Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me kilttimiehet olemme aivan liian kunnollisia

Vierailija
30.05.2017 |

Siksi emme kelpaa teille naisille.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kieltämättä katkera olo, kun äiti kasvatti kiltiksi ja lupaili naisten arvostavan kiltteyttä.

Äidit häpeävät myöntää heikkoutensa jännämiehiin ja sen, että tussu herahtaa märäksi partasuisen linnakundin edessä. Siksi valehtelevat pojille, eivät kehtaa paljastaa että pahuus kiinnostaa hyvyyttä enemmän.

Lisäksi on kilttien poikien oma vika kun jäävät ilman naista (koska eivät ole hakanneet ketään näyttävästi baarin edustalla ja tällä saaneet pääsyä painamaan naista).

Vierailija
22/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla, millainen on kilttimies verrattuna normaaliin mieheen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitä omaa kiltteyttä pitää korostaa? Kiltteys kuuluu ihan siihen peruskohteliaaseen jokapäiväiseen käyttäytymiseen. Sekoittavatko nämä "kilttimiehet" kiltteyden ovimattouteen?

Vierailija
24/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet ja naiset ovatkin ihan eri juttu kuin narsistiset ja pershäiriöiset juopot / pummit / nöisvihaajat, joita meillä on täällä ilonamme liikaa kiltteyttään valittamassa.

Vierailija
25/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kieltämättä katkera olo, kun äiti kasvatti kiltiksi ja lupaili naisten arvostavan kiltteyttä.

Äidit häpeävät myöntää heikkoutensa jännämiehiin ja sen, että tussu herahtaa märäksi partasuisen linnakundin edessä. Siksi valehtelevat pojille, eivät kehtaa paljastaa että pahuus kiinnostaa hyvyyttä enemmän.

Lisäksi on kilttien poikien oma vika kun jäävät ilman naista (koska eivät ole hakanneet ketään näyttävästi baarin edustalla ja tällä saaneet pääsyä painamaan naista).

Tällaisia nämä täällä kirjoittelevat ja ilmeisesti uskova itsekin omat juttunsa. Rakentelevat itselleen olkiukoista vankilaa ettei tarvis lopettaa ryyppäämistä. On pakko juoda kaljaa aamusta iltaan koska naiset.

Vierailija
26/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kilttimiehen kanssa ja kun toinen on liian ihana alkaa itsensä tuntemaan 'ei tarpeeksi kiltiksi' tosi nopeaa. Varsinkin arkielämässä. Ehkä naiset sisimmässään eivät koe ansaitsevansa kuin renttuja. Tosin jotkut kilttimiehet paljastuvat rentuiksi ja eloveenatytöt pinnallisiksi lutkiksi.

Vierailija
27/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan normaali ja kiltti nainen, mutta en kutsu itseäni kilttinaiseksi. Joten voisiko joku kilttimies nyt kertoa, mitä eroa on ihan normaalilla miehellä ja kilttimiehellä? Vai onko se juuri tuo jonkun mainitsema ovimattous sitten.

Vierailija
28/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan naisilla on kyllä melkoisen suuria vaikeuksia käsitellä sanaa kiltti. Aina kun joku mainitsee sen sanan, niin useampi nainen triggeröityy välittömästi ja alkaa laukomaan loukkauksia. En edes käsitä mihin he tällä pyrkivät, mutta joku on selvästi päässyt heidän ihon alle. Voisitte fokusoida mieleenne kiltin naisen ja mitä mielikuvia se teissä herättää ja siirtää ne adjektiivit mieheen, niin olette paljon lähempänä totuutta, mitä tossa teidän järjettömässä pinatan hakkaamisessa.

Kiltti ihminen on monen mielestä pinnallisesti katsottuna tylsä ihminen, kun hän elää pääsääntöisesti yhteiskunnan normien mukaan ja on siten ennalta-arvattava. Itse olen huomannut että kilteillä ihmisillä on usein vakaata tahtoa, järkkymättömyyttä ja tietynlaista tasaisuutta, mitä arvostan ihmisessä. Nämä "paremmat" ihmiset ovat usein kuin tuuliviirejä, jotka häsyävät tunteidensa ja ympärillä olevien ihmisten ehdoilla vailla päämäärää ja jälki on monesti sen mukaista. Näinollen etsinkin itselleni kilttiä naista ja siihen kategoriaan ei nämä palstan rääkyjät kyllä mahdu millään.

Osut naulan kantaan vaikka et sitä tajuakaan. Ns. kilttimies kuvittelee, että elämä on jokin peli jossa asiat pitää tehdä tietyllä tavalla oikein että tapahtuu jotain. Sitten kun hänen päässään keksimänsä säännöt eivät johdakaan toivottuun ja kuviteltuun lopputulokseen, katkeroidutaan koko maailmalle. Pohjimmiltaan kyse on tunne-elämän täydellisestä vajavaisuudesta, empatiakyvyttömyydestä ja sitä että nämä mielessä luodut säännöt estävät kaikenlaisen luontevan kanssakäymisen muiden ihmisten kanssa koska ei pystytä asettumaan toisen asemaan.

