Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman fyysistä läheisyyttä

Vierailija
29.05.2017 |

Mies kieltää koskemasta erogeenisille alueilleen, eli ei edes "sinnepäinkään" saa koskea häntä (ettei hänellä ala haluttamaan turhaan <- omien sanojensa mukaan) mutta hän silti rakastaa minua (yli kaiken)!

No eihän tossa vielä kaikki, sillä minäkään en ole saanut läheisyyttä (pikapusumuskautukset päivittäin kummemmin) eroottista tai edes "sinnepäin" olevaa kosketusta mieheltäni (tai keneltään muultakaan ihmiseltä myöskään koko tänä piiiitkänä aikana!

ja musta onkin alkanu (uskollisesta rakkaudestani häntä kohtaan huolimatta) vasta nyt tuntua, etten tiedä jaksanko enää tätä pakahduttavaa, molemminpuolista kosketuksen kaipuuta ilman että se jo vaikuttaa omaan terveyteeni!?

Pettäjäksi musta ei ole, joten en tiedä jaksanko odottaa kunnes mieheni sanoo että "Nyt saa koskea".

Kommentit/neuvot kaikki tervetulleita -kiitän

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkennettakoon siis ettei ole ollut seksiäkään koko näinä vuosina!!

Miten voi korvata sitten sen koskemisen tai koskemisen kohteena olemisen kaipuun?! Koska ainakin mulle vaikeeta, vaikka olenkin jo jaksanut monta piiitkää vuotta odottaan.

Yks ilta sit puolileikillään ehdotin miehelle nukkumaan alettaessa, että mitä jos hän ostais minulle jonkin se***lelun (vaikken ikinä oo mitää sellaisia käyttänyt) ,niin hän tokais että mun pitäsi ostaa itse jos tarviin sellasta.

ap

Vierailija
2/4 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Siis kuinka vanhoja ootte? Kauanko ootte ollut yhdessä, ja kauanko siitä ilman seksiä?

Onko teillä molemmilla ollut seksiä aiemmissa suhteissa?

Ja joo, jos mies ei anna niin osta hyvä nainen itselles dildo ja käytä sitä. Ja jos tuo on kestänyt pitkään. harkitse pitääkö vaihtaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittääkö miehes miks noin?

Vierailija
4/4 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden seksuaalista hyväksikäyttöä taustalla? Omalla puolisolla on, ja oireili juuri noin. Meni terapiaan ja seksi jatkui normaalisti itsestään, kun pahin vaihe oli selätetty.

Jos näin, en suosittele painostamista, koska kaikki seksiin liittyvä tuntuu ihan kamalalta. Kannattaa lähteä ratkaisemaan taustalla olevia syitä, vaikka kyse olisi ihan vaan stressistä.

Mikäli teillä on aiemmin ollut erilainen seksielämä, se tulee luultavasti takaisin. Sitä odotellessa suosittelen käyttämään itsekseen leluja ja mikä nyt sattuu kiinnostamaan.