Näköjään tyyli muuttunut sarkastiseksi instatyrkkyjen kohdalla :)
http://www.como.fi/uutiset/pia-lamberg-esitteli-upeat-uljaat-pallorinta…
Uljaat pallorinnat ja pakaravako :D
Kommentit (11)
Kuka lie tehnytkään tuon jutun, niin paistaa jo läpi kypsyminen tehdä koko juttua, vittuilun makua lievästi sanoen :)
On muuten aika upea ilmestys tuo Pia, ja ihan ilman sarkasmia. Te av-mammat olette vain niin täydellisiä, että teitä tällainen Pia naurattaa. Itse käyn kesäisin uimarannoilla, jossa on ihan tavallisia suomineitoja, eikä kukaan näkemäni ole erityisen upea, kivannäköisiä kyllä on paljonkin. Kyllä Pia erottuisi sieltä joukosta.
Vierailija kirjoitti:
On muuten aika upea ilmestys tuo Pia, ja ihan ilman sarkasmia. Te av-mammat olette vain niin täydellisiä, että teitä tällainen Pia naurattaa. Itse käyn kesäisin uimarannoilla, jossa on ihan tavallisia suomineitoja, eikä kukaan näkemäni ole erityisen upea, kivannäköisiä kyllä on paljonkin. Kyllä Pia erottuisi sieltä joukosta.
Ei meitä Pia naurattanut, vaan toimittajan asenne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse mistään upeudesta, vaan tyrkkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Missasit koko jutun pointin, jutun kirjoittaja sananvalintoineen ja asenteineen tässä naurattaa. Syntyy mielikuva kuinka joku on täydellisen kypsä ja tympiintynyt kirjoittamaan koko juttua :)
Joku kesätoimittaja laittanu parastaan :)
Ahhahaa, tää oli hyvä!