Vierailija

Nyt tarvittaisiin uusia ideoita. Minulla on pitkät (suoraksi vedettyinä puoleen selkään, mutta kiharina kainaloihin) luonnonkiharat hiukset. Hiukset ovat kuivat ja laadultaan tosi ohuet (mutta niitä on paljon). Kiharat ovat "puolivoimakkaat", eli tosi kiharat, mutta eivät mitkään nätit korkkiruuvit, vaan epämääräinen pörrö.

Miten nämä kannattaisi leikkauttaa? Olen 40+ nainen, asiantuntijatyössä. Missään nimessä en jaksa käyttää hiuksiin pitkiä aikoja päivittäin (esim. suoristaa).

Ideoita?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei mitenkään? Olen myös kiharatukkainen enkä leikkauta. En ole pitänyt näitä auki yli kymmeneen vuoteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä leikkasin näin
https://www.google.fi/search?q=short+bob+curly&client=safari&hl=fi-fi&pr...

Se nousee kauniisti korkealle niskasta. Tykkään tosi paljon. Ei ikinä enää pitkiä hiuksia.

N48

Monissa noista kuvista kyseessä on oikeastaan vain laineikkaat eikä aidosti kiharat hiukset.

Lyhyissä malleissa poikkeuksetta ongelmaksi muodostuu se, että mitä lyhempi tukka, sitä kiharammaksi se jaksaa vetää - ja kihara otsatukka näyttää harvoin hyvältä...

Vierailija

Helpoin malli kiharalle taitaa olla pitkät hiukset eli noista voisi leikata 5-10 senttiä pois ja tasalatvat. Jos ongelmana on pörröisyys, niin sopiva hoitoaine auttaa siihen. Ja märkiin hiuksiin voi laittaa hiusmaitoa tai hiusvoidetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä leikkasin näin

Se nousee kauniisti korkealle niskasta. Tykkään tosi paljon. Ei ikinä enää pitkiä hiuksia.

N48

Näyttääkö tuo malli oikeasti arjessa hyvältä? Siis pysyykö tuon näköisenä koko päivän? Millä aineilla?

Joo. Laitan suolasuihketta märkiin hiuksiin, ja föönaan pää alaspäin. Ja aamulla taas suolasuihketta.
Juju on niskan leikkauksessa.

Minulla on laineet, ei käkkärää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä leikkasin näin

N48

Näyttääkö tuo malli oikeasti arjessa hyvältä? Siis pysyykö tuon näköisenä koko päivän? Millä aineilla?

Joo. Laitan suolasuihketta märkiin hiuksiin, ja föönaan pää alaspäin. Ja aamulla taas suolasuihketta.
Juju on niskan leikkauksessa.

Minulla on laineet, ei käkkärää.

Mä en voi föönätä hiuksia, ainakaan pää alaspäin, ellen halua tulokseksi afropalloa. Mutta itsekseen kuivumalla tulos on ainakin aamulla kuten kuvassa jos hiukset on tuolla tavalla leikattu. Töihin kun kävelee tuulessa ja tuiskussa, niin sitten näyttää enemmän Rölliltä.

Ap

Joistain kampaamoista saa suoristuskäsittelyjä, jolloin hiukset pysyvät suorina ilman, että niitä tarvii kotona raudalla lääppiä joka päivä. Hinnoista en osaa sanoa mitään, eikä suoristus tietenkään säily hiuksissa ikuisesti, mutta antaa silti avun ainakin joksikin aikaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.