Vierailija

Eilen oli ketju työpaikkakiusaajista ja ketju suljettiin. Onko kiusaaminen tabu? Mikä hävettää?

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Minua hävettää jos etunimeni paljastetaan. Olen työpaikan kusipää eikä mua saa täältä kukaan pois. Korot vain kopisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täällä on niin hämärät säännöt sensuroinnille ettei siitä ota erkkikään selvää.

Luulen, että niitä poistetaan, jotka 'ei tunnu kivalta'. Aiheella ei ole merkitystä.

Säännöthän on selvät. Jokainen kirjoittaja ja moderaattori voi lukea ne näiltä sivuilta.

Tänne voisi perustaa uuden osaston. Sen nimi olisi 'poistetut ketjut, jotka eivät silti riko virallisia sääntöjä'.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sääntöjä. Avohoitopotilas-mamma moderaattorina. Kaikki mikä ylittää ärsyyntymiskynnyksen häviää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sääntöjä ei ole. Joko apinalauma on todettu kelvolliseksi modentointiin tai sitten se tapahtuu jollain satunnaislukugeneraattorilla, joka poistaa tiettyjen ketjujen tietyt viestit. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sääntöjä. Avohoitopotilas-pappa moderaattorina. Kaikki mikä ylittää ärsyyntymiskynnyksen häviää.

Eikun nämä trollit (AV-pappoja suurin osa) klikkaa tuota "ilmoita asiattomaksi" ja modet ei jaksa lukea, kun tulee niin paljon. Me käyttäjät siis olemme niitä, jotka poistamme. Palstalla on lukuisia trolleja, jotka saa päivän kiksit kiusanteosta. Mitään muute perustetta viestin deleteonnille ei ole.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.