Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antti Tuiskun läppämusiikin sarja sai jatkoa biisillä "Hanuri"

Vierailija
30.05.2017 |

Yks tsoukki koko jätkä:

"Saisinko mä soittaa sun hanurii?"

No words.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Kommentoi -levy oli täyttä timantti alusta loppuun. Nyt kuin se on sanottu, niin seuraava levy taikaakin olla täysi floppi. Paras oli kuin Ana emma gaalassa sanoi että todella paljon hyviä hittejä on tehtynä. Mä Hiihdän oli kauhein biisi mitä on tehty. Rahan takii oli paljon parempi, mutta silti jotain puuttui. Hanuri: hyvän kuuloinen tausta, mutta jotenki tulee fiilis että Ana laulaa hetero miesten persraiskauksesta

Vierailija
2/5 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on viimein löytänyt nichensä. Suositumpi kuin koskaan ja Keinutaan on Antin paras biisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokas biisi missä puhutaan haitarin soittamisesta mut tavallaan perseestä :D 

Vierailija
4/5 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanuri: hyvän kuuloinen tausta, mutta jotenki tulee fiilis että Ana laulaa hetero miesten persraiskauksesta

Mulle ei tule ainakaan raiskaus mieleen, kun jo kertosäkeessä kysytään lupaa soittoon.

Hassua silti ajatella, miten paljon vastenmielisemmältä biisi kuulostaisi näin naisen korviin, jo Antti olisi selkeästi heterona pidetty perusmies, ja hänen olettaisi laulavan naisista. (Toki se, että Antti ei ole julkisesti kuin vihjaillut suuntautumisestaan tuo biisiin myös hieman lisää huumoria, mikä vaikuttaa varmasti myös suhtautumiseen.)

Vierailija
5/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nerokas biisi missä puhutaan haitarin soittamisesta mut tavallaan perseestä :D 

"NEROKAS"