Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ' korjaamaan' moka...

28.03.2006 |

Vein eilen kaverin uudelle vauvalle paketin postilaatikoon, MUTTA unohdin laittaa mukaan paketin myös isoveljelle! Tosi paha moka mun mielestä. Miten korjaisin asian ' hienotunteisesti' ??

Mitä ehdottaisitte isoveljelle? Heillä on jo Meidän Perheen Isoveli -paita. Mitä muuta kivaa voisi keksiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää siitä ihan mielettömästi. ikää 3.5 v. Siinä on mukana kaksi kirjaa ja se cd. Maksaa n. 8,-.

Vierailija
2/4 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi vauva syyskuussa ja sai paljon paketteja, iso veli harvemmin. Iso veli sai avata paketin ja esitellä vauvalle uusia lahjoja. Se oli kivaa. Joskus iso veli omi vauvan leluja, mutta olen tuon sallinut, sillä vauva ei niistä mitään ymmärrä vielä.

Vastuu lahjan vastaanotosta ei mielestäni ole sinun, joten ole vaan mielissäsi, että muistit uuden tulokkaan. Se riitää ,D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään suuri moka, kuten edellä jo sanottiin, mutta jos kuitenkin itse oisit tahtonut muistaa myös tuoretta isoa veljeä, niin mikä olisikaan hienompaa, kuin ison veljen ihan ikioma ja omalla nimellä postissa tuleva paketti.

Vierailija
4/4 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä lahjaksi... Olisiko joku mukava kirja esim. jossa " päähenkilöllä" pikku sisarus jota auttaa ja hoivata :) Kertoisi jotenkin iso veljen tärkeästä roolista.