Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robinin Hula Hula liian härski laulu - esitys halutaan poistaa lastentapahtumasta

Vierailija
30.05.2017 |

http://yle.fi/uutiset/3-9638481

Kukkahatut yllättävät aina.

Kommentit (208)

Vierailija
41/208 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millonhan kukkahattutädit oppii et Robin onki ihan tavallinen aikuistuva artisti. Ei mikään titinallen veroinen lasten musiikin tekijä.

Ajattelin sillon ku biisi ja video tuli et tästä nyt ei ainakaan voida saada mitään haloota aikaseksi vrt. Miten eskimot suutelee -biisin,tai oikestaan videon, aiheuttamaan kohuun. Mut olin näköjään väärässä.

Ja joopa joo, miks Sannin laulujen sanoja ei kukaan kritisoi, vaikka samanikäiset teinit ja lapset niitä lallattelee...

Kyllä mäki muistan ku lapset laulo: "ja mä mietin kuinka mä ratsastin", ja ajattelivat ponilla ratsastusta.

Ihmetyttää tuo naisartistien täydellinen kritiikinpuute, mutta auta armias kun miesartisti tekee jotain, niin kukkahattujen armeija ryömii koloistaan.

Kyllähän Sannikin on saanut kritiikkiä sanoituksistaan ja lapsifanien mukaan ottamisesta. Muistatteko Vahinko-musiikkivideon ja siitä syntyneen kohun? Sitä ruodittiin aamutelevisiossa asti. 

Vierailija
42/208 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähä ristiriitasta ensin laulattaa omille pikku pilteilleen Robinin biisejä, ja sit illalla mennä ite kuolaamaan kyseistä artistia kaupungin yökerhoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/208 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vähä ristiriitasta ensin laulattaa omille pikku pilteilleen Robinin biisejä, ja sit illalla mennä ite kuolaamaan kyseistä artistia kaupungin yökerhoon

Niin johan sitä tulee kukkahattutädillekin likanen olo :D

Vierailija
44/208 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun toi ämmä pitää lapsia tosiaan tyhminä .. lapset vain tanssivat kivan laulun tahdissa miettien kesäisen kosteita lapsille sopivia ajatuksia.. terveisiä rädylle vaan sinne aikuisten märille hiekoille ..

Vierailija
45/208 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä nyt joku on likainen ja sopimaton ajattelija niin Räty itse

Vierailija
46/208 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo kuvitellu et Robin on jo päässy tosta pelkästään lapsia viihdyttävän rallattelijan imagostaan, mut olin näköjään vähän väärässä

Vierailija
47/208 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin aiheuttaa aina keskustelua, joku syy kait siihenki on

Vierailija
48/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivassa välikädessä ite Robin tässä, eihän se ite oo valinnu mihin pippaloihin kutsutaan

Vierailija
49/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä muutaman valittajan ansiosta turhan isoksi paisunut tämä kohu. Karjalaisen facebook-sivuillakin lähes kaikki oli sitä mieltä, että biisi ei todellakaan ole liian paha lapsien kuultavaksi. Nyt vielä Ilta-Sanomat uutisoi asiasta.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005233891.html

Vierailija
50/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että Joensuun ulkopuolella ei ihan ole tajuttu tätä kohun syytä. Tapahtuma ei ole nuorten vaan lasten tapahtuma, perinteinen kevätlaulujen esitys, johon vasta viime vuosikymmenen aikana on alkanut tulla artistivieraita. Tapahtuman järjestää kaupungin varhaiskasvatuskeskus. Aiempien vuosien vieraat ovat olleet juuriltaan Pohjois-Karjalasta ja nyt tämä(kin) on muuttunut.

Laulut ovat olleet suomalaisia hyvin perinteisiä lauluja aiemmin, itsekin lapsena olen tuolla laulanut maakuntalaulua ym.

Musta Robin on silti tosi hyvä valinta artistiksi, lapset ovat innoissaan, mutta tapahtuman luonteeseen olisi sopinut musta Robinilta toisenlainen biisi. Vaikka omat lapset laulaa, tanssii ja kuuntelee hulahulaa, pidän biisivalintaa huonona ja tapahtuman luonteeseen sopimattomana. Itse biisissä ei ole mitään vikaa, mutta ei kirkossakaan soiteta humppaa.

Ymmärrän siis näitä, joita tämä "kehitys" tapahtuman luonteessa harmittaa ja luulen että tuo harmitus nyt jotenkin kulminoituu tuohon (huonoon) biisivalintaan.

