Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos olisit 8 tuntia jumissa hississä, eikä hälytysnappi toimisi?

Vierailija
29.05.2017 |

Hissi pysähtyy, kun olet menossa 11.:een kerrokseen.
Kyydissä on myös toinen ihminen, vieras, siisti, ihan hyvännäköinen.
Hissi jää jumiin 4.:n kohdalla, eikä hälytys toimi. Kukaan ei kuule.
Kuluu tuntikausia...

Mitä tekisit jos olisit 8 tuntia jumissa hississä, eikä hälytysnappi toimisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan menisin paniikkiin, koska talon hissi on pieni neliö eikä ole mitään puheyhteyttä minnekkään. Vaan se summerinappi joka ei edes kovin kuulu rapussa. 

Vierailija
22/24 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeäisin hissin katolle siitä luukusta ja ampuisin aseellani vastapainovaijerin, jolloin hissi nousisi ylimpään kerrokseen. Sitten kampeaisin kuilun ovenauki, tai räjäyttäisin c4 räjähteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä ei voi tänä päivänä oikeastaan tapahtua. Vartijana olen jäänyt useita kertoja öisin hissiin. Ja tiedän että kiinteistössä ei ole ketään.

Jopa ikivanhoissa tavarahisseissä on nykyisin puheyhteys hissipäivystykseen ja eiköhän kaikilla ole puhelin mukana. Ja nyt tiedän miten pääsen itse pois sieltä. Pitää vaan katsoa ettei tarvitse hypätä kovin korkealta ettei vahingossa putoa hissikuiluun.

Miten sen puheyhteyden hissipäivystykseen saa? Asun 90-luvulla rakennetussa kerrostalossa, ja täällä kun sitä hälytysnappia painaa hissin jäädessä jumiin, ei tapahdu mitään muuta kuin että kovaääninen summeri soi rappukäytävässä. Kiva sitten jos ketään naapuria ei kiinnosta tulla apuun. Ja itse en todellakaan kanna puhelinta mukana kun esim. vien roskia.

Eikö hissin seinässä ole mitään pientä metalliluukkua jonka voi avata esim. niiden nappien alapuolella? Jos sellainen löytyy niin sen takana on punainen luuri jonka nostamalla puhelu hissipäivystykseen avautuu.

24/24 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nyt ketään muuta kuin mua pelota ettei pääsisi pissalle/paskalle ja pitäisi tehdä ne siellä hississä jonkun tuntemattoman edessä. Varmaan aika kiva haju muutenkin sitt.. D:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme