-D
sydämeen
ohis
Hienoa,noinhan se menee aina.