Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mieheni työpaikalla oli viikonloppuna kesäjuhlat ja olin siellä hänen mukanaan. Illan myötä porukka alkoi päihtymään ja kävi sitten niin, että mieheni pomo puristi minua illan aikana perseestä ja vieläpä kaksi kertaa. Iljettävä kaljamahainen ukko ja lipevä hymy, yök. En kertonut miehelleni asiasta, sillä hän on tosi mustasukkainen minusta ja en halunnut että hän alkaa öykkäämään. Lisäksi työpaikka on todella tärkeä meille, sillä mieheni oli juuri 2 vuotta työttömänä, kunnes löysi tämän työn. Asia kuitenkin painaa minua kun en haluaisi valehdella miehelleni, joka pitää pomoaan huipputyyppinä. Kannattaako asiasta kertoa ja miten sen muotoilisin?

• ylös 5
  • alas 5

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siinäpä ukon uralle buustia jos muuten on kehitys alkanut näivettymään. Eikun parin tonnin palkankorotus tai hups, miehen duunimeili saa yllättäen piristystä :D

Vierailija

Kesäjuhlat toukokuussa? Joita vielä erittäin, erittäin harvassa firmassa edes järjestetään?

Muutenkin liikaa täkyjä tässä provossa.

Boss

Ei ehkä kannata kertoa. Työpaikka on tärkeä miehellesi ja perheellesi. Antamalla pomon puristella ja vähän muutakin varmistat miehesi työpaikan. Pieni seikkailu tekee myös sinulle hyvää, sillä aikaa kun miehesi ahertaa perheensä eteen.

Vierailija

Kerro vaan. Miehelläsi alkaa jöpöttää kun fantasioi vaimostaan pomonsa käytettävänä.

Itsekin vähän siitä kostut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla tiedät varustautua pikkuhamosella ja jätät pikkupöksyt pois, jotta pomomies voi helposti ujuttaa sormensa huuliesi välistä reiälle ja vähän liikutella edestakaisin :) Taisit kiihottua pomon puristelusta ja olisit toivonut hänen kouransa myös tisuillesi.

Itseasiassa ei ihan kaukana totuudesta. Ajatuksissani hän on ottanut minut jo monesti takaapäin.  Jokin siinä ällöttävän ja miehisyyden yhdistelmässä kutittaa pimppiäni.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla tiedät varustautua pikkuhamosella ja jätät pikkupöksyt pois, jotta pomomies voi helposti ujuttaa sormensa huuliesi välistä reiälle ja vähän liikutella edestakaisin :) Taisit kiihottua pomon puristelusta ja olisit toivonut hänen kouransa myös tisuillesi.

Ja ällöttävyyden kiteytymän palkinnon voitti juuri tämä. Saa hakea itse mökkihuussin takaa.

Vierailija

Kannattaa kertoa se vasta sitten kun tulet pomon luota monen tunnin palkkaneuvotteluista tukka sekaisin ja peppu täynnä maitiaisnestettä ... jos miehesi meinaa alkaa mölytä kerrot että sen palkka nousi 30%.

Vierailija

Tuo härski viesti ei ollut kyllä minun kirjoittama! Siis siksi mietin että miten kertoisin kun haluan olla miehelleni rehellinen! Enkä myöskään halua että se pomo enää jatkossa mua puristelee.
-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo härski viesti ei ollut kyllä minun kirjoittama! Siis siksi mietin että miten kertoisin kun haluan olla miehelleni rehellinen! Enkä myöskään halua että se pomo enää jatkossa mua puristelee.
-Ap

Mitä,sää tuut sotkemaan mun pomo fantasiaa.
Oikea Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ei ihan kaukana totuudesta. Ajatuksissani hän on ottanut minut jo monesti takaapäin.  Jokin siinä ällöttävän ja miehisyyden yhdistelmässä kutittaa pimppiäni.

Ap

Ihanan miehinen fantasia. Hetken luulin sinua naiseksi enkä uliuli-jonneksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap

Oikea Ap

Tee sinä kuule fantasioillesi ihan omat topicit, minä pyysin neuvoa minua oikeasti ahdistavaan tilanteeseen!

-The Real Ap

Ps. Törkeää pilailla muiden ongelmilla. Oksettavaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap

Oikea Ap

Tee sinä kuule fantasioillesi ihan omat topicit, minä pyysin neuvoa minua oikeasti ahdistavaan tilanteeseen!

-The Real Ap

Totuttele kuvittelemaan pomosi suonikas sykkivä kalu työstämässä anaaliasi säännöllisin väliajoin niin ei ahdista enää niin paljoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap

Oikea Ap

-The Real Ap

Niinpä sun ongelma ei palstalaisten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja ällöttävyyden kiteytymän palkinnon voitti juuri tämä. Saa hakea itse mökkihuussin takaa.

Älä huijaa, saharaisessa pimpsassasi tuntui jo hetken ajan häivähdys kosteaa kun luit viestin.

Vierailija

Nettiterroristot pilasivat tämän keskustelun! Menkää muualle pervoilemaan!

-The Real Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Älä huijaa, saharaisessa pimpsassasi tuntui jo hetken ajan häivähdys kosteaa kun luit viestin.

Ja näitä "älä huijaa, tykkäät kuitenkin"- pervoja on maailma väärällään. Onneksi välillämme on iso bittiavaruus.