Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olisi kiva tietää.

• ylös 3
  • alas 0

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kertokaa mullekkin syitä elää. Kertokaa miten saisin lapseni luottamaan siihen että opiskelu kannattaa ja hyvyys voittaa. Kertokaa minulle miksi minulta ei kukaan pyydä anteeksi. Meneekö heillä hyvin jotka ovat tehneet minulle pahaa?

Vierailija

- Rakkaus

- Kaikki ihanat kirjat! Elinikä ei edes riitä niiden lukemiseen, ja aina löytyy uusia kiehtovia tarinoita

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rahan ja materiaalin päämäärätön hamstraaminen

Tarkoitan siis materiaa. Jos joku ajatteli siis tulla pätemään.

Vierailija

Mullakin kirjat. Luen juuri kirjaa italian kulttuurista, seuraavaksi hyvä romaani vuorossa. On ihanaa keittää kuppi teetä ja mennä aurinkoon lukemaan. Sadepäivänä se lukeminen vasta kivaa onkin! Maailma näyttäytyy rikkaampana, kiehtovampana ja merkityksellisempänä, kun lukee tarinoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkoholi

Ei se auta kuin hetken. Juuri nyt haluaisin 24 cl punkkua mutta se maksaa 10 €.

Vierailija

Hae kaupasta jotain herkkuja ja pari olutta ja käy saunomassa. Tee sitten suklaakahvia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
- Rakkaus

- Kaikki ihanat kirjat! Elinikä ei edes riitä niiden lukemiseen, ja aina löytyy uusia kiehtovia tarinoita

Mä en uskalla rakastaa. Ihastun kyllä aina välillä, mutta yhtä en saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mullekkin syitä elää. Kertokaa miten saisin lapseni luottamaan siihen että opiskelu kannattaa ja hyvyys voittaa. Kertokaa minulle miksi minulta ei kukaan pyydä anteeksi. Meneekö heillä hyvin jotka ovat tehneet minulle pahaa?

Lapsesi näköjään tietää paremmin nykyisen tilanteen kuin sinä. Opiskelu ei takaa nykyään yhtään mitään.

T. kahden korkeakoulututkinnon omaava

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mullakin kirjat. Luen juuri kirjaa italian kulttuurista, seuraavaksi hyvä romaani vuorossa. On ihanaa keittää kuppi teetä ja mennä aurinkoon lukemaan. Sadepäivänä se lukeminen vasta kivaa onkin! Maailma näyttäytyy rikkaampana, kiehtovampana ja merkityksellisempänä, kun lukee tarinoita.

Kirjat ovat vähän kuin uni - niistä sitten herää ja todellisuus on entistä ikävämpi.

Sivut