Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On aika kiusallista, kun varatutkin naiset flirttailevat minulle

Vierailija
28.05.2017 |

Eilenkin piti lähteä juhlista hyvissä ajoin pois, kun naiset alkoivat lääppimään ja istumaan syliin parin boolilasillisen jälkeen. Ja ne jatkuvat kaksimieliset heitot ja kuiskuttelut mun korvaan - awkward. 😐

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pitkä?

Työkaveri kertoi, että naiset ahdistelevat häntä. Ruma mies, mutta pitkä. 

Minä pidin hänen luonteestaan, joten kestin hänen rumuutensa.

Vierailija
2/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Olen perheellinen nainen mutta silti miehet pyrkivät syliini. Kokeile tuikata seuraavaa syliin yrittävää naista puukolla tai muulla terävällä persuuksiin. Toimii!

Hot N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Olen perheellinen nainen mutta silti miehet pyrkivät syliini. Kokeile tuikata seuraavaa syliin yrittävää naista puukolla tai muulla terävällä persuuksiin. Toimii!

Hot N26

Voi miksi olet lähtenyt tuohon loukkuun jo noin nuorena, parhaassa iässä missä ihminen voi olla?

Vierailija
4/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pitkä?

Työkaveri kertoi, että naiset ahdistelevat häntä. Ruma mies, mutta pitkä. 

Minä pidin hänen luonteestaan, joten kestin hänen rumuutensa.

Enpä oikeastaan. Jokusen sentin päälle 180 cm. Eikä se flirtti itsessään minua haittaa, mutta kun ikinä ei tiedä miten heidän miehensä siihen suhtautuvat. Varsinkin tilaisuuksissa, joissa on alkoholitarjoilu. 

Ap

Vierailija
5/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hot N26

Voi miksi olet lähtenyt tuohon loukkuun jo noin nuorena, parhaassa iässä missä ihminen voi olla?

Kuka sanoi että olen loukussa? Olen naimisissa aivan ihanan miehen kanssa ja minulla on maailman ihanin lapsi. En ole menettänyt mitään vaan saanut elämän. Harmittaako itseäsi mennä illalla tyhjään kotiin, olla yksin tai jonkun väliaika säädön kanssa samassa sängyssä? Olen tyytyväinen elämääni ja nautin saamastani huomiosta. Mutta pelkät miesten katseet riittävät. En haluaisi ikinä olla miesten jakorasiana. Rakastan elämääni. Rakastatko sinäkin omaasi? Pus pus ;)

Vierailija
6/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ja heidän vaimonsa eivät varmaankaan älyllä loista jos jatkuvasti on tuollaista. Vaihda ystäväpiiriä älykkäämpään.

Vierailija
7/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi ja heidän vaimonsa eivät varmaankaan älyllä loista jos jatkuvasti on tuollaista. Vaihda ystäväpiiriä älykkäämpään.

Eivät ne yleensä minun kavereitani edes ole. Kaverin kavereita tai tuttavia useimmiten. Tunkevat lähelle ja nauraa helättävät jutuilleni samalla "vahingossa" kädestäni kiinni ottaen tai tmv. ja ukkonsa kyttää huoneen toisella puolella hammasta purren. Onko tuon toiminnan tarkoituksena saada se oma mies mustasukkaiseksi vai mikä juju tuossa on? 

Ap

Vierailija
8/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne yleensä minun kavereitani edes ole. Kaverin kavereita tai tuttavia useimmiten. Tunkevat lähelle ja nauraa helättävät jutuilleni samalla "vahingossa" kädestäni kiinni ottaen tai tmv. ja ukkonsa kyttää huoneen toisella puolella hammasta purren. Onko tuon toiminnan tarkoituksena saada se oma mies mustasukkaiseksi vai mikä juju tuossa on? 

Ap

Mahdollisesti.

Hyvä, että poistut paikalta, kun tilanne muuttuu ikäväksi.

Vierailija
9/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo mainitsemasi asiat ole flirttailua! Itse miellän flirtin kevyeksi jutusteluksi jossa katseet kohtaavat ilman mitään taka-ajatuksia. 😎

Vierailija
10/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams

Vierailija
11/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet puoleensavetävä niin nuo naiset muutaman drinkin tuiskeessa kokeilevat, olisitko vieteltävissä. Tekevät pikku aloitteen, odottavat sinulta seuraavaa askelta ja järjestävät tilanteen niin että jos mies suuttuu niin sinä näytät syylliseltä ja olet kohteena ukon raivolle, tai jos tuuria on niin pääsevät kanssasi lähempään kontaktiin kun miehen silmä välttää. 

Kuulostaa nyt hiukan siltä, että olet ehkä itsekin kiinnostunut jostain varatusta naisesta joka on osoittanut sinulle huomiota. Neuvoni on että älä sekaannu varattuun, se ei ole yleensä seurauksien arvoista. 

12/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika ihme miehiä näillä naisilla. Jos mun nainen tekis noin vetäisin kumpaakin turpaan. Ihan vaan siks. Että sinä et sano naiselle sulla on mies mee muualle. Ja naista siksi kun ei jätä mua vaan pettää.

Vierailija
13/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilenkin piti lähteä juhlista hyvissä ajoin pois, kun naiset alkoivat lääppimään ja istumaan syliin parin boolilasillisen jälkeen. Ja ne jatkuvat kaksimieliset heitot ja kuiskuttelut mun korvaan - awkward. 😐

minä taas toivoisin et mulle kävis noin

Vierailija
14/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo mainitsemasi asiat ole flirttailua! Itse miellän flirtin kevyeksi jutusteluksi jossa katseet kohtaavat ilman mitään taka-ajatuksia. 😎

"Flirttailu eli keimailu on ihmisten välistä vuorovaikutusta, jolla yleensä osoitetaan seksuaalista tai romanttista kiinnostusta toiseen henkilöön, mutta toisaalta sitä voidaan harrastaa ajankuluksi ilman tavoitteita. Flirttailu voi sisältää ystävällisiä sanoja, kehon ilmeitä tai hetkittäistä fyysistä kontaktia"

https://fi.wikipedia.org/wiki/Flirttailu

Vierailija
15/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

No aika ihme miehiä näillä naisilla. Jos mun nainen tekis noin vetäisin kumpaakin turpaan. Ihan vaan siks. Että sinä et sano naiselle sulla on mies mee muualle. Ja naista siksi kun ei jätä mua vaan pettää.

Otahan iisisti, näppissoturi.

Vierailija
16/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kestä flirttiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme