Kertokaa mullekkin syitä elää. Kertokaa miten saisin lapseni luottamaan siihen että opiskelu kannattaa ja hyvyys voittaa. Kertokaa minulle miksi minulta ei kukaan pyydä anteeksi. Meneekö heillä hyvin jotka ovat tehneet minulle pahaa?
Mullakin kirjat. Luen juuri kirjaa italian kulttuurista, seuraavaksi hyvä romaani vuorossa. On ihanaa keittää kuppi teetä ja mennä aurinkoon lukemaan. Sadepäivänä se lukeminen vasta kivaa onkin! Maailma näyttäytyy rikkaampana, kiehtovampana ja merkityksellisempänä, kun lukee tarinoita.
Kertokaa mullekkin syitä elää. Kertokaa miten saisin lapseni luottamaan siihen että opiskelu kannattaa ja hyvyys voittaa. Kertokaa minulle miksi minulta ei kukaan pyydä anteeksi. Meneekö heillä hyvin jotka ovat tehneet minulle pahaa?
Lapsesi näköjään tietää paremmin nykyisen tilanteen kuin sinä. Opiskelu ei takaa nykyään yhtään mitään.
Mullakin kirjat. Luen juuri kirjaa italian kulttuurista, seuraavaksi hyvä romaani vuorossa. On ihanaa keittää kuppi teetä ja mennä aurinkoon lukemaan. Sadepäivänä se lukeminen vasta kivaa onkin! Maailma näyttäytyy rikkaampana, kiehtovampana ja merkityksellisempänä, kun lukee tarinoita.
Kirjat ovat vähän kuin uni - niistä sitten herää ja todellisuus on entistä ikävämpi.
Sivut
Ihan itse sun on sellaisia keksittävä ja lakattava säälimästä itseäsi.
syöminen
elokuvat ja sarjat
av-palsta
Ai, sullakin on sunnuntaifiilis?
On Jumalan tahto että elät. Se on ns. viimeinen syy elää, sinusta itsestäsi riippumaton.
Blogini: http://ilouutinen.blogspot.fi/
Kirjallisuus
Musiikki
Keskustelut
Luonnossa liikkuminen
Matkustaminen
Euroviisut
Alkoholi
Elämä on lahjaa :)
Rahan ja materiaalin päämäärätön hamstraaminen
- Rakkaus
- Kaikki ihanat kirjat! Elinikä ei edes riitä niiden lukemiseen, ja aina löytyy uusia kiehtovia tarinoita
Tarkoitan siis materiaa. Jos joku ajatteli siis tulla pätemään.
Ei se auta kuin hetken. Juuri nyt haluaisin 24 cl punkkua mutta se maksaa 10 €.
Hae kaupasta jotain herkkuja ja pari olutta ja käy saunomassa. Tee sitten suklaakahvia.
Mä en uskalla rakastaa. Ihastun kyllä aina välillä, mutta yhtä en saa.
Lapsesi näköjään tietää paremmin nykyisen tilanteen kuin sinä. Opiskelu ei takaa nykyään yhtään mitään.
T. kahden korkeakoulututkinnon omaava
Pittääkö siihen joku syyki olla? Seku vasiten jatkaa vaan henginttämistä. :)
Kirjat ovat vähän kuin uni - niistä sitten herää ja todellisuus on entistä ikävämpi.
no waifu, no laifu
Sivut