Antti Tuiskun läppämusiikin sarja sai jatkoa biisillä "Hanuri"
Yks tsoukki koko jätkä:
"Saisinko mä soittaa sun hanurii?"
No words.
Kommentit (5)
Antti on viimein löytänyt nichensä. Suositumpi kuin koskaan ja Keinutaan on Antin paras biisi.
Nerokas biisi missä puhutaan haitarin soittamisesta mut tavallaan perseestä :D
Vierailija kirjoitti:
Hanuri: hyvän kuuloinen tausta, mutta jotenki tulee fiilis että Ana laulaa hetero miesten persraiskauksesta
Mulle ei tule ainakaan raiskaus mieleen, kun jo kertosäkeessä kysytään lupaa soittoon.
Hassua silti ajatella, miten paljon vastenmielisemmältä biisi kuulostaisi näin naisen korviin, jo Antti olisi selkeästi heterona pidetty perusmies, ja hänen olettaisi laulavan naisista. (Toki se, että Antti ei ole julkisesti kuin vihjaillut suuntautumisestaan tuo biisiin myös hieman lisää huumoria, mikä vaikuttaa varmasti myös suhtautumiseen.)
Vierailija kirjoitti:
Nerokas biisi missä puhutaan haitarin soittamisesta mut tavallaan perseestä :D
"NEROKAS"
En Kommentoi -levy oli täyttä timantti alusta loppuun. Nyt kuin se on sanottu, niin seuraava levy taikaakin olla täysi floppi. Paras oli kuin Ana emma gaalassa sanoi että todella paljon hyviä hittejä on tehtynä. Mä Hiihdän oli kauhein biisi mitä on tehty. Rahan takii oli paljon parempi, mutta silti jotain puuttui. Hanuri: hyvän kuuloinen tausta, mutta jotenki tulee fiilis että Ana laulaa hetero miesten persraiskauksesta