Sheivaus synnytyksen jälkeen?
Kuinka pian synnytyksestä uskalsitte sheivata alapään? Nyt on mennyt 10 päivää ja kutiaa ikävästi kokoajan kun en ole sänkeen tottunut.. :/ tikkejä tuli muutama ihan pintapuolisesti. Mietin vaan että tuleeko jotain tulehduksia helpommin jos sheivaa näin pian? Jostain kuulin että pitäisi odottaa jälkitarkastukseen asti mutta en millään pystyisi odottamaan 4 viikkoa :/ mites te muut?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko sinulla on vastasynnyttäneenä tuollaiset mielessä?
Aivan. Luulisi tuossa vaiheessa varsinkin ajattelevan pillunsa terveyttää ja hygienisyyttä.
Synnytyksestä olen palautunut loistavasti, kipua, turvotusta tms ei alapäässä ole, jälkivuotoakin enää todella todella vähän. Tikkejä sain 3kpl ja nekin ovat pinnallisia, eli en revennyt eikä minulle tehty episiotomiaa.
En ymmärrä että miksen saisi tällaista kysyä. Kuten sanoin, karvat kutittavat ja öisin en pysty edes nukkumaan koska kutian aivan hirveästi.
Ja sille joka sanoi että miksi pitää miehen takia ajella, niin en ajele mieheni takia (ja vaikka ajelisinkin se ei kuulu kenellekään), vaan olen ajellut jo 15 vuotta joten karvat tuntuvat inhottavalta ja epämukavilta!
Kiitos asiallisista vastauksista, ehkä mä uskallan jo ajella :)
Ap
Joka tapauksessa, haavaumien kautta voi saada pöpjä.
Edelleenkin ihmettelen miksi aikuinen nainen ei voi antaa karvoituksen alapäässä kasvaa normaaliksi jolloin karvat ei kutita yhtään. Ei tarvitse ajella, nyppiä ja nyhtää toosaa. Ja on terve sekä suojattu pimpero.
Ei kuulosta normaalilta, että kutiaa niin ettei pysty edes nukkumaan :o ettei olisi jo joku tulehdus?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta normaalilta, että kutiaa niin ettei pysty edes nukkumaan :o ettei olisi jo joku tulehdus?
Juu ei todellakaan kuulosta. Sitäpaitsi ap puhuu kokoajan sänkiajan kutinasta, joka onkin ihan todellista, mutta kestää vain hetken. Normaali karvoitus ei todellakaan kutia ja jos kutiaa, niin silloin on joku tulehdus tai satiaisia, mutta karvat itsessään ei satavarmasti kutia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko sinulla on vastasynnyttäneenä tuollaiset mielessä?
Aivan. Luulisi tuossa vaiheessa varsinkin ajattelevan pillunsa terveyttää ja hygienisyyttä.
Synnytyksestä olen palautunut loistavasti, kipua, turvotusta tms ei alapäässä ole, jälkivuotoakin enää todella todella vähän. Tikkejä sain 3kpl ja nekin ovat pinnallisia, eli en revennyt eikä minulle tehty episiotomiaa.
En ymmärrä että miksen saisi tällaista kysyä. Kuten sanoin, karvat kutittavat ja öisin en pysty edes nukkumaan koska kutian aivan hirveästi.
Ja sille joka sanoi että miksi pitää miehen takia ajella, niin en ajele mieheni takia (ja vaikka ajelisinkin se ei kuulu kenellekään), vaan olen ajellut jo 15 vuotta joten karvat tuntuvat inhottavalta ja epämukavilta!
Ap
Joka tapauksessa, haavaumien kautta voi saada pöpjä.
Edelleenkin ihmettelen miksi aikuinen nainen ei voi antaa karvoituksen alapäässä kasvaa normaaliksi jolloin karvat ei kutita yhtään. Ei tarvitse ajella, nyppiä ja nyhtää toosaa. Ja on terve sekä suojattu pimpero.
Seksin takia, erityisesti suuseksin ja joidenkin lelujen.
Anna karvojen kasvaa, suojaavat paikkoja
Ap