Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin sitten miehen.. voiko yh-äidillä oikeus onneen?

Vierailija
30.05.2017 |

Erosin lasten isästä 3 vuotta sitten. Lapset tapaavat isäänsä kerran-pari vuodessa (alkoholisti..) yleensä isänäidin, eli lasteni mummin, valvovan silmän alla. Ex-anoppini kanssa välit ok, mutta hänestä syöksin poikansa tuhon tielle kun otin lapset, kissan ja lähdin. Exäni joi työpaikkansa ja on pahoissa rahavaikeuksissa. Toki olen yrittänyt tukea, auttaa mutta saan häneltä vain haukkuja (pitää minua pahan olonsa likakaivona kuten suhteemme aikanakin). Ex-anoppini on toki surullinen, pettynyt...

Nyt sitten tapasin ihanan miehen, olemme tapailleet 5kk, myöhään öisin, tai kun lapset ovat isovanhemmilla. Kerran veimme lapset leikkipuistoon ja lapset tavallaan tapasivat "äidin ystävän". Kaikinpuolin suhde tuntuu hyvältä mutta miesystäväni jo ihmettelee miksi "peittelen onneani".. aristelen kertoa erityisesti ex-anopilleni, tuntuu että petän hänet tai kun ex-anoppini elättelee toiveita että poikansa pääsee kuiville ja perhe on taas koossa. Lasten takia myös aristelen, vaikka en isäpuolta lapsilleni etsikkään. Rikoin kuitenkin perheen heiltä.
Piti vain purkaa vähän ajatuksia.. lytätkää mut nyt av-tyyliin -->

Niin ja olen 28v, lapset 5 ja 3 ja työelämässä olen. Ja ihan ok toimeentuleva. Omistusrivarissa asun. Ja uusi mieheni 27v, lapsdton, työelämässä .. jos joku miettii.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah mikä provo. Ketään miestä kiinnosta joku ex anoppi.

Vierailija
2/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti; on.

T: ex-yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin oikeus onneen. Ei sinun tarvi sitä kysellä yhtään keneltäkään!

Vierailija
4/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no miksi piilottelet? Ehkä taustalla on enemmän se, että pelkäät ex-anopin suhtautumisen muuttavan sitä, että lapset eivät enää pääsisi tuonkaan vertaa isälle tai isovanhemmille.

Vierailija
5/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinulla on yhtälailla oikeus onneen kuin muillakin. Onnittelut siis uuden "ystävän" löytymisestä.

Vierailija
6/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah mikä provo. Ketään miestä kiinnosta joku ex anoppi.

Kyllä mun miestä ainakin kiinnosti lapsipuoliensa läheiset isovanhemmat eli entiseni vanhemmat ja mielellään tutustui heihin. Tosin olin leski kun tutustuin uuteen mieheeni, ehkä siksi hänen oli helpompi tulla sukuun.

Ja vastaus ap:lle, kyllä, on ihan sallittua olla onnellinen :)

Vierailija
7/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä rauhassa omaa elämääsi, ehkä uusi tilanteesi jopa auttaa entistä anoppiasi ymmärtämään, ettet voinut mitenkään jatkaa elämää hänen poikansa kanssa. Olisi kyllä aika kumma ihminen, jos tämän takia katkaisee välinsä (sinuun ja) lapsenlapsiinsa.

Miksi muuten et ole kertonut anopille totuutta siitä, millainen avioliittonne oli, miksi erosit ja miten hänen poikansa on toiminut/käyttäytynyt kulloinkin? Rehellinen, asiallinen puhe on lähed aina se paras tapa.

Vierailija
8/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman onni vaikuttaa myös lapsiin.

Vierailija
9/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jännitti exäni kun tapasin uuden miehen. Meillä oli kuitenkin hyvät välit. Yllättäen se uusi suhteeni auttoi exääni ymmärtämään ettei meillä tule ikinä enää olemaan mitään ja tämä osasi olla iloinen minun onnestani. Exä osasi viimein päästää irti ja itse tapasi uuden ihanan naisen.

Vierailija
10/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu ihmeessä jo mies kahville lasten kotona ollessa ja myöhemmin yökylään. Olet täysin oikeutettu onneen.

Vierailija
11/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannustan että kolme vuotta on jo riittävä aika, ja sinulla on hyvä mies joka on edennyt sinun toiveita ja lasten etua kunnioittaen.

