Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

54-v ja yksin yksin ja yksin. Viikonoput, viikot, pyhät, arjet...

Vierailija
28.05.2017 |

54.v eikä mitään tekemistä eikä ketään kenen kanssa tehdäkään mitään. On asunto, jota juurikin puunaan tässä. Äsken lakaisin parvekkeen. Pitäisiköhän kävellä vähän kaupungilla? Kirjastossa lukemassa joku lehti? Sielläkin varmaan virkailjat ihmettelee että miksi tuo yksi täti istuu täällä tuntikausia.
Yksi veli, joka töissä tai perheensä kanssa.
Opiskelukavereita tässä kaupngissa tietysti on jossain, en tiedä että missä ja täysin mahdotonta alkaa niihinpäin mitään yhteyksiä kaivamaan.
Mihin mene keski-ikäiset täti-ihmiset yksin? Sinnekö kesäteatteriin kerran kesässä? Mitä sitten?'Mökillekin voisi mennä mutta nyt taas tulossa niin kylmää etten mene sinne uunia savuttamaan ja palelemaan.

Ja paljon olen itseäni viihdyttänyt alkoholilla, viineillä, mutta nyt yritän sitä vähentää. Niin että minkä takia oikeestaan? Aikaa on , joten vaikka niitä päiviä menikin krapulassa, niin oli niitä eläväisempiä iltojakin kun oli viinissä.

Ja en ole missään facessa, instaan ei minun elämästäni mitään kuvia olisi ottaakaan. Mitä, mitä mä teen?
Nettideittailussa heti kaikenmaailmaan tyhjännaurajat haistaa, että tuollahan on rahaa. Se siitä sitten; sen tietää jos mitä siitä seuraa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt seurakuntien tapahtumissa? Suellä saa hyvää sanaa ja ystäviä : )

Vierailija
22/24 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue hyviä kirjoja. Osta Museokortti ja käy taidemuseoissa. Matkusta - yksin on hauska matkustaa.

Käy puistoissa kävelemässä. Käy kuntosalilla ja/tai jumpassa. Kuuntele musiikkia. Katso hyviä ohjelmia.

Mene teatteriin, taidenäyttelyihin ja oopperaan. Joogaa. Kokeile pilatesta. 

Kirjoita blogia. Liity kuoroon tai maalaa. Väritä värityskirjojen kuvia. Kokoa palapeli. 

Aina on tekemistä. :)

n52

niin, kyllähän maailmassa tekemistä löytyy. Mutta kun suurin osa ihmisistä vaan haluaisi jakaa sen asioiden tekemisen ja kokemisen toisen tai toisten, itselleen tärkeiden ihmisten kanssa. Ja jos ei ole tärkeitä ihmisiä elämässä, kuten perhettä tai ystäviä, niin ne tekemisetkään ei aina yksin motivoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt seurakuntien tapahtumissa? Suellä saa hyvää sanaa ja ystäviä : )

En ole ap, mutta kun olin kesätyöpaikkakunnalla, kävin helluntaiseurakunnan tilaisuudessa (olen siis seurakunta-aktiivi opiskelupaikkakunnallani). Eräs nuori mies tulikin viereen istumaan ja juttelemaan, ja olin tyytyväinen, että näin hyvin otetaan uusi tulokas vastaan. Jossain vaiheessa erehdyin kuitenkin mainitsemaan jotain miehestäni (olin naimisissa, mies siellä opiskelupaikkakunnalla töissä). Siinä samassa tämä nuori mies siirtyi muualle istumaan, eikä kukaan muu tullut minulle juttelemaan koko illan aikana.

Vierailija
24/24 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin, mitä teidän yksinäisten ihmissuhteille on tapahtunut ja missä vaiheessa? Missä ovat lapsuudenystävät ja opiskelukaverit, entä työtoverit?

Hyviä vinkkejä on edellä jo tullutkin, mutta kyllä niitä vanhojakin ihmissuhteita voi yrittää elvyttää. Lähestyy rohkeasti vanhaa opiskelukaveria, ehkä heilläkin on nyt tilanne, että ystävyydelle olisi paremmin aikaa. Ja työtoveria voi hyvin kysyä joskus teatteriin/keikalle/kävelylle.

Hyviä harrastusvinkkejäkin olet jo saanut, mutta lisään vielä, vaikka voi kuulostaa mielestäsi hassultakin: ala pelaamaan Pokemonia. Ulkona ja puistoissa kävely tuntuu mielekkäämmältä ja liikuntaa tulee kuin huomaamatta.

Eikä se instagramkaan mitään ihme-elämää vaadi. Postata v oi vaikka jostain ihan pienestäkin, esim. kuvia sateenkaarista, kukista taai sieni-aiheisia kuvia, jos olet innokas sienestäjä.

En ole ap, mutta yksinäinen minäkin.

Osittain olen kanssasi samaa mieltä - nimittäin Pokémonin pelaamisesta. Varsinkin viime kesänä ja syksynä tutustuin jopa uusiin (paljon nuorempiin) ihmisiin pelin kautta. Ne tuttavuudet lopahtivat, mutta oli kuitenkin kivaa jonkun aikaa pelata yhdessä ja tavata ihmisiä.

Lisäksi sain pelin vuoksi syyn lähteä ulos - aiemmin elämässäni on ollut jaksoja, jolloin en käynyt viikonlopun aikana missään. Elämässäni menee siis paljon paremmin (yksinäisyydestä huolimatta), koska nykyisin ulkoilen päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä