Vierailija

Toimiiko ne oikeesti vai ovatko huuhaata?
Olen 29 ja kärsinyt ikäni minimalistisista rinnoista. Paras kuulemani lause on ollut et "oot muuten ihan nätti mutta tissisi ovat liian pienet"
:(

• ylös 1
  • alas 7

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihan salettiin on huuhaata. Ehkä joku hormooni voisi toimia. E-pillerit kasvattaa joillakin rintoja.

Mulla on aina ollut pienet rinnat, mut ei se ole ainakaan mainittavasti miehiä häirinnyt. On miehissäkin sellaisia, jotka tykkäävät pienistä. Elä ole väärien kanssa. Koita hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Pienissä rinnoissa on monia etuja.

Vierailija

Toimii ne hyvin, kasvattava vaikutus on, mutta vain valmistajan kassavirtaan. Rinnat niillä ei tietenkään kasva.

Pienet rinnat on kivat. Isot rinnat on jo so last season. Pebaahan nykyään joka paikassa esitellään.

kyllävain

On toiminut, kun ostin 4 purkkia FemDreamia. Kuppikoko nousi yhdellä koolla Femdream voidetta käyttäen, nyt on sellainen c/d. Nyt on sentään jonkinlaiset rinnat siis. Enää kukaan ei huomauta, että mulla on tosi pienet rinnat.

Vierailija

Joo. Etuna olla aina se pilkan kohde kaikkialla. En enää käy juuri missään sen vuoksi.

-ap

Vierailija

Mitenkähän joku edes kuvittelee, että voide voisi kasvattaa rintoja?

* Voiteesta imeytyy aineita rintaan, ja pullistaa rintaa?

* Voide aiheuttaa rasva- tai rauhaskudoksen kasvun sillä alueella, johon sitä on sivelty?

* Voide turvottaa rintaa rikkomalla rinnan soluja ja aiheuttamalla siten turvotusta?

* Voiteesta imeytyy niin paljon hormoneja, että ne aikaansaavat ns. menkkaturvotuksen tisseihin?

Vai mitä ihmettä? Jos jokin voide toimisikin jollain em. tavalla, niin kuka ihme olisi niin hullu että haluaisi sellaista käyttää? Kuka haluaisi imeyttää kehoonsa vieraita aineita (nehän lähtisi ties minne), kuka haluaisi manipuloida kudoksen kasvua tai imeyttää kehoonsa epämääräisen määrän hormoneja (hieman syöpäaltista, ehkäpä?) tai kuka haluaisi rikkoa kudoksiaan väliaikaisen turvotuksen toivossa (arpeutuminen)?

Sitä omaa järkeäkin voi jo aikuinen ihminen käyttää, että uskoa taikoihin niinkuin joku 6v. 

Vierailija

Omaa rasvaa (jos ylimääräistä on, esim vyötäröllä) voi siirtää rintoihin. Terveellisempää kuin silikoni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo. Etuna olla aina se pilkan kohde kaikkialla. En enää käy juuri missään sen vuoksi.

-ap

Siis olet 29 ja sinua pilkataan joka paikassa pienten rintojesi takia? Oikeasti? Minkälaisessa seurassa oikein liikut? Onko kaikki tuttavasti jotain 14v teinipoikia vai mitä ihmettä?

Minulla on myös aina ollut pienet rinnat, enkä ole niistä kuullut kuin ehkä joskus yläasteella, juuri noiden idioottien teinipoikien huutelua. Kukaan muu ei ole koskaan sanonut rinnoistani mitään. Olen ollut naimisissa kohta jo 15 vuotta ja imettänyt kaksi lasta näillä rinnoillani, ei ole ollut mikään ongelma. 

Ei toimi. Jotkut sisäisesti nautittavat lääkeaineet saattavat lievästi vaikuttaa hormonien vuoksi, mutta nämä reseptilääkkeet on määrätty ensisijaisesti aivan muuhun asiaan.

Ja uskon, että tämä "kaikki kiusaavat" -juttu on nyt omassa päässäsi. Olen tapaillut useita miehiä, eikä kukaan ole koskaan huomauttanut sanallakaan pienistä rinnoista. Jos joku tapailuni olisi sen vuoksi loppunut niin parempi niin. Mutta sen sijaan olen löytänyt enemmän miehiä, jotka haluavat tavata uudelleen.

Pienet on jees. Kukaan ei ole täydellinen. Terve itsetunto ja itsestään nauttiminen saa myös mahdollisen kumppanin arvostamaan sinua.

Vierailija

Onnea vaan teille jotka ette ole joutuneet kiusaamisen ja pilkan kohteiksi kun ette edes tiedä miltä se tuntuu :(
Kommentit ovat luokkaa onpa oudot, miksei oo rintavakoa kuten muilla, en oo ikinä nähny noin pieniä jne. Nostattaa hirveästi itsetuntoa ja saa hyvälle mielelle. Juu ei tee kumpaakaan.
Joten olen alkanut "piiloutua" ja en mene edes uimahalliin :/

-ap

Vierailija

Siis kuka sinulle on oikeasti sanonut esimerkiksi "Miksei sinulla ole rintavakoa kuten muilla?"

Tuohan on kuin kolme-neljävuotiaan lapsen suusta? Jos nuo kommentit ovat aikuisilta ystäviltäsi, pitäisi heidän tässä olla etsimässä voidetta joka toisi hieman järkeä päihinsä. Ei pienissä rinnoissa ole mitään hävettävää saatikka kommentoinnin aihetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näköjään on ja paljonkin :/

-ap

Edelleen, kuka sinulle näitä kommentteja viljelee? Heidän tässä pitäisi hävetä eikä sinun.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.