Tulen hulluksi rintojeni kanssa!
Ovat isot kuin jalkapallot ja kokooni nähden siis ihan liikaa. En voi pitää mitään vaatteita päälläni ja töissä hikoilen ja on tukalaa ja särkee, sattuu ja ryhti on mitä on.
Voiko työterveyden kautta päästä pienennykseen. Oikeasti olisi ihan sama, vaikka leikkaisivat kokonaan pois. En ole parisuhteessa enää, enkä tiedä haluanko koskaan enää ollakaan. Joudun ostamaan kaikki paidat, takit ja muut kokoa 48, vaikka muuten kokoni olisi 40 ja voitte kuvitella, miten helmat liehuvat rintojeni alla.
Suurin haitta on kyllä fyysinen siltikin.
Jelppiä?
Kommentit (51)
Minun kanssani haluaisit olla parisuhteessa. Olen ihana mies.
Leikkauksia tehdään julkisella ja yksityisellä, jos olet valmis maksamaan useita, useita tuhansia. En tiedä voiko työterveys auttaa eli voiko sieltä esim saada suoraan lähetteen leikkaukseen julkiselle puolelle jonoon vai pitääkö käydä ensin julkisella puolella lääkärillä joka sen tekee. Työterveys on kuitenkin helpompi saada kiinni kuin mikään julkisen puolen paikka, joten kysy ensin sieltä tietävätkö minne sinun pitäisi olla yhteydessä että saat arvioinnin ja siitä leikkauslähetteen, jos täytät julkisen puolen kriteerit (siellä kai arvioidaan jotain mittoja).
Ja höpö höpö. Laihduta jos vaivaa.
Sori nyt vaan, mutta suomalaisella naisella ei ole jalkapallon kokoisia rintoja jos se ei ole muutoinkin melko barski.
Netistä löytyy hyviä ohjeita selkäjumppaan.
Ja kunnollisia liivejä löytyy kaupasta.
Et ole parisuhteessa? Mitäs se mies niillä sun rinnoilla on tehnyt? Kyllä olet vitun lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sittenhän pitäisi itse tehdä jotain?
Itse menin ihan julkiselle puolelle lääkärille ja sain lähetteen plastiikkakirurgin arvioon. Myös netistä löytyvät kriteerit, joissa otetaan huomioon mitat, paino ja rintojen aiheuttamat oireet. Itse olen normaalipainoinen ja rintani ovat noin kokoa 65K. Parin viikon päästä on leikkaus :) ekasta lääkärikäynnistä on nyt reilu 3 kk.
Vierailija kirjoitti:
Itse menin ihan julkiselle puolelle lääkärille ja sain lähetteen plastiikkakirurgin arvioon. Myös netistä löytyvät kriteerit, joissa otetaan huomioon mitat, paino ja rintojen aiheuttamat oireet. Itse olen normaalipainoinen ja rintani ovat noin kokoa 65K. Parin viikon päästä on leikkaus :) ekasta lääkärikäynnistä on nyt reilu 3 kk.
Jos olisin lääkäri niin kieltäytyisin leikkaamasta sinua. Vetoaisin omaantuntooni.
t:mies
Sama. Yläosa ja alaosa täysin eri paria tissien takia.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin. Mittani olivat pituus miinus 110 ja silti en löytänyt tarpeeksi isoja bikiniyläosia Suomen suurimman kauppakeskuksen mistään kaupasta. Joo, varsinaista liiviliikettä sielä ei ollut, jos Changea ei lasketa, mutta se ei tässä nyt ollutkaan se pointti! ap.
Vierailija kirjoitti:
Palstan kulliotuksien ajatuksenjuoksu näkyy kommenteissa; ihan sama millainen nainen, mutta kun sanoo, että tissit ovat jättikokoiset, niin parisuhdetta ja nussintaa on tarjolla ja lisäksi kyseenalaistetaan tissien aiheuttamat ongelmat :D
Niin just. Kuvittelin saavani tukea NAISILTA, jotka ovat ehkä saaneet apua tähän ongelmaan, joka vie terveyden ja järjen. Voin kertoa, että esim. yöunet kärsivät, koska en saa hyvää asentoa, kun edessä on kauheat pallot aina tiellä.
