Tulipa kivat kukkapenkin auton renkaista
Kommentit (36)
Kävi mielessä itselläkin että jotkuthan niitä tekee, mutta on kai se nyt aika hirveä näky kuitenkin.
Älkää nyt aina mollatko. Jos ap tykkää kukkapenkeistään niin ei meidän niistä tarvi pitää:)
Olen nähnyt vanhan vessanpytynkin kukka-astiana. Eikö sinulta AP löytyisi sellaista? Tosi kivan näköistä.
Meillä oli 70-luvilla kotona pihassa ja oli kiva liiskata siinä vipeltäviä muurahaisia ja imeskellä niitä. Makeita olivat.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vanhan vessanpytynkin kukka-astiana. Eikö sinulta AP löytyisi sellaista? Tosi kivan näköistä.
Täällä oli joku hylännyt bussipysäkille vessanpytyn. Se oli aika hauska näky:)
90% kaikista DIY-jutuista on ihan hirveitä, sori että sanon suoraan ja rehellisesti.
Esim. ne facebookin diy-askartelupaskartelu-ryhmät, ihan kamalaa sontaa ja suurin osa vain hihkuu että "wau!Onpas hieno". No ei ole.
Alkupään kirjoittajat taitavat itse olla aika vajaita, kun pitää naljailla sellaisesta, mikä luultavimmin on vain näppäilyvirhe... Luulisi tuon nyt jokaisen tajuavan.
Vierailija kirjoitti:
Alkupään kirjoittajat taitavat itse olla aika vajaita, kun pitää naljailla sellaisesta, mikä luultavimmin on vain näppäilyvirhe... Luulisi tuon nyt jokaisen tajuavan.
Näillä naljailijoilla ei ole varmaan älypuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Joskus vois pitää suunsa kiinni, eikä heti olla ivaamassa.
No saa kait kukkapenkillä auto olla, mutta eikö ole ilkeää viedä siitä renkaat?
samoin kunniaan myös oikein kirjoitus!