Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä en ymmärrä mikä mussa on!

- en saa melkein millään ystäviä
- harvoin kukaan haluaa hengailla kanssani
- minua ei haluta seurata/tykätä somessa
- kukaan vanha tuttu ei ole kaivannut minua (koulu/työkaverit)
- minulta harvoin kysytään miten menee tai tehdäänkö jotain
- en saa kutsuja polttareihin/synttäreille
- työkaverit ei halua jutella minulle / käydä syömässä kanssani

Vuosia olen yrittänyt, vuosia olen uskotellut että kuvittelen vain, mutta nyt viime aikoina olen alkanut huomaamaan ettei minussa selkeästi ole mitään mielenkiintoista tai.. mitään!

Ihan taustatiedoksi; olen normaalipainoinen, ihan nätti, akateeminen, itseni mielestä erittäin normaali ihminen...

Yleensä jos edes satun tutustumaan johonkin, harvoin kukaan jaksaa / pysyy elämässäni kauan. Ystäväni vaihtuvat usein ja ihme syistä saan ystävyyden loppumaan.. Äh. En edes tiedä mitä haen tällä..

• ylös 17
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

On tietyn luonteen/persoonallisuustyypin ihmisiä joiden juttuja suurin osa ihmisistä pitää outoina tai ei ymmärrä yhtään. Eivät he kuitenkaan ole mitenkään kamalia, useimmat jopa todella älykkäitä ja fiksuja, mutta eivät vain ole yhtään muiden mieleen. Ovat sellaisia oman tien kulkijoita. Monellla heistä on myös asperger tai jokin autismin kirjoon kuuluva oire.

Tällasta tää on

Mulla on sama ongelma, mutta en välitä. Ei kukaa soittele tai kysele miten menee syy voi olla sekin, että en itse kysele muilta kuulumisia. Syy minkä takia en pidä yhteyttä on koska pelkään ottaa yhteyttä muihin. Tuntunut helpolta toinen osapuoli ottaa yhteyttä muhun kuin mä toiseen, no tullut selväksi se että en pidä ystävyyssuhteita tasapuolisesti mikä johtuu itsestäni.

Silloin tällöin kun tuntuu siltä haluan seuraa mietin paljon keneltä kysyisin yms, sitten jännittää mitä tulee vastaan välttelen pitkää ystäviä ja olen vieraille ihmisille ujo sekä varuillaan. Joku kammo ottaa yhteyttä muihin tai tutustuu uusiin ihmisiin.

• ylös 15
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oletko introvertti? Onko sun vaikeaa avautua henkilökohtaisista asioista muille?

Vierailija

Mä onnistun tuossa kanssa. Olen aika pidetty ja sosiaalinen ihminen sille päälle sattuessa. Tämä jos mikä aikaansaa inhoa muutamissa. Herkkyyteni takia en kestä sellaista, joten olen jättäytynyt kaveriporukoista kauemmaksi. Lopulta käy noin kuin ap. kirjoitti. Se on sellainen itseään ruokkiva kierre lopulta.