Tulipa kivat kukkapenkin auton renkaista
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt aina mollatko. Jos ap tykkää kukkapenkeistään niin ei meidän niistä tarvi pitää:)
No onneksi ei. Siinä olisi mahdoton tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan nostalgian vuoksi laitoin ne, tulee lapsuus mieleen.
Vietitkö lapsuutesi romuttamolla? Vai kenties kaatopaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkupään kirjoittajat taitavat itse olla aika vajaita, kun pitää naljailla sellaisesta, mikä luultavimmin on vain näppäilyvirhe... Luulisi tuon nyt jokaisen tajuavan.
Näillä naljailijoilla ei ole varmaan älypuhelinta.
ja oman älypuhelimen oot ostanut ruokkomaksuilla??
Mitä ihmettä ovat ruokkomaksut? Tällä palstalla saa lukea usein kummallisia ilmauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vanhan vessanpytynkin kukka-astiana. Eikö sinulta AP löytyisi sellaista? Tosi kivan näköistä.
Täällä oli joku hylännyt bussipysäkille vessanpytyn. Se oli aika hauska näky:)
Ai, minä luulin että se on siinä ihan tarkoituksella, jos bussi on esim myöhässä. Niin oli luullut moni muukin jäljistä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkupään kirjoittajat taitavat itse olla aika vajaita, kun pitää naljailla sellaisesta, mikä luultavimmin on vain näppäilyvirhe... Luulisi tuon nyt jokaisen tajuavan.
Mitä ihmettä ovat ruokkomaksut? Tällä palstalla saa lukea usein kummallisia ilmauksia.
Ennen kerättiin ruokoja (sokeriruoko), joilla maksettiin ruoka. Kansansuussa tuo muotoutui ruokkomaksuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika rikas kukkapenkki, kun sillä on autokin.
Ap taisi olla kateellinen, koska vei autosta renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan nostalgian vuoksi laitoin ne, tulee lapsuus mieleen.
Vietitkö lapsuutesi romuttamolla? Vai kenties kaatopaikalla?
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elatusmaksut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli 70-luvilla kotona pihassa ja oli kiva liiskata siinä vipeltäviä muurahaisia ja imeskellä niitä. Makeita olivat.
Oliko sulla ärrävika? Kerroit päiväkodissa, miten tykkäät imeskellä mulkkuja.
No niin, ääliöt naljailijat nyt suut kiinni ja palataan ap:n aiheeseen. Varmasti tuli kivat kukkapenkit! Harmi, ettei tänne saa kuvia lisättyä. Joskus näin kuvia vanhoista miesten nahkanilkkurikengistä, joihin oli istutettu kesäkukkia. Ne oli myös tosi nätit. Harmittaa, kun asun kerrostalossa enkä voi tehdä kaikkia tuollaisia!
Vierailija kirjoitti:
No niin, ääliöt naljailijat nyt suut kiinni ja palataan ap:n aiheeseen. Varmasti tuli kivat kukkapenkit! Harmi, ettei tänne saa kuvia lisättyä. Joskus näin kuvia vanhoista miesten nahkanilkkurikengistä, joihin oli istutettu kesäkukkia. Ne oli myös tosi nätit. Harmittaa, kun asun kerrostalossa enkä voi tehdä kaikkia tuollaisia!
Ensiksikin, lopeta toisten nimittely. Toiseksi, ei varmasti tullut kivoja kukkapenkkejä autonrenkaista.
Vierailija kirjoitti:
anaalijuttu
Uu, jee. Liittyykö tää eiliseen sunnuntaihaaste -ketjuun? Eka bongaukseni. Unohdin vain siihen aloitukseeni kirjoittaa, että ujutus pitäisi tehdä niin että ujuttaa sen jotenkin fiksusti ja asiaan kuuluvasti mukaan, kuten eilen siinä ketjussa, jossa nainen oli jumissa vessassa ja joku kysyi, onko tällä kurkku anaalissa jumissa vai miksei kehtaa soittaa palokuntaa apuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiksikin, lopeta toisten nimittely. Toiseksi, ei varmasti tullut kivoja kukkapenkkejä autonrenkaista.
No saa sanoa ap:n puolesta takaisin, jos toiset on noin ilkeitä kuin alussa. Tuollainen toisen kirjoituksen pilkkaaminen kun on ääliömäistä ja ne, jotka niin tekee, on siinä kohtaa ääliöitä.
Mitä, eiks teidän kukkapenkeillä ole autoa? Mun penkillä on. Romuttamo ei saanut aikaiseksi hakea, joten siinä se nyt on kukkapenkin ilona. Vai pitäsköhän istuttaa ne kukat siihen autoon?