Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

n.58v mies hake kontaktia 20+ vuotiaasta naisesta?

Vierailija
30.05.2017 |

Eli minä olen tämä nainen. En ole kiinnostunut, enkä ole antanut viitteitä siihen.

Mies seurailee ja on esim kysynyt ikääni kiertoteitse (älkää takertuko tähän) sekä nimeäni, suoraan.

En teidä mitä ajatella. Ei ole varsinaisesti tehnyt mitään. mutta pelottaa.

Monesti siis jutellut kanssani ja kerran näytti lähtevän kaupasta (kun moikattiin) niin seuraamaan.

En siis varsinaisesti tunne tyyppiä. Tämä hnklö on itse hakeutunut seuraani aina ja aloittanut keskustelut.

Mitä mieltä=

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla sun oikee isä. Tiedän vastaavan tapauksen, mutta mies ehti kuolla eikä asia selvinnyt koskaan.

Vierailija
2/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele siis äitisi kanssa. T:1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se haluu vaan koskee kiviajkoj

Vierailija
4/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa olla sun oikee isä. Tiedän vastaavan tapauksen, mutta mies ehti kuolla eikä asia selvinnyt koskaan.

ei oo mun isä. 

Ap

Vierailija
5/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele tosiaan vanhemmillesi tai luotettavalle ystävälle.Ei ole ihan tervettä,että tuon ikäinen mies on kiinnostunut.

Vierailija
6/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten? Olennaista on kai se oletko itse kiinnostunut. Jos et ole, niin ketä se kiinnostaa. Tällä palstalla.

Vierailija
7/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan ihastunut suhun. Se on ihan luonnollista, että tuon ikäiset miehet hakee seuraa nuoremmista kaunottarista. Muuten niitten pitäis tyytyä ikäisiinsä mummoihin. :/ Ei se nyt ole mitenkään ainutlaatuista tässä maailmassa, että vanhemmat miehet ja nuoremmat naiset seurustelee keskenään. :) Älä käännä selkääsi potentiaaliselle hyvälle miehelle!

Vierailija
8/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalia kirjoitti:

Sano että otat yhteyttä poliisiin jos ei lopeta seuraamista. Tyyppi voi olla pohjimmiltaan vaikka millainen sekopää.

Kiitos asiallisesta vastauksesta! 

Tosiaan olen huolissani (sen takia tein avauksen) , mutta samaan aikaan tiedän että minulla ei ''välttämättä'' ole aihetta. Esim kun mies lähti seuraamaan, niin se saattoi mennä meidän (kerrostalojen) pihan kautta esim omaan asuntoonsa. Saatan ehkä tietää missä tämä mies asuu, mutta en ole varma onko teoriani oikea, vai seurasiko minua. (olisi siis loogisesti päässyt myös ilman meidän pihapiirien välitse omalle asunnolleen) Jos siis ymmärsin oikein missä asuu. (olen siis nähnyt mistä aina tulee.... )

Hän siis lähti kaupan pihalta moikattuamme  heti perääni kun näki ja sen takia huolestuin.

Tietty katson ensin tilannetta ennenkuin menisin poliisille, mutta muut merkit vahvasti liittävät kiinnoistukseen. Hän tosiaan lähestyy , puhuu ja haluaa tietoa minusta. (!)

Vierailija
9/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku paikallinen alkkis? Nehän huutelee kaikille, nuorillekin mimmeille.

Vierailija
10/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anti-ikärasisti kirjoitti:

Se on vaan ihastunut suhun. Se on ihan luonnollista, että tuon ikäiset miehet hakee seuraa nuoremmista kaunottarista. Muuten niitten pitäis tyytyä ikäisiinsä mummoihin. :/ Ei se nyt ole mitenkään ainutlaatuista tässä maailmassa, että vanhemmat miehet ja nuoremmat naiset seurustelee keskenään. :) Älä käännä selkääsi potentiaaliselle hyvälle miehelle!

Kiitti vastauksesta. Ymmärrän pointin hyvin, vaikka en välttämättä pidä itse ideasta.  Tosiaan, kunhan hyväksyy ''Ei'' vastauksen, niin asia ei häiritsie. Ei olla vielä siellä asti edes, ja nyt jo huolestuttaa outo toiminta. Noh, toivottavasti saan sanottua mielipiteeni ja mies ymmärtää, kun/jos sen aika tulee.

ap

Vierailija
11/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei oo mun isä. 

Ap

Et voi tietää. Tälläkin tytöllä oli syntymästään lähtien toinen mies isänä.

Vierailija
12/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku paikallinen alkkis? Nehän huutelee kaikille, nuorillekin mimmeille.

Olen asunut paikkakunnalla lapsesta asti mutta tätä miestä en ole nähnyt ainakaan kännissä joten en leimaisi alkkiksesksi.

Olen kyllä nähnyt, mutta ihan muissa merkeissä (jo ennen ensimmäistä jutteluamme)

Ja tämä mieshän ei ole tavattasamme mikään  alkkis joka lähentelee, vaan aina kun nähdään niin asiallinen, mutta utelias.

Ehkä sen takia juuri olen huolissani. En oikeastaan voi muuta kuin tänne purkaa tunnettani. Toivottavasti ei ole mitään ja menee ohi.

Vierailija
13/13 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mitään vakavaa ei ole tuon ihmisen mielessä.....