Vierailija
51/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siellä mitään sanoja kuulee, kun pikkutytöt kirkuu Robinin näkemisestä? On se kauheeta.

Vierailija
52/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä nyt aivan kamalat sanat!

"Oot jumalatar sun revityissä farkkushortseis"

- ööö

Vierailija
53/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin voisi ihan hyvin sanoa noille, että pitäkööt tunkkinsa ja jäädä kotiin :D Mutta eiköhän esitys pidetä sitten vaikka kukkahattutätien kiusaksi.

Vierailija
54/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna voivat ottaa sitten jonkun gospelkuoron päätähdekai niin Marjatat on tyytyväisiä.

Vierailija
55/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että Joensuun ulkopuolella ei ihan ole tajuttu tätä kohun syytä. Tapahtuma ei ole nuorten vaan lasten tapahtuma, perinteinen kevätlaulujen esitys, johon vasta viime vuosikymmenen aikana on alkanut tulla artistivieraita. Tapahtuman järjestää kaupungin varhaiskasvatuskeskus. Aiempien vuosien vieraat ovat olleet juuriltaan Pohjois-Karjalasta ja nyt tämä(kin) on muuttunut.

Laulut ovat olleet suomalaisia hyvin perinteisiä lauluja aiemmin, itsekin lapsena olen tuolla laulanut maakuntalaulua ym.

Musta Robin on silti tosi hyvä valinta artistiksi, lapset ovat innoissaan, mutta tapahtuman luonteeseen olisi sopinut musta Robinilta toisenlainen biisi. Vaikka omat lapset laulaa, tanssii ja kuuntelee hulahulaa, pidän biisivalintaa huonona ja tapahtuman luonteeseen sopimattomana. Itse biisissä ei ole mitään vikaa, mutta ei kirkossakaan soiteta humppaa.

Ymmärrän siis näitä, joita tämä "kehitys" tapahtuman luonteessa harmittaa ja luulen että tuo harmitus nyt jotenkin kulminoituu tuohon (huonoon) biisivalintaan.

No valittaisitte sitten siitä että ylipäätään otetaan jotain hittiartisteja esiintymään. Heillä nyt on tapana esittää se viimeisin hittibiisi. Ei ne lähde mitään maakuntalauluja esittämään, siihen voi hankkia ihan muut tyypit. 

Vierailija
56/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos kyse olisi Petri Nygårdin biisistä, mutta miten ihmeessä kukaan vanhempi voi luulla, että lapsi edes kuulisi tuossa jotain seksuaalista saati sitten oppisi jotain vääristymiä :D Ne vääristymät taitaa tulla kotoa, kun ei uskallata sanoa mitään ääneen seksuaalisuudesta. Muuta kuin paha paha, ei teidän tarvi siitä mitään tietää.

Vierailija
57/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monet vanhemmat ovat kommentoineet sosiaalisessa mediassa, että kappale asettaa nuoren tytön seksiobjektin asemaan"

Hohhoijaa oikeesti, nää vanhemmat ei ole tainnut muiden artistien biisien sanoja koskaan kuunnella. Robin on sitä paitsi yks harvoista miesartisteista, joiden biiseissä naista ei esiinnellistetä tms.

Mut mietin täs et jos nää kukkikset sais tahtonsa läpi, nii pyydettäisköhän Robinia esittämään joku toinen biisi, vai jäiskö se sit kokonaan pois. Lapsi-parat

Vierailija
58/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat Robinille taas 8)

Vierailija
59/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että esim. 15-17 vuotias lapsi ei muka ymmärtäisi mistä tuossa lauletaan? Sen ikäisetkin ovat vielä lapsia ja heitä pitäisi suojella tällaisilta asioilta. Joka tuutista työnnetään seksuaalisuutta ja ulkonäköpaineita pienille lapsille. Ei anneta lasten enää kehittyä rauhassa ja viettää turvallista lapsuutta.

Vierailija
60/208 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko että esim. 15-17 vuotias lapsi ei muka ymmärtäisi mistä tuossa lauletaan? Sen ikäisetkin ovat vielä lapsia ja heitä pitäisi suojella tällaisilta asioilta. Joka tuutista työnnetään seksuaalisuutta ja ulkonäköpaineita pienille lapsille. Ei anneta lasten enää kehittyä rauhassa ja viettää turvallista lapsuutta.

Haistanko sarkasmin vai eksyikö kukkahattujen esiäiti paikalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä