Ristiäiset huomenna eikä nimen nimeä tiedossa!;(
Auttakaa kiireesti. Huomenna tyttömme ristiäiset eikä nimestä tietoa. Mies sanoo ettei jaksa puuttua vaan minun on keksittävä nimi. Pää lyö tyhjää. Olen selannut läpi vanhoja puhelinluetteloja. Tuoksetta.
Ainoat nimiyhdistelmät joita olen nyt pohtinut ovat:
Ariel sini lumikki
Aina bella lahja
Paju prinsessa
Tuhkimo kaisu-leena(kaisu-leena on suvustamme)
Haluan ehdottomasti naisellisen nimen joka ei sekoitu poikiin.
Laittakaa kommentteja nimistä ja mikä on paras. Myös omia ehdotuksia saa laittaa.
Kommentit (27)
Erikoinen valinta ristiäispäivälle maanantai. On vieläpä useimmiten pappien vapaapäivä.
No huh huh noita sun nimiviritelmiä. Mietipä, että sun lapsesta tulee aikuinen nainen ja sitten sen nimi olis prinsessa. Ei ehkä menis läpi maistraatissakaan. Anna oikea nimi, älä noita prinsessa nimiä. Anna vaikka oma nimesi jos et muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
Paska
Onko tämä mielipiteesi aloituksesta vai nimiehdotus?
Aurora Tuhkimo Ariel
Prinsessa Beyonce Rihanna
Kaisu Kaisu-Leena Leena
Victoria Estelle Madeleine
Hepsankeikka Suttuprinsessa Pörreliini
No minkä nimen olette sairaalassa ilmoittaneet? Kävisikö se?
Vaikka (huono) provohan tämä on.
Ovathan lapsetkin erilaisia joten mikseivät nimet;) makunsa kullakin. Itse pohtisin tosin jotain tavanomaisempaa😊
Noista ehdottamistasi kannatan ekaa toisin päin ilman Lumikkia eli Sini Ariel.
Mikä nimipäivä oli silloin, kun vauva syntyi? Tai hänen laskettuna päivänään? Montako kirjainta on sun ja miehen nimissä? Onko teidän nimissä samoja kirjaimia -> lapselle sillä kirjaimella alkava nimi. Nimi, joka muodostuu teidän nimien kirjaimista?
S- ja r-kirjaimia miettisin ite uudestaan, jos pystyisin. Me ajateltiin, että no tuskin tulee r- ja s-vikoja ja lapselle tuli nimi, jossa molemmat. Ei vieläkään osaa sanoa nimeään oikein, vaikka ikää jo reilu 2,5v (nimi tyyliä aleksanteri ja sanoo nimekseen "Akku")...
Vierailija kirjoitti:
Ei me ainakaan mitään nimeä olla sairaalassa ilmoitettu. Ihan ovat Sukupuoli Sukunimi + väliaikaisella hetulla olleet papereissa.
Meinaatko kirjoittaa toisen ja kolmannen nimen pienellä?
Anna nimeksi Nimetön Prinsessa Tyhmäntyttö.
Ei nimen nimeä, johan tuossa on nimiehdokkaita montakin, sen kuin valitset jonkun. Kirjoita ne vaikka paperilapuille ja nosta sokkona hatusta kolme ja laitat sitten ne tytölle nimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Suurimman osan ei tarvitse ilmoittaa mitään nimeä, vaan lapsi kulkee tyttö/poika "sukunimi" nimellä
Jokseenkin erikoisia, Paju Prinsessa ihan erikoisen outo. Kyllä lapsen isän kannattaisi "jaksaa puuttua".