Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder pullukat

OnkoTämäkinKalevauvanLaulu
29.05.2017 |

Olen mies, hyväkuntoinen, harrastan paljon urheilua. Niin ihmetyttää nää mammat, jotka laittaa pelkkää kasvokuvaa esim tinderiin. Sit treffeillä vasta paljastuu hehtaaripylly. Niin miksi vastata sellaiseen ilmoitukseen, missä haen seuraa urheiluun yms. Jos itse on pullahiiri, ei siinä auta "käyn kävelyllä kerran viikossa".
Ei sillä, hehtaaripylly on ihan ok, jos tykkää. Mut yksillekkään treffeille en lähde ilman, että kokovartalo on kuvissa, tuore kuva. Sanokaa vaikka mieluummin mittanne tai kunnon kuvat ilmoon.

Kommentit (37)

21/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa! Kuva tekstissä lukee: todella urheilullinen. Ei siinä mitään mut kai naiset tajuutte sen, että teette itsestänne heti kättelyssä valehtelijan. Enkä seurustele valehtilian kanssa. Plus toi on ihan sama asia ku mä sanoisin joo oon 190cm pitkä ja sit livenä en ookkaan.

Vierailija
22/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan vaatia se kokovartalokuva ja vielä erikseen tehdä selväksi, että haluaa seuraa nimenomaan raskaaseen liikuntaan. Monelle naiselle urheilullisuus on sitä, että vaivautuu pukemaan juoksutrikoot jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissarimokien Taavettihan löysi tännekkin, hienoa!

Vierailija
24/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen jo siinä iässä, että en vaivaa päiväkään miehiin joille tämä urheilullisuus on nro. 1. Veikkaan, että suurimmalla osasta miehistä ei ole edes pokkaa lopettaa alkanutta deittailua aikuismaisesti. Vaan lopettavat viestittelyn ja antavat naisen olettaa, että nyt ei ehkä sit kiinnosta. Mun mielestä tuollainen on aika munatonta. Ap:kin varmaan pitkälti vaan pimperon perässä. Tässä iässä sitä on niin kyllästynyt kaikkeen pelleilyyn, että jos vähänkin aistin miehestä pinnallisuutta niin lopetan jutunn samantien. Mä haluan raapaista pintaa syvemmälle...voi olla että eteeni ei koskaan tule mun vastakappaletta, mutta ei haittaa sillä onneni olen jo löytänyt itsestäni. N42

Vierailija
25/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokovartalokuvaa = ylipainoinen.

Naisilla sitä lihavuutta ei aina näe naamastakaan. Vaikka kiloja olisi liikaa, niin kasvot eivät välttämättä ole erityisen pyöreät, vaan pyöreys alkaa vasta alempaa.

Vierailija
26/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita suoraan vaatimuksesi.

Ei kaikki tajua että urheilullisella tarkoitat samaa kuin hyväkroppainen. Sano suoraan.

Täh?! Voiko tuon jotenkin suoremmin vielä sanoa? Voiko joku ihan oikeasti ajatella, että urheilullisella viitataan ylipainoiseen?

Kyllä, voi sanoa suoremmin. Ylipainoinenkin voi olla urheilullinen. Jos urheilullisuuden pitää myös näkyä kropassa, sano se. Jos kerran olet itsekin huomannut, että se ei kaikille tuosta "suoruudestasi" selkene, et selvästikään ole ollut tarpeeksi selkeä. Ei se mitään auta, että ihmettelet täällä miten suoruuttasi ei tajuta.

En usko hetkeäkään, että kyse olisi ap:n epäselvästä ilmaisusta. Kyse on pikemminkin siitä, että kun ap kertoo olevansa urheilullinen, niin hänestä kiinnostuvat SEKÄ urheilulliset ETTÄ pullukat naiset. Jälkimmäisetkin siis haluavat kokeilla, että josko sittenkin...

Vierailija
27/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla sitä lihavuutta ei aina näe naamastakaan. Vaikka kiloja olisi liikaa, niin kasvot eivät välttämättä ole erityisen pyöreät, vaan pyöreys alkaa vasta alempaa.

Mä olen hoikka mutta ei tullut mieleenkään laittaa kokovartalokuvaa. Itseasiassa mulla oli vain 1 kuva ja mies (jonka siis tapasin siellä) sanoi että oli ihan varma että olen feikkiprofiili. No, en ollut.

Vierailija
28/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet mennyt treffeille jos et ole nähnyt kokovartalokuvaa? Jos kropan koko on tärkeää sinulle, niin luulisi, että pyydät tarkat mitat ja kokovartalokuvan ennen treffejä.

Vierailija
29/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Olen huomannut samaa! Kuva tekstissä lukee: todella urheilullinen. Ei siinä mitään mut kai naiset tajuutte sen, että teette itsestänne heti kättelyssä valehtelijan. Enkä seurustele valehtilian kanssa. Plus toi on ihan sama asia ku mä sanoisin joo oon 190cm pitkä ja sit livenä en ookkaan.

Ooh, eikö kukaan Tinder-miehistä osaa kirjoittaa?

Vierailija
30/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roinatan kirjoitti:

mä etsin Tinderistä äidin kielen opettajaa,

M27

Vierailija
31/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan hyväkroppainen, mutta tahallaan en laita tinderiin vartalokuvaa, että karsin ne jotka haluaa vaan päästä kokeilemaan!

Vierailija
32/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roinatan kirjoitti:

Muistaakseni Roinatan on jossain keskustelussa mainostanut olevansa hyvännäköisen lisäksi älykäs. Kommentit ovat yhä useammin todistaneet totuuden toiseksi.

Vierailija
33/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista liikuntaa ap sitten harrastaa? Eikö sen liikuntaharrastuksen parista ole löytynyt puolisoa?

Jos haluaa treenikamun, niitä kannattaa etsiä sieltä harrastuksen parista. 😊

Ja kuten täällä on monesti todettu, myös isompi ihminen voi hyvinkin olla todella urheilullinen. esimerkiksi crossfit-naiset eivät useinkaan ole mitään hoikkia kuten vaikkapa kestävyyslajeja harrastavat tai jumpassa käyvät naiset. Kovassa kunnossa silti. 👍

Vierailija
34/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla sitten kovakuntoinen pullukka. Käyn aktiivisesti salilla ja rautaa nousee enemmän kuin suurimmalla osalla miehistä, mutta en ole hoikka.

Vierailija
35/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän se on. Jos naisella on hyvä kroppa niin todellakin esittelee sitä

Vierailija
36/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaveri ainakin sinnikkäästi yrittää vaikka puhe- ja kirjakielinen ilmaisu menevät iloisesti sekaisin.

Kaikkien kun ei tartte olla kaunokirjaalisen ilmaisun mestareita.

Tänä aikana niin kovasti vaaditaan täydellisyyttä kaikilla tavoin ja unohdetaan että me kaikki ollaan ns. work-in-progress. Tolleen niinkun inkliisinlankuaakilla sanottuna. Ja tohon edelliseenkin voi nyt joku kielipoliisi tarttua että eihän nyt noin voi sanoa. Vakiovastaukseni pilkunpaikkafasistille on että knullaa sinä vaan sitä omaa pilkkuasi.

Toikin nuorehko kolli todnäk panee niin että tuntuu, siinä kirjanlukemiset unohtuu. Elämää, erotiikkaa ja suoraa toimintaa!

Vierailija
37/37 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuten täällä on monesti todettu, myös isompi ihminen voi hyvinkin olla todella urheilullinen. esimerkiksi crossfit-naiset eivät useinkaan ole mitään hoikkia kuten vaikkapa kestävyyslajeja harrastavat tai jumpassa käyvät naiset. Kovassa kunnossa silti. 👍

Höpsis. Lihaksia saa olla, ei laardia.

https://www.google.fi/search?q=women+of+crossfit&rlz=1C1FDUM_enFI488FI4…

Tältä näyttää "crossfit naiset", ainakin jos ovat todella urheilullisia.

Tai pitäisi, jos mainostaa itteensä sellaisena.  Jos ei näytä, voi sanoa että harrastaa aloittelijana crossfittia.