Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin vaimoni hallusta dildon, joudunko sinkuksi?

Vierailija
29.05.2017 |

Otin siitä kuvankin vertailukohtana oma vehkeeni:

http://aijaa.com/nqw4dA

Kuten kuvasta näkyy on dildo sitä kokoluokkaa jota en ihan omasta puolestani kykene hänelle tarjoamaan. Mitä luulette, onko tämä viesti siitä että minä olen käynyt hänelle tarpeettomaksi? En minä dildolle sentään mustasukkainen ole mutta pelkään että tämä on vihje siitä että vaimoni haikailee epätoivoisesti isompikaluisten miesten perään.

Ei vaimoni ole koskaan suoraan myöntänyt että minulla olisi liian pieni tai että seksielämämme olisi mitenkään epätyydyttävää mutta on hän jäänyt minulle kiinni pettämisestä enemmän kuin kerran. Olen antanut hänelle kaikesta huolimatta anteeksi nuo syrjähypyt koska rakastan vaimoani ja olen pyrkinyt ajattelemaan että vaimoni on vaan toiminut hetken mielijohteesta eikä siinä ole mitään henkilökohtaista.

Kuitenkin miehinen itsetuntoni on kärsinyt noiden tapahtumien johdosta kolauksen ja pelkään jatkuvasti olevani hänelle seksuaalisesti riittämätön. Annan itsestäni varmaan aika pikkumaisen kuvan koska eihän minulle kuulu jos aikuinen ihminen haluaa omistaa ja käyttää seksileluja, en vain voi mitään omille peloilleni, olivat ne miten turhia hyvänsä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme