Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi määrää koko lomasta

Vierailija
29.05.2017 |

Anoppi pyysi minua ja puolisoani mukaan lyhyelle lomalle. Varattiin lomapäivät ja liput ja nyt on hotelli hakusessa.
Etsimme puolison kanssa kahden huonetta ja anoppi tuli keskeyttämään... EIJEIJEI, kaikkien on oltava samassa huoneessa! Ja tietyssä paikassa, että päästään porukalla osallistumaan X ja Y ohjelmiin. Kummastuin ja mainitsin, että puolison kanssa suunniteltiin Z ja viettävämme loppuajan spontaanimmin, voidaan kyllä tulla Y pikaisesti... mutta ei.
Nyt sitten ilmeni, että minun tulee ehdottomasti toimia kahtena päivänä tulkkina anopilla ja appiukolle ja sitten kolmantena päivänä viedä heidän iltatähtensä johonkin urheilutapahtumaan ja vahtia, ettei hän juhli liian rankasti. Kolmantena päivänä puolisoni meneekin siksi aikaa shoppailemaan anopin seuraksi.
En osannut sanoa oikein muuta, kuin että katsotaan sitten. Ahdistaa. Poiskaan ei voi jättäytyä tässä vaiheessa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut tällaisella riemulomalla mieheni perheen kanssa ja oli kyllä niin v---n h-----tiä ettei mitään järkeä.

Siellähän sitten istuttiin huoneistossa lukemassa matkaoppaasta mitä kaikkea kivaa paikassa olisi voinut tehdä ja juotiin juhlamokkaa ja syötiin kotoa tuotua ruisleipää.

Ei I-K-I-N-Ä enää.

Vierailija
42/47 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tämä iltatähti on? Jos jo aikuinen, niin tuskin hänkään järjestelyistä innostuu..

Niin ja miksei tämä iltatähti osaisi auttaa kielivaikeuksissa?

Aapeestä en tiedä mutta oman aviomieheni ja lapseni isän sisko on 8-vuotias. Ja saman mieheni täti on minun kanssani saman ikäinen ja miestäni vuoden vanhempi.

No ap myös mainitsi että täytyy tälle iltatähdelle olla perään katsojana, ettei juhlinta mene överiksi. Eli tuskin on tässä viritelmässä 8-vuotiaasta kyse. Tosin en kyllä usko tätä aloitusta todeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hassua huomata että muilla ihmisillä ei ole tällaisia appivanhempia jotka haluavat "elää" toisten elämää.

Omani haluaisivat elää jossain symbioosissa poikansa kanssa ja eivät tajua että meidän perhe on meidän, ei heidän. En halua viettää kaikkia lomia, pyhiä ja viikonloppuja heidän kanssaan ja mieheni taas ei halua pahoittaa heidän mieltään. Ja taas saadaan riita aikaiseksi.

Vierailija
44/47 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa huoneessa? Oikeesti? Missä hotellissa sellaisia edes on?

Kuuluu sarjaan huonot anoppiprovot!!

Vierailija
45/47 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tämä iltatähti on? Jos jo aikuinen, niin tuskin hänkään järjestelyistä innostuu..

Niin ja miksei tämä iltatähti osaisi auttaa kielivaikeuksissa?

Aapeestä en tiedä mutta oman aviomieheni ja lapseni isän sisko on 8-vuotias. Ja saman mieheni täti on minun kanssani saman ikäinen ja miestäni vuoden vanhempi.

No ap myös mainitsi että täytyy tälle iltatähdelle olla perään katsojana, ettei juhlinta mene överiksi. Eli tuskin on tässä viritelmässä 8-vuotiaasta kyse. Tosin en kyllä usko tätä aloitusta todeksi.

Provohan tämä on selvästi.

Vierailija
46/47 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on maailman kammottavin ihminen!!!!!!

Äläpäs yleistä! Minulla on maailman paras anoppi, jos en olisi mennyt anopin tyttären kanssa naimisiin, olisin ottanut anopin :D Paitsi olisi tuo appi pitänyt raivata pois tieltä ;)

Vierailija
47/47 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme