Te joilla on lyhyt mies (alle 175cm)
Minkä pituisia olette itse ja minkä pituinen miehenne? Oliko pituus sinulle pettymys vai ajattelitko edes koskaan asiaa?
Kommentit (141)
En harrasta huonoa itsetuntoa, joten miehen pituus ei ollut pettymys. Sen sijaan audin omistaminen oli pieni pettymys, mutta pääsin yli
Itse 182cm ja mies 174 :D ei haittaa yhtään ainakaan mua
Naapurissa asuu lyhyt pari (kummatkin alle 175cm), ajattelin ostaa näille lastenvaatteita joululahjaksi :D
T: Nainen 183cm
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu lyhyt pari (kummatkin alle 175cm), ajattelin ostaa näille lastenvaatteita joululahjaksi :D
T: Nainen 183cm
Yritä jo päästä yli. Sä oot ihan hyvä tuollaisena
Kuka näitä aloituksia tekee? Onko sulla jokin pituusfetissi? Mielestäni esim. 173cm mies ei ole erityisen lyhyt vaan about keskimittainen. Itse olen 176 cm nainen. Ihan sama minkä pituinen mieheni on, muut seikat painaa vaakakupissa aika paljon enemmän.
Sinä nro 4/4, oletko hakenut apua lääketieteen puolelta?
Mun mieheni on queen ja itse olen Wulff. Ei meitä haittaa pituusero.
Olen 160cm. Tapasin miehen sattumalta, joten tiesin alusta asti minkä pituinen on. Pituus ei juurikaan kiinnosta, paitsi yli 180-senttisen kanssa joissain tilanteessa tuntee itsensä kääpiöksi.
Olen itse 159 cm, ja arvioisin mieheni olevan jotain 170 cm:n ja 175 cm:n väliltä. En tiedä hänen tarkkaa pituuttaan. Mies sanoo, ettei itsekään tiedä. Luulen, että hän tietää, mutta ei vain halua kertoa. Minulle asia on yhdentekevä. Lähes kaikki miehet tuntuvat joka tapauksessa minuun verrattuna suurilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse, olen ihannenainen pituuden puolesta. Pikkumiesten ja -naisten pitäisi käyttää kasvuhormonia ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 159 cm, ja arvioisin mieheni olevan jotain 170 cm:n ja 175 cm:n väliltä. En tiedä hänen tarkkaa pituuttaan. Mies sanoo, ettei itsekään tiedä. Luulen, että hän tietää, mutta ei vain halua kertoa. Minulle asia on yhdentekevä. Lähes kaikki miehet tuntuvat joka tapauksessa minuun verrattuna suurilta.
Ei välttämättä tiedä. Multa ainakin viimeksi on mitattu pituus armeijan kutsuntatarkastuksessa ja tästä on aikaa yli 10v. Monelle tulee vielä joitakin senttejä tämän jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse, olen ihannenainen pituuden puolesta. Pikkumiesten ja -naisten pitäisi käyttää kasvuhormonia ;)
samalla "logiikalla" sulta pitäisi amputoida jalat polvien alapuolelta :)
tuliko ns. hyvä fiilis???
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta, lyhyt mies. Yhtä kauhea ilmestys kuin lihava nainen.
Naisissa on sitten näköjään todella paljon lyhyysfetisistejä.
T: 172 cm ja liiankin suosittu
Tarkennan 4/4, et ole hyväksynyt itseäsi ja ominaisuuksiasi. Itsensä hyväksynyt ei kirjoita halveksien muiden lasten syntymäpituutta ym.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan 4/4, et ole hyväksynyt itseäsi ja ominaisuuksiasi. Itsensä hyväksynyt ei kirjoita halveksien muiden lasten syntymäpituutta ym.
Se vain trollaa. Kaikkihan tietää, että naisilla lyhyys on toivottavampi ominaisuus kuin pituus ja pohjoiseurooppalaiset ovat poikkeuksellisen pitkiä maailman mittakaavassa.
Minä 170, mies 173, ei haittaa kun on minua kuitenkin pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on sitten näköjään todella paljon lyhyysfetisistejä.
T: 172 cm ja liiankin suosittu
Musta oot just hyvän pituinen. t. 160cm
Minä 162 ja mies 170. Suhteen alussa mua häiritsi miehen pituus jonkin verran, koska aiemmin mun ihanne oli mallia honkkeli, nyt vuosien myötä ei kiinnosta sentit ollenkaan. Karisma tulee jostain aivan muualta 😊
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet kuolaavat yli 180cm naisten perään, sori vaan ;)