Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa ripsien pidennykset

Vierailija
30.05.2017 |

Vai ovatko jo last season?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt niistä! Muistuttavat jotenkin toukkia tai tuhatjalkaisia.

Eivät ainakaan saa erottua tekoripsiksi.

Vierailija
2/9 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tai haluat olla roskasakkia.

Muista silloin myös muovitukka, tekokynnet, tatskat ja muovitissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tai haluat olla roskasakkia.

Muista silloin myös muovitukka, tekokynnet, tatskat ja muovitissit.

Mikä ihme on muovitukka? Aitoa hiusta ne pidennykset kyllä on, varsinkin henkilöllä jolla on varaa ottaa silikonitkin.

Vierailija
4/9 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku vanhempi ihminen kirjoitti hämähäkeistä niitä kuvaillessaan.

Eivät ole mielestäni edukseen, jos erottuvat selkeästi keinotekoisiksi.

Vierailija
5/9 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pitää huoltaa 4-6 viikon välein joka maksaa, myös niiden poistaminen maksaa jos haluat sen kertakokeiluna. Kalliiksi tulevat. Usein näyttävät liioitetuilta ja epäsopivilta arkikäyttöön. Ja sellaiset puoliksi pudonneet vasta huvittavilta näyttävätkin. Ne kuitenkin "syövät" niitä omia ripsiä joten varaudu siihen että omat ripsesi näyttävät surkeilta useamman kuukauden poiston jälkeen.

Vierailija
6/9 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät ripsienpidennysten ulkonäöstä niin ota ihmeessä! :) Suurin innostus niiden suhteen on mennyt jo ohi, mutta monet (kuten minä) ovat jääneet pysyvästi niiden käyttäjiksi. Omani ovat luonnolliset (0.03 mm paksuisia ja 8-10 mm pitkiä), ja oikein laitettuna ne pysyvät hyvinä n. 4 viikkoa. Liian pitkät tai painavat kuidut voivat väliaikaisesti rasittaa omia ripsiä, mutta taukoa pitämällä ne saa taas elvytettyä. Itse en kylläkään pidä taukoja, sillä nämä superkevyet kuidut eivät vaikuta omiin ripsiini mitenkään.

Ja mitä tulee noihin roskasakki-höpötyksiin, ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. :) Itse opiskelen yliopistossa, minulla ei ole yhtään tatuointia, en värjää hiuksia eikä minulla ole myöskään tekokynsiä, mutta ripsienpidennyksistä en luovu. Omasta mielestäni ne ovat erittäin kauniit, ja itseänihän tässä onkin tarkoitus miellyttää, ei muita.

Vierailija
7/9 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käyttäny ripsiä viimeiset 4 vuotta ja otin ne pois tänään for good. Voin listata plussat ja miinukset!

+ Näyttää aina huoliteltulta, ei tarvi miettii onko ripsari varissu tai tekoripset lähtemässä.

+ Miehet tykkää kun kattoa ylhäältä päin kun on kauniit ripset (voi lol, poikaystävä heitti ton hah)

+ Hyvin tehdyt aukasee katsetta ja suurentaa silmiä

+ Helpottaa arkea.

Ja sitten niihin miinuksiin.....

- HINTA!! Tässä yksi päivä rupesin miettimään, että olen käyttäny näihi yli 10 000€ rahaa neljässä vuodessa. NOT WORTH IT

- Ne on koukuttavat, näyttää "rumalta" ilman.

- Voi olla epämukavat kun alkaa sojottamaan

- Pitää ravata nykyään siel huollos 2-3 viikon välein jos haluaa, että näyttää hyvältä. Ennen ei ollu tätä ongelmaa ne tekijät on vaihtanuliimaa.... hmmm rahastusta

Nää tuli nyt ainakin mieleen toivottavasti autto!

Vierailija
8/9 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että mitä pidemmät, niin sitä halvempi on niiden metrihinta.

;)

Vierailija
9/9 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käyttäny ripsiä viimeiset 4 vuotta ja otin ne pois tänään for good. Voin listata plussat ja miinukset!

+ Näyttää aina huoliteltulta, ei tarvi miettii onko ripsari varissu tai tekoripset lähtemässä.

+ Miehet tykkää kun kattoa ylhäältä päin kun on kauniit ripset (voi lol, poikaystävä heitti ton hah)

+ Hyvin tehdyt aukasee katsetta ja suurentaa silmiä

+ Helpottaa arkea.

Ja sitten niihin miinuksiin.....

- HINTA!! Tässä yksi päivä rupesin miettimään, että olen käyttäny näihi yli 10 000€ rahaa neljässä vuodessa. NOT WORTH IT

- Ne on koukuttavat, näyttää "rumalta" ilman.

- Voi olla epämukavat kun alkaa sojottamaan

- Pitää ravata nykyään siel huollos 2-3 viikon välein jos haluaa, että näyttää hyvältä. Ennen ei ollu tätä ongelmaa ne tekijät on vaihtanuliimaa.... hmmm rahastusta

Nää tuli nyt ainakin mieleen toivottavasti autto!

Pakko kysyä, että kuinka usein olet oikein käynyt huollossa, jos olet saanut kulutettua ripsiin noin paljon rahaa? Vai onko hinta vain niin korkea? Omat pidennykseni ovat olleet 5 vuotta, mutta niihin käytetty raha on alle puolet tuosta mainitsemastasi summasta.

Itse ajattelen muutenkin niin, että ei se raha kuitenkaan säästöön jäisi, vaikka en pidennyksiä pitäisikään. Se menisi kuitenkin johonkin ihan yhtä "turhaan", joten mieluusti laitan summan johonkin, mikä tuottaa minulle hyvää mieltä. :)

-6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä