Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Useamman e-pilleri laatan putkeen syövät

Vierailija
28.05.2017 |

Syön itse yleensä kaksi pillerilaattaa putkeen, mutta nyt laskin että taukoviikko ja kuukautiset osuvat ikävästi just kesälomaan. Kummin tekisin, taukoviikko yhden pillerilaatan jälkeen vai kolme laattaa putkeen? Kolme laattaa putkeen on houkuttelevampi vaihtoehto kuin yhdet ylimääräiset kuukautiset, mutta läpivuoto on varmaan kolmessa laatassa jo aika todennäköistä? Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön puolisen vuotta putkeen, ei oo koskaan tullu läpivuotoa tai mitään muutakaan. Mutta eihän sitä voi tietää miten se sulla toimii.

Vierailija
2/4 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön puolisen vuotta putkeen, ei oo koskaan tullu läpivuotoa tai mitään muutakaan. Mutta eihän sitä voi tietää miten se sulla toimii.

Ei läpivuotoa edes silloin kun aloitit syömään useamman liuskan putkeen? Mulla meni noiden kahden liuskan kanssa n. puolivuotta että satunnaiset tiputtelut loppui, joten siksi mietityttää se kolmannen syöminen putkeen. Toisaalta onhan kuukauden taukokin muutos normirytmiin ja varmaan voi samalla lailla aiheuttaa tiputtelua tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön vaihtelevasti 4-5 laattaa putkeen. Ei oo ollu ongelmia. :)

Vierailija
4/4 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette hanki ehkäisykapseleita jolloin parhaassa tapauksessa kuukautiset jää kokonaan pois? Mulla toimi näin. Ei tarttenu miettiä onko muistanut ottaa pillerin saati kuukautisia.