Miksi niitä koiravanhuksia myydään tori.fi:ssä?
Nytkin taas löytyy paljon vanhuksia halvemmassa hintaluokassa. Mikä idea tässä on. Eutanasiakulujen välttäminen? En ymmärrä.
Kommentit (24)
Jaa-a... itse löysin omalle iäkkäälle koiralleni uuden kodin facen myyntipalstalta, torissakin uutte kotia kyselin... Jouduin onnettomuuteen ja olin pyörätuolissa lähes vuoden ja jouduin muuttamaan paljon pienempään asuntoon. Toipumisesta ei ollut varmuutta pitkään aikaan, vieläkin vähän vaiheessa...
Millaista koiran elämää se olisi ollut? Pieni kämppä ja olisi päässyt ulkoilemaan korkeintaan tuohon minipienelle rivarin pihalle :(
Onneksi löytyi ottaja, joka tarjosi sille sen arvoisen loppuelämän. Pääsi mökkeilemään ja uimaan ja sai jatkaa ToKoa. Eli uudessa kodissa neljä hyvää vuotta ja sitten vasta sairauden takia laitettiin ikiuneen.
Vanhan koiran hoito kallista, eläinlääkärikulut.
Meillä 3 rotukissaa ja jos pitäisi jostain luopua niin se olisi nuorin, en ikinä laittaisi tota vanhinta 7 v. pois.
No ei meiltä lähde ketään pois mutta noin esimerkkinä.
Vanhat eläimet on kivoja, kun ne on jo rauhallisia ja järkeviä.
Itsekkin olen 52v,
Jokaisella luovutettavalla koiralla on oma tarinansa. Toivottavasti löytävät hyvät uudet kodit.
Koiravanhusten myynnin lisäksi ihmettelen tuota koirasusitrendiä. Siis millainen ihminen teettää noita pentuja? Ja kuka niitä ostaa?