Voiko työssäkäyvä nainen mennä kunnalliselle tästä sitten kertomaan, koska tämä on oikeasti ihan hirveä terveyteen ja jaksamiseen vaikuttava ongelma. Paras ystävänikin sanoi, että varmasti pääsisin leikkaukseen ja tosiaan laihduttaminen ei auttanut yhtään jostakin syytä. Rinnat ovat täynnä pahkuroita lisäksi ja turpoavat entisestään aina ennen menkkoja ja ihan sairaan kipeät!
ap., joka kiittää kaikkia sielunsiskoja, jotka oikeasti tietävät mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan kulliotuksien ajatuksenjuoksu näkyy kommenteissa; ihan sama millainen nainen, mutta kun sanoo, että tissit ovat jättikokoiset, niin parisuhdetta ja nussintaa on tarjolla ja lisäksi kyseenalaistetaan tissien aiheuttamat ongelmat :D
Niin just. Kuvittelin saavani tukea NAISILTA, jotka ovat ehkä saaneet apua tähän ongelmaan, joka vie terveyden ja järjen. Voin kertoa, että esim. yöunet kärsivät, koska en saa hyvää asentoa, kun edessä on kauheat pallot aina tiellä.
Voiko työssäkäyvä nainen mennä kunnalliselle tästä sitten kertomaan, koska tämä on oikeasti ihan hirveä terveyteen ja jaksamiseen vaikuttava ongelma. Paras ystävänikin sanoi, että varmasti pääsisin leikkaukseen ja tosiaan laihduttaminen ei auttanut yhtään jostakin syytä. Rinnat ovat täynnä pahkuroita lisäksi ja turpoavat entisestään aina ennen menkkoja ja ihan sairaan kipeät!
Soita ihmeessä terveyskeskukseen.
T: 11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin. Mittani olivat pituus miinus 110 ja silti en löytänyt tarpeeksi isoja bikiniyläosia Suomen suurimman kauppakeskuksen mistään kaupasta. Joo, varsinaista liiviliikettä sielä ei ollut, jos Changea ei lasketa, mutta se ei tässä nyt ollutkaan se pointti! ap.
Joo, no sitten mennään liivikauppaan. Itse löysin sokosemotionista.
Et saa pisteitä vaikka itseäsi haukutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle. Pakko kai tehdä niin. Olen vaan kauhean arka tästä asiasta, eikä tosiaan ole helppo mennä puhumaan. ap.
Soita ihmeessä terveyskeskukseen.T: 11
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssani haluaisit olla parisuhteessa. Olen ihana mies.
Miksi pelkkää alapeukkukiimaa? Aika neutraali vastaus.
T: Ihana mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, no sitten mennään liivikauppaan. Itse löysin sokosemotionista.
Et saa pisteitä vaikka itseäsi haukutkin.
En hauku itseäni enkä tietenkään mitään pisteitä kerrä, vaan haluan voida oikeasti paremmin. Nukkua yöni kunnolla ja olla ilman kipuja ja särkyjä niskoissa ja hartioissa ja selässä. Siinä ei liivikauppojen XXXL- mallit paljon auta, jos näin.ap.
Ps. Olen jopa miettinyt, miksei ennen vanhaan joskus ollut mahdollisuutta pienennykseen, mutta eipä yhteiskuntakaan ollut sellainen, että naisen piti tehdä raskaita töitä kodin ulkopuolella ja pukeutua ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle. Pakko kai tehdä niin. Olen vaan kauhean arka tästä asiasta, eikä tosiaan ole helppo mennä puhumaan. ap.
Soita ihmeessä terveyskeskukseen.T: 11
Itsekin mietin asiaa joku 7 vuotta ennen kuin viimein uskalsin ottaa asian puheeksi lääkärin kanssa. Ja jännitys vain lisääntyy leikkauksen lähestyessä. Mutta en minä näinkään halua elää niin pakko se oli vain uskaltaa :) ainakin omalle kohdalleni on sattunut tosi ymmärtäväiset lääkärit joten tuntui helpottavalta viimein päästä puhumaan huolistaan. Tsemppiä!
T: 11
Tiedän useita, jotka ovat päässeet julkisen puolen kautta pienennysleikkaukseen, nuorin jo 17-vuotiaana. Oma äitinikin sai julkisen puolen lääkäriltä puoltavan lausunnon, mutta alkoi kuitenkin empiä leikkausta.
Itse olen miehenä päässyt julkisen kautta rintojen pienennysleikkaukseen, mutta se vaati monen vuoden yrittämisen. Lääkärit esim.kyseenalaistivat mielenterveyden, joten pitää osata vaatia ja esittää asia selkeästi.