Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En halua tähän vastauksia tyyliin: "Tykkäämme miehen kanssa kovin käydä tanssimassa ja teemme niin aina kun on tilaisuus". Ei.

Haluan tietää, onko muita, jotka jo nuorena ovat olleet sitä mieltä, ettei suomalainen tanssimusiikki (ihan sama onko valssi, tango, humppa jne) kiinnosta, eikä mielipide ole muuttunut, vaikka ikää on kohta 50. Tuntuu, että ihmisen odotettaisiin jotenkin "tulevan järkiinsä" iän karttuessa ja alkavan pitää suomalaisesta iskelmästä. Näin meillä ei ole käynyt.

Olemme vaimon kanssa tässä asiassa täysin samaa mieltä.

• ylös 15
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Mä tykkään kuunnella sellaista suomalaista lavatanssimusiikkia joskus esim. ollessani laivalla, mutta tanssimaan minua ei saa.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

En ole minäkään ikinä ollut tanssimassa jotain tangoa tai humppaa. Olen rockihmisiä.

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En tanssi missään.

Koulussa kun liikuntunnilla harjoiteltiin paritanssia, parikseni joutunut poika ei pystynyt edes koskemaan minuun vaan piti käsiään typerän näköisesti ilmassa. Ei ole tanssiminen tällaisille kuvotuksille luotu...

En myöskään halua esitellä vartaloani yksintanssin muodossa.

Vierailija

En ole tanssinut häissä, koska sellaisiin ei minua ole aikuisiällä kutsuttu. Muutamissa häissä olen ollut lapsena, silloin kun lapset vielä oli häihin tervetulleita vieraita ja silloin en muistaakseni ole tanssinut, en ainakaan paritanssia :-)

N40

Vierailija

En ole ikinä tanssinut missään. En vaan pidä ajatuksesta. Yläasteella tuli jälkkää, nykyään pidetään vaan outona.

Vierailija

En ole opetellut tanssimaan ja osaamattomana en ole halunnut lähteä koikkelehtimaan ..joskus ärsyttää kun kylässä ollessa jossain vaihees iltaa täytyis alkaa tasnssia pätkyttämään ,inhoan sellaisia tilanteita,mulla ei kuulemma ole musiikkikorvaa , kun sanon etten osaa tanssia eikä se ole koskaan ees kiinostanu.

Vierailija

Enpä ole tanssinut, onnistuin välttämään myös vanhojen tanssit, myös harjoitukset liikuntavapautuksen ansiosta.
N45

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En halua tähän vastauksia tyyliin: "Tykkäämme miehen kanssa kovin käydä tanssimassa ja teemme niin aina kun on tilaisuus". Ei.

Haluan tietää, onko muita, jotka jo nuorena ovat olleet sitä mieltä, ettei suomalainen tanssimusiikki (ihan sama onko valssi, tango, humppa jne) kiinnosta, eikä mielipide ole muuttunut, vaikka ikää on kohta 50. Tuntuu, että ihmisen odotettaisiin jotenkin "tulevan järkiinsä" iän karttuessa ja alkavan pitää suomalaisesta iskelmästä. Näin meillä ei ole käynyt.

Olemme vaimon kanssa tässä asiassa täysin samaa mieltä.

Mieheni ja minä olemme 50-vuotiaita. Inhoamme iskelmä ja tanssimusiikkia. En koskaan suostu kuuntelemaan edes radiosta moista roskaa. Emme ole koskaan käyneet tanssimassa humppaa tai muuta. Ihan nuorina kävimme diskossa. Kuuntelemme spotify-tileiltämme mm. vanhoja kasarihittejä, raskasta heviä ja muuta, uuttakin musiikkia. Mutta ei iskelmää.

Vierailija

Lasketaanko mukaan se, että kävin 35 vuotta sitten puolisen vuotta tanhuryhmässä? :D Eli kun tällä pienellä kylällä ei ollut mitään muutakaan mitä harrastaa, niin ajauduin ekalla luokalla muutamaksi kuukaudeksi kylän tanhuryhmään... Enkä tykännyt. Ja koska menin ryhmään kesken vuoden, niin ei siellä kukaan ehtinyt minulle mitään opettamaan, vaan pompotin suurinpiirtein samalla tavalla kuin muutkin.

Sen jälkeen minua ei ole tällaisia tansseja nähty tanssivan, niin mahtavat traumat siitä jäi. En ole siis tanssinut edes alkoholia ottaneena, en häissä, en missään. Syytän vaikka hiertäviä kenkiäni jos jossakin laivalla tms. paikassa joku mies keksii minua tulla hakemaan. :)

Vierailija

Kovat kundit eivät tanssi. Tässä se juttu. Norman Mailerin samanniminen kirja kannattaa muutenkin lukea.

Vierailija

en osaa, eikä mun mieskään tanssi. discossa käyn hytkymässä enkä välitä miltä näytän, ei ole rytmitajua.

Vierailija

En tanssi. Joskus nuorena yökerhoissa tuli tanssittua viinan voimalla, mutta nykyään muiden tanssiminen on mielestäni lähinnä myötähäpeää herättävää hytkymistä. Jos joku osaa oikeasti tanssia vaikka lattareita tms., niin se on kivan näköistä, mutta muilla kamalaa.