Jätin tukan pesemättä ja kaikki ihailivat
Eli viime viikon loppupuolella unohtui illalla käydä suihkussa ja sitten aamulla en enää ehtinytkään, kun meni suunnitelmat uusiksi. Pesin sitten nopeasti naaman ja kainalot ja harjasin tukan normaalisti ennen kuin laitoin kiinnettä.
Ajattelin, että se olisi rasvainen, sotkuinen ja ummehtuneen hajuinen jo kaukaa, mutta aamulla peilin edessä se oli kyllä tosi hyvän näköinen. Tosi tuuhea ja kiharainen! Ihan yllätyin, mutta tiesin se lässähtävän työmatkalla.
Vaan niin ei käynyt. Kehuja vaan sateli :D
Laiskistuneena ja pelästykseltä säästyneenä tein saman tempun täksi päiväksi ja nyt kaikki ovat vielä uteliaampia. Luulevat minun käyvän jollain kampaajalla tai keksineen jonkun salaisen taikatempun.
Ihan ihme juttu. Miten näyttääkin näin paljon paremmalta?
Kommentit (4)
Ei mulla ainakaan käy noin ikinä - aina herätessä tukka on ihan lättä, eikä auta muu kun joko kuiva- tai märkäpesu.
Pitää itekki kokeilla. pesen liian usein hiuksia mut tänään en millään jaksais, joten jätänkin väliin :)
Mulla jos hiukset ovat rasvaiset, ne valuvat päätä myöten :(
Hiukset pitäisi pestä shampoolla vaan kaks kertaa viikossa, hiuksiin jää aina jäämiä shampoosta ja tukka lätistyy tästä syystä. Kun pesukertoja vähentää tukka "tuuhentuu".