Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kaunis ja koulutettu, menestyvä nainen, mutta liian vanha:( En voi enää saada miestä.

Vierailija
29.05.2017 |

Miehen kyllä mutta en sellaista miestä, jota kohtaan itselläkin olisi tunteita ja vetäisi minua puoleensa. Olen 45, ero pitkästä avioliitosta takana. Aika lohdutonta.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mun äiti, 62 vuotta, löysi kyllä just itselleen uuden miehen entisen kuoltua pari vuotta sitten.

Vierailija
2/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis ap. Koskaan ei ole liian vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vähän toivoa sinulle. Kyllä se kumppani jostain löytyy. Keskity itsellesi tärkeisiin asioihin niin saat elämällesi sisältöä. Kyllä se rakkaus sieltä ajallan löytyy! Ja hyvä eron jälkeen ottaa vähän happea.

T. Kohtalotoveri

Vierailija
4/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... nainen parhaassa iässä. Ihan varmasti löydät, ja kunhan ensin löydät mojosi, saat hätistellä huonompia kandidaatteja helmoistasi väsymykseen asti.

Vierailija
5/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

78-vuotias äitini juuri sanoi, että se ei katso ikää.

Ja minä löysin rakkauden 45 v

Vierailija
6/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä parhaansa iässä vielä,sulla on vaan tuollainen eron jälkeinen masis.

Vierailija
7/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ilman miestä on kuin kala ilman pyörää.

Vierailija
8/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä parhaansa iässä vielä,sulla on vaan tuollainen eron jälkeinen masis.

Mun erostani on jo yli 2 vuotta. Prosessi tosin on ollut pitkäja raskas.

Ap

Vierailija
9/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita charmantteja ja sivistyneitä, keski-ikäisiä herrasmiehiäkin on vapaana, eronneita ja leskiä.

Ei varmasti paljoa, mutta kyllä niitä on (etenkin jos laajentaa katsantaa pidemmälle kuin omaan asuinkaupunkiin ja -maahan).

Toki varmasti vanhempana on vaikeampi pariutua kuin parikymppisenä, mutta ihmiset eroaa jatkuvasti ja vapaita on kyllä.

Vierailija
10/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Jos ei ole enää pieniä löydät varmasti

Vierailija
11/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne,olen 39v ja liian vanha miehille. Olin sopinut treffit mutta mies perui 10 min ennen. Ilmeisesti päätökseen vaikutti kun en suostunut heti kotonani näkemään. Tavallisille treffeille turha enään kuvitella pääsevänsä. Niin joo olen myös kaunis ja älykäs,hauska 161cm ,54kg,ok ammatit. Tämä ikäni vaan tulee aina puheeksi kuten " tutustuin sinuun kun ajattelin ettei noin vanha nainen halua enään lapsia,minä en halua, haluan ns vapaan suhteen". Turha normaali seurusteluun kuvitella pääsevänsä kun miehet haluaa 25v naisia.Tuonkin eräs mies vaan töksäytti. Seksiseuraa toki jokainen nainen voi saada mutta muuta yli 35 vuotiaana ei.

Vierailija
12/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on huomattavasti enemmän kuin naisia aina 55-vuoteen asti. Miehet eivät yleisesti saa nuoria naisia. En usko, että ikäänsä voivottelevat ovat edes naisia, vaan miehiä, jotka luovat tiettyä käsitystä. Naiset tietävät kyllä, miten asiat menevät.

Vierailija
13/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia? Jos ei ole enää pieniä löydät varmasti

Ei enää pieniä lapsia. Lisäyksenä, että onhan tässä miehiä pyörinyt ja on mulla tunteitakin, mutta parisuhdetta ei ole syntynyt. Tykätään ristiin.

Ap

Vierailija
14/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis sä miestä tarvit?

Vierailija
15/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onhan meitä eronneita miehiäkin olemassa :)

Kumppanin löytyminen ei ole iästä vaan asenteesta kiinni

T: M45

Vierailija
16/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän säätäisit niitä koulutetun naisen aivonasi, ja kokeilisit toisenlaista ajatusmallia? Saattais elämä kirkastua tollakin saralla :)

Vierailija
17/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi.

Vierailija
18/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuule erilainen maailma, kuin meidän nuoruudessa. Ei ole olemassa "liian vanhaa".

Mutta olen todella pahoillani erostasi ja ymmärrän täysin, että nyt eivät miehet kiinnosta. Toivotonta ei kuitenkaan ollenkaan ole. Joko alat viihtyä ilman miestä omasta halustasi, tai jos tulevaisuudessa tahdot parisuhteen niin sinulla on siihen oikein hyvä mahdollisuus.

Vierailija
19/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta onhan meitä eronneita miehiäkin olemassa :)

Kumppanin löytyminen ei ole iästä vaan asenteesta kiinni

T: M45

Mun mielestäni se on tunteista kiinni. Molemmista pitää tuntua samalta yhtä aikaa. Kuten sanoin aloituksessa, miehen toki saisin, mutta se olisi tyytymistä, sovittamista. Haluan jotain ihanaa, en riittävän hyvää. Tarvitsen miestä suhteeseen kanssani, en käytännön syistä.

Ap

Vierailija
20/79 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vähän säätäisit niitä koulutetun naisen aivonasi, ja kokeilisit toisenlaista ajatusmallia? Saattais elämä kirkastua tollakin saralla :)

Mihinkähän asentoon ne pitäisi säätää?:)

Onpas muuten tullut kivoja vastauksia mulle:)

Ap