Vierailija

Mielummin vaikka ravistan kädet kuiviksi tai hinkkaan paidanhelmaan...

• ylös 19
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

Jep eivätkä ne edes ole kovin hygienisiä. Kädet jää aina kosteiksi ellet jaksa viittä minuuttia seisoa siinä huutokoneen äärellä. Toisekseen kaikki bakteerithan lentää naamaan ja vaatteille sen tuulen mukana. Toki säästää paperia mutta silti.

• ylös 15
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koko wc-tila on todella rauhaton ja meluisa niiden takia. Kannatan ekoilua kaikessa, mutta nuo ovat kyllä helvetistä, kun eivät edes toimi niin kuin pitäisi. Aina kädet märkinä, ja kuluttavathan ne energiaa. Toivottavasti kuivainten aika menisi pian ohi. 

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Inhoan niitä itsekin, en tahdo tunkea käsiäni siihen pieneen rakoon jossa ne osuvat kaikkiin mahdollisiin pöpöihin! Pyyhkeet takaisin prkle!

Vierailija

Jep juuri toissapäivänä pölmäytti naamalle käsistä pisaroita kun kai huonossa kulmassa laitoin. Usein myös osuu reunoille kädet.
Ja todellakin olen nähnyt kun ihmiset huuhtaisee ihan sekunnin käsiä pelkällä vedellä ja sitten laitteeseen. Itse varsinkin yleisissä tiloissa pesen ja saippuoitu kädet kyllä huolellisesti.

Äänekkyyden ja epähygieenisyyden lisäksi minusta on epämiellyttävää pistää kädet kuumaan puhallukseen. Paperi on parempi. Tykkään kyllä sellaisesta koneestakin, jossa on liinarulla, mutta sekään ei taida olla kovin hygieeninen, ja liina on usein loppu.

Mutta tuosta äänekkyydestä... Toivoisin, että maailmasta tehtäisiin hiljaisempi. Voin paljon paremmin hiljaisissa ympäristöissä (enkä ole ainoa). Yksi tapa hiljentää maailmaa olisi luopua äänekkäistä laitteista vähitellen. Toivoisin myös, että ihmisiä opetettaisiin lapsesta asti puhumaan hiljaisemmalla äänellä.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Mä en sit vaan kuivaa ollenkaan. Annan käsien kuivua ittekseen. Vältän muutenkin turhan melun tuottamista. Se lisää stressiä.

Vierailija

Mulla on omat käsipyyhepaperit mukana. Jos joskus unohtuu niin sitten kuivaan kädet vessapaperiin.

Vierailija

Mitä sä täällä Jumalaa kiroilet ap???

Etkö tiedä, että Jumalan kiroilu saa SUURTA kirousta aikaan elämääsi???

Siunaa Jumalaa ja Jeesusta, älä kiroile - niin saat siunausta elämääsi.

Vierailija

Minäkin inhoan niitä. Joku on tahkonut hyvät rahat, kun on saanut myytyä huutolaitteita kaikki vessat täyteen. Minä teen niin, että otan vessassa ennen pyyhkimistä kainaloon tai taskuun ison tukun vessapaperia ja kuivaan kädet siihen. Kuurouttaviin bakteerisuihkuihin en käsiäni työnnä.

Vierailija

No se äänikin, mutta eniten mua ärsyttää se, miten kauan sen alla joutuu käsiä pitämään. Yleensä jääkin kädet osin märiksi, koska ei riitä kärsivällisyys tuollaiseen.

Säästää ehkä luontoa ja rahaa (?), mutta aikaa ei...

Vierailija

Ei ole kärsivällisyyttä käyttää noita masiinoita. Ja sen kerran kun taapero oksensi autossa syliinsä, kiitin mielessäni kun seuraava pysähdyspaikka oli Shellin huoltoasema, jossa oli tukuittain paperia sen mugjun pyyhkimiseen. Käsikuivainten äärellä olisi päässyt vain poru.

Vierailija

Aina kun huomaa että vessassa onkin kuivain paperin/pyyhkeen sijaan, ensimmäinen ajatus on "ei vit*u"

Vierailija

Eilen kun  kuivasin huoltoasemalla tuollasessa puhaltimessa, niin siitä pöllähti sellainen kamala haju, ummehtunut,likainen haju. Yöks!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.