Nyt kutsut miehen ensimmäiseksi käymän kahvilla ja tapaamaan lapsesi. Tätä voisit tehdä muutaman viikon kerran viikossa, siinä jo näet miten he tulevat juttuun. Sitten jo voit kutsua äitisi tai siskosi yhtaikaa kahville että tapaavat miehen, ja mies voi alkaa olla teillä useampana iltana viikossa istumassa tai puuhaamassa pihatöissä apunasi. Sitten mies voi jo jäädä sohvalle odottamaan että lapset menevät nukkumaan niin he tottuvat siihen, mielellään jo ainakin muutama ilta viikossa. Sitten joku kerta sanot lapsille, että Jussi jääkin yöksi kun huomenna mennään käymään siellä mummolassa/mökillä/ Särkänniemessä. Ottavat ihan tyynesti sen että on aamiaisella. Kaikkiin kesämenoihinne alat sitten ottaa miehen mukaan. Päivität facebookiin että parisuhteessa.

Hyvin se menee. T. Toinen yh

Vierailija
12/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämässäni uusi miesystävä jo kaksi vuotta. Exä ja hänen vanhempansa vihoittelevat asiasta minulle edelleen. Vaikka tapasin hänet pitkän ajan kuluttua erosta. Vaikka lapset tulevat hienosti toimeen hänen kanssaan. Vaikka exälläkin on uusi naisystävä, jonka kanssa asunut jo vuoden yhdessä. Ja sitä vihamielisen käytöksen määrää ei voi vain ymmärtää..

Eli en välttämättä kertoisi exälle tai ex-anopille, kuin vasta kun olisin valmis esittelemään henkikön lapsille.

Vierailija
13/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on ex-anoppina erityisen kiinnostunut ex-miniänsä, veljeni ent. vaimon tulemisista ja menemisistä. Lapsi asuu veljelläni, ja viettää usein aikaa molemmissa mummoloissaan. Hänen äitinsä ei lasta pitänyt eron jälkeen luonaan useinkaan, kun varsinkin viikonloppuisin menojalka vipatti.. Ja mummo kehitteli jo vilkkaita fantasioita kaikista niistä vaaroista, joita ex-miniän uudet miesystävät voisivat lapselle aiheuttaa.

Myös vaimon serkun äiti ex-anoppina kyylää ahkerasti ex-miniänsä tekemisiä ja tekemättä jättämisiä, ja kommentoi asiasta kaikille, jotka jaksavat kuunnella.

Joten kyllä anopeista voi olla "iloa" erojen jälkeenkin.

Vierailija
14/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeutta ei ole kellään, mutta mahdollisuus on ja sinuna hyödyntäisin sen.

Vierailija
15/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannustan että kolme vuotta on jo riittävä aika, ja sinulla on hyvä mies joka on edennyt sinun toiveita ja lasten etua kunnioittaen.

Nyt kutsut miehen ensimmäiseksi käymän kahvilla ja tapaamaan lapsesi. Tätä voisit tehdä muutaman viikon kerran viikossa, siinä jo näet miten he tulevat juttuun. Sitten jo voit kutsua äitisi tai siskosi yhtaikaa kahville että tapaavat miehen, ja mies voi alkaa olla teillä useampana iltana viikossa istumassa tai puuhaamassa pihatöissä apunasi. Sitten mies voi jo jäädä sohvalle odottamaan että lapset menevät nukkumaan niin he tottuvat siihen, mielellään jo ainakin muutama ilta viikossa. Sitten joku kerta sanot lapsille, että Jussi jääkin yöksi kun huomenna mennään käymään siellä mummolassa/mökillä/ Särkänniemessä. Ottavat ihan tyynesti sen että on aamiaisella. Kaikkiin kesämenoihinne alat sitten ottaa miehen mukaan. Päivität facebookiin että parisuhteessa.

Hyvin se menee. T. Toinen yh

Vierailija
16/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan tuli tuplana! Univelka...

Vierailija
17/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten tunnoista: itse olen onnellinen, että kälyni on löytänyt uuden miehen. Hienoa, että on kälyn poikakaveri. ;-)

Veljeni kuoli ja kälyni on siis leski, 3 lasta, nuori ihminen.

Minusta on hyvä, että hänellä on uusi parisuhde. (Miehelläkin 1 lapsi.)

.

AP - ota siis onnesi!  Suku ja ystävät kyllä ymmärtää, myös ne exän sukulaiset, lapsiesi suku siltä puolelta.