Se ei ehkä ole suoranaisesti kenenkään syytä, edes ns. kilttimiehen, mutta helvetin surullista se on. Ainoa keino päästä tuosta ongelmasta yli on jollain tavalla tajuta että elämä ja maailma ylipäätään on täysin kaoottista, siinä on niin monta muuttujaa että sitä on aivan turha yrittää konemaisesti analysoida ja saattaa johonkin muottiin. "Sairaudentunnottomuus" (toki ei tässä nyt mistään sairaudesta ole kyse, mutta en keksi tähän hätään parempaakaan sanaa) tekee tästä kyllä käytännössä mahdotonta. Ainoastaan jokin hyvin voimakas lähes uskonnollinen kokemus pystyy murtamaan nuo pinttyneet ajatusmallit, ehkä myös psykedeelit ja kannabis isoilla annoksilla ja pitkällisen pohdinnan kautta.

Vierailija
29/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan normaali ja kiltti nainen, mutta en kutsu itseäni kilttinaiseksi. Joten voisiko joku kilttimies nyt kertoa, mitä eroa on ihan normaalilla miehellä ja kilttimiehellä? Vai onko se juuri tuo jonkun mainitsema ovimattous sitten.

Taidat olla uusi täällä?

Vierailija
30/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se on yksi ja sama kiltti joka näitä juttuja kirjoittaa. Siinä on osa totuutta, että pelkällä kiltteydellä ei kyllä pärjää.

Onkohan tämä kiltti/jännä asetelma yhtään tunnettu homopiireissä, tietääkö kukaan?

Ei se taida olla homopiirien juttu. Ei vain taida siellä toimia se ajatus, että on oikeutettu saamaan jotain (seksiä) vain siksi että on mies ja haluaa. Jos ei flaksi käy niin katsotaan peiliin. Oletus on, että on tasa-arvoinen toisen osapuolen kanssa, joka on yhtä lailla seksiä haluava, antava ja saava, olento kuin itse on. (Toki toiset on seksissä dominoivampia kuin toiset, ja jotkut tykkää pahemmista pojista, mutta nää ei liittyne tähän.)

Kun sehän tämän kilttimies-paskan ytimenä on, että kilttimiehiä (jotka eivät ole pyyteettömästi kilttejä miehiä) ottaa päähän, että naisella on oma tahto. Kun naiset eivät palkitsekaan siitä, että käyttäytyy kuin ihminen. Kun voisi olla väkivaltainenkin, voisi ottaa mitä haluaa, voisi näyttää naiselle että on tätä ylempänä...

Ja jotenkin tähän musta liittyy sekin, että naisen seksuaalisuus nähdään jotenkin omituisella tavalla ihan erilaisena kuin oma (miehinen), mutta en jaksa juuri nyt yrittää analysoida... Siis sitä eroa mikä todellisuudessa on, ei ymmärretä ollenkaan, ja sen sijaan on ihan kummallisia käsityksiä.

Vierailija
31/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisen seksuaalisuushan on aidosti aivan erilaista kuin miehen. Tämä on ihan täysi tosiasia ja puhun aika laajalla naiskokemuksella itse.

Mitä ketjun aiheeseen tulee niin juu, pitää paikkansa. Tosi moni mies on liian kiltti ja tossukka, jotta saisi naista.

Katsokaas kun sen verran meille kaikille ihmisille on yhteistä, että seksuaalisuutemme toimii vielä aika primitiivisellä luolamies- ja naistasolla. Miestä kiinnostaa hyvännäköinen ja -lantioinen, kunnolla naisellinen nainen, naista kiinnostaa hyvässä fyysisessä kunnossa oleva vahva ja ohjaava, dominoiva mies. Ei siinä sen kummempaa.

Naismarkkinamenestyksen vuoksi miehen ihan oikeasti kannattaa kitkeä luonteestaan herkkyys ja liika empatia. Ne ovat erittäin haitallisia ominaisuuksia miehelle, naiset vieroksuvat ja pahasti. Tilalle voimaa, päättäväisyyttä, testosteronia ja itsenäistä itsevarmuutta. Niitä kun harjoittelee niin alkaa naistakin saamaan.

Totuus on, että miehillä on tiukka rooli yhteiskunnassa - jos ei enää muussa niin seksuaaliasioissa tämä väistämättä näkyy. Tämä rooli on pakko omaksua, jos haluaa pärjätä naisrintamalla. Uskokaa kokenutta veljeä.

Saa suorittaa.

Vierailija
32/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Sherlock, miksi naiset eivät reaalimaailmassakaan lämpene miehille jotka käyvät ruikuttamassa ja syyttelemässä naisia vauvapalstalla? Hmmmmm...

Vierailija
33/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, Sherlock, miksi naiset eivät reaalimaailmassakaan lämpene miehille jotka käyvät ruikuttamassa ja syyttelemässä naisia vauvapalstalla? Hmmmmm...

Juuri tästä pohjimmiltaan on kyse, kun mietitään miksi miehet eivät näytä tunteitaan.

Tunteiden näyttäminen on erittäin vaarallista miehelle, koska se avaa portit kaikenlaisille hyökkäyksille. Naiset erityisesti halveksivat tunteitaan ja heikkouksiaan avaavaa miestä, kuten kommenttisikin osoittaa.

Vierailija
34/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiltteys on ainoa asia mitä voit tarjota kumppanillesi niin ei ihme jos jää sinkuksi. Se kiltteys on perusasia mikä pitäisi löytyä jokaiselta yksilöltä. 

Vierailija
35/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla uusi täällä?

Kohtalaisen uusi, kyllä. Mutta vastausta ei näköjään saa. Luulisi vaan, että siinä joku ero olisi, kun sitä kiltteyttä täytyy toitottaa oikein erikseen. Mutta taidan jättää tästä lähtien nämä kilttimiesjutut omaan arvoonsa ja lukea vaan muita keskusteluja.

Vierailija
36/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillakin voi olla ne munat kirjoitti:

Miksei tuhma-nainen kiinnosta miehiä? Ongelma ei ole vain kilttiimiehillä, vaan myös voimakkailla naisilla, kuten minä. On hauskaa saada eteenkin kiltit miehet punastumaan, kun vaikkapa kuuluvasti kehuskelee näiden asentajanpeppua toisille naisille.

Mutta kyllä mekin ukkojen ja eteenkin toisten akkojen mielestä ollaan ihan kilahtaneita, alistavia horoja.

Iso ronski mies joka on kiltti ja ujo on punainen vaate naisille ja pieni nätti nainen jolla on "isot munat" on sama miehille. Tuhman naisen kanssa on hyvä harjoitella, sitä rakkautta varten. Tyytykää tarjontaan tai vaietkaa iäksi.

Olet kyllä oikeilla jäljillä. Naiset eivät tykkää "kilteistä" miehistä ja miehet eivät yleensä välitä "tuhmista" naisista.

Kyllä miehen kannattaa olla miehekäs ja naisen naisellinen. Silloin mahdollisuus onneen on suurimmillaan.

Vierailija
37/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän aivan David Beckhamilta ja älykkyysosamääräni on 138, mutta koska en ole ikinä ollut vankilassa, niin naisen saaminen on ollut minulle mahdotonta.

Omahyväisyys paistaa kilometrin päähän. Se ei ole kovin puoleensa vetävää.

Vierailija
38/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla uusi täällä?

Kohtalaisen uusi, kyllä. Mutta vastausta ei näköjään saa. Luulisi vaan, että siinä joku ero olisi, kun sitä kiltteyttä täytyy toitottaa oikein erikseen. Mutta taidan jättää tästä lähtien nämä kilttimiesjutut omaan arvoonsa ja lukea vaan muita keskusteluja.

Kilttimies on sellainen, että naisen saatuaan hän kyykyttää naista mennen tullen. Naisessa täytyy olla jotain vikaa, kun mieheen haksahti, joten totta kai kilttimies haluaa paremman naisen. Normaalit miehet ovat hyviä miehiä. Heidän kanssaan voi jutella muustakin kuin "minä olen niin kiltti, naiset ei minua huoli, kun olen niin kiltti, ne haluaa vain vankilassa istuneen rikollisen".

Vierailija
39/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies on suomenkielinen versio Nice Guy:sta, vähän samaa sarjaa on myös neckbeardit ja incelit ym.

Nice guy kokee olevansa oikeutettu parisuhteeseen naisen kanssa ja syyttää naisia siitä kun se ei tapahdukkaan sormia napsauttamalla.

Nice guyn mielestä nainen on velvollinen seurustelemaan juuri hänen kanssaan, onhan hän niin paljon parempi vaihtoehto kun jännämies (asshole, chad, mitä näitä nimiä nyt on).

Nice guylta puuttuu kyky tutkia omaa käytöstään ja ymmärtää että nainen ei ole velvoitettu seurustelemaan hänen kanssaan vain siksi että nice guy pitää itseään niin hyvänä. 

Ymmärrän näiden väliinputoajien turhautumisen, olen itsekkin sellainen, mutta toivon että he ymmärtäisivät tutkia omaa käytöstään ja suhtautumista naisiin. Tämän jälkeen voisi näkyä valoa tunnelin päässä.

Palstan kilttimiesjutuista suurin osa on trollausta, tosin palstaavista miehissä saattaa suhteellisesti löytyä näitä väliinputoajia enemmän.

M27

Vierailija
40/50 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvitellut olevani kilttimies kun sitä on useammalta taholta minulle kerrottu, mutta en minä tässä kerrottuihin määritelmiin sovi. Mikä minä sitten olen?